Strona 69 z 403 PierwszyPierwszy ... 19596061626364656667686970717273747576777879119169 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 681 do 690 z 4028

Temat: Jaki olej wlać do JTDm, filtr oleju ?

  1. #681
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał Amator91 Zobacz post
    Poza tym MO to pełny syntetyk
    Z tego co Artih wyżej napisał, to nie jest to syntetyk
    Ja mam Millers XF C3 5W30 i nie mam takich problemów z DPF. Wypala się dobrze, interwały co 800-900 km przy jeździe 80% trasy, reszta miasto.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #682
    Użytkownik Świeżak Avatar Amator91
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    SJ
    Auto
    Kappa Coupe 3.0 V6
    Postów
    103

    Domyślnie

    Może seria xf jest lepsza dla naszego jtdm. EE longlife u mnie sie nie spisuje. Poza tym u mnie Alfa łatwo nie ma, miesięcznie około 3-4tys km robię tak jak mówiłem w większości po mieście. Zobaczymy po wymianie, pewnie na XF, na połukankę raczej nie zdecyduje sie.


    Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

  3. #683
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał Amator91 Zobacz post
    Może seria xf jest lepsza dla naszego jtdm. EE longlife u mnie sie nie spisuje. Poza tym u mnie Alfa łatwo nie ma, miesięcznie około 3-4tys km robię tak jak mówiłem w większości po mieście. Zobaczymy po wymianie, pewnie na XF, na połukankę raczej nie zdecyduje sie.


    Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
    Problem z wypalaniem DPFu to nie wina oleju, tylko jazdy po mieście. Nowoczesne diesle nie nadają się do jazdy po mieście, do tego są silniki benzynowe niestety.

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Z tego co Artih wyżej napisał, to nie jest to syntetyk
    Ja mam Millers XF C3 5W30 i nie mam takich problemów z DPF. Wypala się dobrze, interwały co 800-900 km przy jeździe 80% trasy, reszta miasto.
    I tak powinno być.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  4. #684
    Użytkownik Świeżak Avatar Amator91
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    SJ
    Auto
    Kappa Coupe 3.0 V6
    Postów
    103

    Domyślnie

    A powiedzcie mi proszę, iść teraz w LM top etc 4600 5w30 czy MO XF c3 lub c2 5w30 ? Oczywiście DPF jest.


    Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

  5. #685
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo. Zobacz post
    Nowoczesne diesle nie nadają się do jazdy po mieście, do tego są silniki benzynowe niestety
    A ja myślałem, że wystarczy jeden samochód na trasę i do miasta

  6. #686
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał ris Zobacz post
    Ma pytanie; wiesz to napewno czy tylko tak przypuszczasz ?
    To co powiesz na taki przypadek, że auto chodzi przez 200 tysiecy z 6-ma zmianami oleju "Selenia 5W30 i turbina oraz DPF jest od nowości w pełni sprawna/y ?
    Masz farta, ciekawe co byś powiedział moim klientom, którzy kupując auto tak serwisowane dokładają grube PLNy na naprawy silników, turbin, itp. ???

    Cytat Napisał ris Zobacz post
    A ja myślałem, że wystarczy jeden samochód na trasę i do miasta
    Ja nie jestem od nauki myślenia, więc to Twój kłopot.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  7. #687
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo. Zobacz post
    Masz farta, ciekawe co byś powiedział moim klientom, którzy kupując auto tak serwisowane dokładają grube PLNy na naprawy silników, turbin, itp. ??
    Raczej powinieneś wiedzieć, że większość samochodów sprowadzonych jest tak traktowana, tych w cenie dla Polaków.

  8. #688
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał ris Zobacz post
    Raczej powinieneś wiedzieć, że większość samochodów sprowadzonych jest tak traktowana, tych w cenie dla Polaków.
    To nie do końca tak jest niestety.
    Auta, o których piszesz, mają w większości realne przebiegi grubo powyżej 300 kkm.
    Ja piszę o autach, które serwisujemy zaraz po gwarancji, a czasem nawet jeszcze na gwarancji. Historia jest często doskonale znana. Mamy kilku świadomych klientów, którzy co 2 wymianę oleju wykonują u nas, pomiędzy przeglądami w ASO. Przebiegi rzędu 80 kkm rocznie to norma, nawet w PL. Z takimi autami nie ma absolutnie kłopotów, co innego z tymi serwisowanymi wg. zaleceń serwisu.
    Z ciekawostek ostatnio mieliśmy 3 letnią Julkę na przegląd z 2 wymianą rozrządu przy przebiegu 185 kkm.

    A to, że naiwny naród wierzy w przebiegi 130-180 kkm w 6-letnich autach to już temat na inną historię.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  9. #689
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo. Zobacz post
    To nie do końca tak jest niestety.
    Auta, o których piszesz, mają w większości realne przebiegi grubo powyżej 300 kkm.
    Ja piszę o autach, które serwisujemy zaraz po gwarancji, a czasem nawet jeszcze na gwarancji. Historia jest często doskonale znana. Mamy kilku świadomych klientów, którzy co 2 wymianę oleju wykonują u nas, pomiędzy przeglądami w ASO. Przebiegi rzędu 80 kkm rocznie to norma, nawet w PL. Z takimi autami nie ma absolutnie kłopotów, co innego z tymi serwisowanymi wg. zaleceń serwisu.
    Z ciekawostek ostatnio mieliśmy 3 letnią Julkę na przegląd z 2 wymianą rozrządu przy przebiegu 185 kkm.

    A to, że naiwny naród wierzy w przebiegi 130-180 kkm w 6-letnich autach to już temat na inną historię.
    Auta po gwarancji to zupełnie inna bajka i inna cena. Auta na zachodzie traktuje sie jako narzędzie do pracy. Inny będzie stan samochodu flotowego a inny używanego prywatnie. Oczywiście pomijam jakie auto sprowadzono po dzwonku czy bez.

  10. #690
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał ris Zobacz post
    A ja myślałem, że wystarczy jeden samochód na trasę i do miasta
    Wystarczy Benzyna. Lub diesel. Bez DPF nie stwarza takich problemów.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. Jaki olej , filtr oleju, filtr powietrza alfa 156 2.5 v6
    Utworzone przez Xemik11 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-02-2016, 13:14
  2. Alfa 156. Jaki filtr oleju i olej??
    Utworzone przez maxxx222 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-12-2011, 23:15
  3. [156] JAKI WLAĆ OLEJ
    Utworzone przez xxx258 w dziale 156
    Odpowiedzi: 130
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 10:16
  4. [159] Jaki wlać olej gdy poprzedni właściciel lał castrol 10w40???
    Utworzone przez cyborgpl w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 18-03-2011, 09:39
  5. jaki olej najlepiej wlać do TS'a?
    Utworzone przez kapalek w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-06-2009, 11:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory