Kolego, obadaj temat który założyłem kilka dni temu: http://www.forum.alfaholicy.org/166/...wala_plyn.html MIałem identyczne objawy, winny był korek zbiornika płynu wyrównawczego za 28,50 zł. Nie trzymał ciśnienia. Co jeden mądrzejszy mechanik, mówił mi że to pompa termostat uszczelka pod głowicą i meteoryt czelabiński w jednym. Nikt nie rzucił okiem na auto a przez tel. zapadały tego typu wyroki.
Wirnik w pompie był pęknięty. Zrobię zdjęcia to wrzucę na forum. Więc w temacie który wsadził bussoholik w moim przypadku racje miał masa625 "A pompa wody w V6 nie jest czasem napedzana paskiem 6pk? Nwm czy i tak nie trza rozrzadu sciagac podczas jej wymiany ale jak rozrzad wymieniał jakiś Mirek ze stodoły na dotacji z UE to wielce prawdopodobne, że pompy nie ruszał. Może jest tak jak dareme mówi ze pompa padła i wirnik sie nei kreci- stad ta temp.
Read more: http://www.forum.alfaholicy.org/166/...#ixzz304eSgPix"
Ale czy to nie jedyny problem??
Samochód się podobno nie przegrzewa. Jestem po wymianie dobrego termostatu (jest na sprzedaż za 150zł - do negocjacji małej) Wymiany rozrządu z pompą wody i przedniej szyby. Koszt - 1400zł.. Samochód był już poskładany... Ale.. Ale to Alfa i ona nie da się od tak naprawić.. Jest jak włoszka.. UPARTA.. Samochód mi dziwnie chodzi.. Drga cały silnik dziwnie chodzi na niskich obrotach na wysokich normalnie.. Jutro jeszcze czeka mnie wymiana czujnika położenia wała... I spawanie tłumika. Orientuje się ktoś co to może być za myk że auto dziwnie chodzi na niskich obrotach?? nierówno.. Czekam na pomoc.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Podjedź do Wrzosek do tego ,,V6 serwis'' tak, jak Ci mówiłem, tam na pewno ogarnią sprawę. Nierówna praca, to może przepływomierz? Może jakaś dziurka w dolocie? W tej gumowej części często się to zdarza.
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Wicia rura jest uszkodzona to fakt ale on wczesniej falował na obrotach teraz też faluje ale silnik dziwnie jeszcze chodzi. Jutro mają mi ogarnąć ten temat. też myslałem że mogli źle rozrząd wymienić ale oni w tym serwisie robili v-ki ze stajni alfy kapitalki silników więc oni silniki alfy znaja to nie są jakieś "mirki:
Nierówna praca po wymianie rozrządu to źle złożony rozrząd, co do ceny termostatu to ja mniej płacę za nowy oryginalnySkoro chcesz ją zrobić na nówkę sztukę to zacznij od zmiany mechanika, bo tak popłyniesz szybko, będziesz miał najdroższą 166 w okolicy, ale raczej nie nową.