Strona 4 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 84

Temat: problem z moca i diagnowaa 156 1.8 ts 99r.144km

  1. #31
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    426

    Domyślnie

    Wczoraj ponowne podpiecie...Zrobiony reset nastawnika wolnych obrotow i potem reset parametrow adaptacyjnych i obroty wrocily do normy Brak bledow jak narazie ale jeszcze pojezdze i sprawdze jeszcze raz.Parametry FRA :1 DTV:0 a TRA - 80.000 i tu pytanie (zauwazylem ze teraz ten dzwiek sie nasila i jest prawie caly czas slyszalny na 90% to katalizator chyba ze starosci juz...Dzwiek czestszy a TRA wieksze ujemne...Czy TRA rosnie jezeli jest np dziura na wydechu lub przypchany katalizator?) Robiony test przeplywki i na postoju do odcinki max pokazalo 260 a to o wiele za malo. Zalatwie sprawe z tym wydechem,sprawdze parametry i jeszcze raz test przeplywki bo wyglada chyba na uszkodzona?? I jak myslicie z tym TRA??

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    - TRA duże ujemne to podejrzany MAF. - TRA duży ale dodatni to jest fałszywe powietrze.
    to tak na szybko, TRa jest podawany w jednostce msek, to jest ile ECU (teoretycznie ) musi zmniejszyc czas wtrysku aby była poprawna mieszanka....

  3. #33
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    426

    Domyślnie

    Cytat Napisał euroscan Zobacz post
    to tak na szybko, TRa jest podawany w jednostce msek, to jest ile ECU (teoretycznie ) musi zmniejszyc czas wtrysku aby była poprawna mieszanka....
    Czyli rozumiem ze przeplywka do wymiany? Sprubuje od kogos iierw podmienic zeby miec 100% pewnosci...musze tez robic reset czy wystarczy tylko odpiac aku,podmienic ,podpiac akumulator i odpalic auto?

  4. #34
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    426

    Domyślnie

    Podpowie ktos??

  5. #35
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    wymieniamy MAF, potem rozgrzewamy auto i robimy test do odciecia.... dane logujemy włącznie z napięciem MAF-a....
    Ostatnio edytowane przez euroscan ; 08-06-2014 o 17:23

  6. #36
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    426

    Domyślnie

    Cytat Napisał euroscan Zobacz post
    wymieniamy MAF, potem rozgrzewamy auto i robimy test do odciecia.... dane logujemy włącznie z napięciem MAF-a....
    Czyli rozumiem ze reset nie potrzebny,tylko wymiana,rozgrzanie i test??

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    drugi raz napiszę
    wymieniamy MAF, potem rozgrzewamy auto i robimy test do odciecia.... dane logujemy włącznie z napięciem MAF-a....
    a ważna sprawa logujemy także wychylenie przepustnicy abyśmy widzieli czy był but w podłodze..... nie gazujemy impulsywnie tylko gaz w podlogę do odcięcia...

  8. #38
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    426

    Domyślnie

    Cytat Napisał euroscan Zobacz post
    drugi raz napiszę a ważna sprawa logujemy także wychylenie przepustnicy abyśmy widzieli czy był but w podłodze..... nie gazujemy impulsywnie tylko gaz w podlogę do odcięcia...
    Ok teraz na dniach bede jeszcze raz podlaczal...A te wychylenie przepustnicy to jest podane w jakiejs jednostce (jak to powinno poprawnie pokazac)? I jakie powinno byc napiecie MAF-a?? Z gory dzieki za pomoc):

  9. #39
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    426

    Domyślnie

    up...

  10. #40
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    426

    Domyślnie

    Jutro prawdopodobnie biore sie za wydech potme diagnostyka przeplywki... Rozmawialem z warsztatem ktory zajmuje sie Wloskimi autami i powiedzieli mi ze sprawna przeplywka moze zle podawac wartosci i zle pracowac przez uszkodzenie inne rzeczy...Jak myslicie prawda to czy chca mnie naciagnac na dalsza diagnostyke? Spotkaliscie sie z takim przypadkiem? Pzdr

Podobne wątki

  1. 1.9 jtd problem z moca i sprzeglem dwumasą ?
    Utworzone przez kivi89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-08-2013, 23:15
  2. Alfa Romeo 156 1.8 TS 16V ---Problem z moca---
    Utworzone przez swindler22 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-02-2012, 13:33
  3. [145] Problem z moca i spalaniem.
    Utworzone przez pastol w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 17-04-2010, 15:36
  4. problem z odpaleniem i moca silnika
    Utworzone przez SYSUNIAdq w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-07-2009, 13:51
  5. problem z moca
    Utworzone przez oczykobry156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 01-04-2009, 22:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory