Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 56

Temat: 2.0 JTDM szrpie przy przyspieszaniu

  1. #31
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159SW 2009 2.0 JTDM
    Postów
    755

    Domyślnie

    Filtr zmieniony ze 4tyś km temu od razu po zakupie.
    Nieszczelność to chyba tez powinno być trochę syczenie/zasysanie powietrza słychać ale jeszcze się temu przyjrzę
    Grzesioz dziękuje za info postaram się wieczorem zerknąć
    Pozdrawiam
    Michał (p.maiki)
    Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014

  2. #32
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    W jaki sposób odpięcie czujnika może pomóc, skoro po jego odpięciu silnika nie uruchomimy?

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #33
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Garwolin
    Auto
    156 2.4 20V 03', 147 1.9 JTD 06', 159 2.0 JTD 10'
    Postów
    95

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    W jaki sposób odpięcie czujnika może pomóc, skoro po jego odpięciu silnika nie uruchomimy?

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    Coś z rana chyba wypowiadam się mało przejrzyście czujnik należy odpiąć i po około 2 minutach wpiąć, bez czujnika (jak słusznie zwróciłeś uwagę) samochód wywali błąd i chyba nie odpali (nie sprawdzałem).
    Ja nie jestem mechanikiem i nie będę pisał wywodów dlaczego to może pomóc w diagnozie. Po prostu u mnie ta metoda się sprawdziła, a że jest to 5 minut robot i nic nie można uszkodzić to dlaczego nie spróbować.

  4. #34
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,414

    Domyślnie

    Cześć wszystkim. Mało tu zaglądam z braku czasu.
    Michał, na przypadku kolegi grzesioz mogli byśmy napisać cały elaborat, niestety nie ma 100% zdiagnozowania problemu, ponieważ za każdym razem prędzej czy później problem powrócił. Mimo to możesz w ciemno stosować się do porad kolegi, jeśli tylko coś się dzieje podobnego.
    Temat znany w kilku przypadkach, ale ta jedna 159 jest masakrycznie uparta i nie chce się poddać.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  5. #35
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Garwolin
    Auto
    156 2.4 20V 03', 147 1.9 JTD 06', 159 2.0 JTD 10'
    Postów
    95

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo. Zobacz post
    Cześć wszystkim. Mało tu zaglądam z braku czasu.
    Michał, na przypadku kolegi grzesioz mogli byśmy napisać cały elaborat, niestety nie ma 100% zdiagnozowania problemu, ponieważ za każdym razem prędzej czy później problem powrócił. Mimo to możesz w ciemno stosować się do porad kolegi, jeśli tylko coś się dzieje podobnego.
    Temat znany w kilku przypadkach, ale ta jedna 159 jest masakrycznie uparta i nie chce się poddać.
    Miejmy nadzieję, że nowy czujnik da bestii powód do poddania się

  6. #36
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,414

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzesioz Zobacz post
    Miejmy nadzieję, że nowy czujnik da bestii powód do poddania się
    Mam nadzieję i trzymam kciuki za powodzenie
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  7. #37
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159SW 2009 2.0 JTDM
    Postów
    755

    Domyślnie

    Czujnik odpięty, wtyczka taka brudnawa trochę w środku. Wypsikane kontaktem i jeszcze nie podłączone. Po 15 będę wracał z pracy wiec zobaczymy czy będzie poprawa po tej operacji




    EDIT

    Wtyczka czujnika podłączona dodatkowo nalałem ponad 30l paliwa premium i na chwile obecną jest dużo lepiej. Nie ma już tak częstego szarpania że prawie waliłem w szybę ale coś jednak nie do końca mi pasuje. Zrobiłem dopiero 15km po tej operacji więc też trudno mi się do końca wypowiedzieć czy sukces czy nie.
    Ostatnio edytowane przez p.maiki ; 12-06-2014 o 15:38
    Pozdrawiam
    Michał (p.maiki)
    Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014

  8. #38
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Garwolin
    Auto
    156 2.4 20V 03', 147 1.9 JTD 06', 159 2.0 JTD 10'
    Postów
    95

    Domyślnie

    Cytat Napisał p.maiki Zobacz post
    EDIT

    Wtyczka czujnika podłączona dodatkowo nalałem ponad 30l paliwa premium i na chwile obecną jest dużo lepiej. Nie ma już tak częstego szarpania że prawie waliłem w szybę ale coś jednak nie do końca mi pasuje. Zrobiłem dopiero 15km po tej operacji więc też trudno mi się do końca wypowiedzieć czy sukces czy nie.
    U mnie było dokładnie to samo, po odpięciu wtyczki było dużo lepiej choć na krótko. Ja bym stawiał, że czujnik pada.
    Ja od wczoraj jeżdżę na nowym czujniku i jest dobrze. Jesteś z Wawy, w przyszłym tygodniu planuję (nie wiem jak wyjdzie) być w stolicy to moglibyśmy się spotkać i wstawilibyśmy mój nowy czujnik u Ciebie i zrobili kilka kilometrów testowych. Jak szarpanie by nie występowało to mamy winowajcę.

  9. #39
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał p.maiki Zobacz post
    Czujnik odpięty, wtyczka taka brudnawa trochę w środku. Wypsikane kontaktem i jeszcze nie podłączone. Po 15 będę wracał z pracy wiec zobaczymy czy będzie poprawa po tej operacji




    EDIT

    Wtyczka czujnika podłączona dodatkowo nalałem ponad 30l paliwa premium i na chwile obecną jest dużo lepiej. Nie ma już tak częstego szarpania że prawie waliłem w szybę ale coś jednak nie do końca mi pasuje. Zrobiłem dopiero 15km po tej operacji więc też trudno mi się do końca wypowiedzieć czy sukces czy nie.
    Coś mi się zdaje , że wymiana filtra paliwa i paliwo premium da radę

  10. #40
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159SW 2009 2.0 JTDM
    Postów
    755

    Domyślnie

    ris wymiana filtra to kolejny trop na chwile obecną poobserwuje jak teraz będzie.

    Dziękuje wszystkim za zainteresowanie oraz podpowiedzi jak tylko coś się wyjaśni to dam znać
    Pozdrawiam
    Michał (p.maiki)
    Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014

Podobne wątki

  1. 1.9 JTDM - szum przy przyspieszaniu
    Utworzone przez bajacz w dziale GT
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-05-2015, 22:12
  2. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 29-11-2011, 13:57
  3. Drgania przy przyspieszaniu na obr. <2,5 tys. jtd
    Utworzone przez pawel616 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-07-2011, 14:31
  4. 1.8 TS szrpie przy przyspieszaniu
    Utworzone przez rychu0 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 04-02-2011, 19:41
  5. [156] Stuki przy zmianie biegów i przy przyspieszaniu
    Utworzone przez Łysy0800 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-01-2011, 20:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory