Filtr zmieniony ze 4tyś km temu od razu po zakupie.
Nieszczelność to chyba tez powinno być trochę syczenie/zasysanie powietrza słychać ale jeszcze się temu przyjrzę
Grzesioz dziękuje za info postaram się wieczorem zerknąć
Filtr zmieniony ze 4tyś km temu od razu po zakupie.
Nieszczelność to chyba tez powinno być trochę syczenie/zasysanie powietrza słychać ale jeszcze się temu przyjrzę
Grzesioz dziękuje za info postaram się wieczorem zerknąć
Pozdrawiam
Michał (p.maiki)
Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014
W jaki sposób odpięcie czujnika może pomóc, skoro po jego odpięciu silnika nie uruchomimy?
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Coś z rana chyba wypowiadam się mało przejrzyścieczujnik należy odpiąć i po około 2 minutach wpiąć, bez czujnika (jak słusznie zwróciłeś uwagę) samochód wywali błąd i chyba nie odpali (nie sprawdzałem).
Ja nie jestem mechanikiem i nie będę pisał wywodów dlaczego to może pomóc w diagnozie. Po prostu u mnie ta metoda się sprawdziła, a że jest to 5 minut robot i nic nie można uszkodzić to dlaczego nie spróbować.
Cześć wszystkim. Mało tu zaglądam z braku czasu.
Michał, na przypadku kolegi grzesioz mogli byśmy napisać cały elaborat, niestety nie ma 100% zdiagnozowania problemu, ponieważ za każdym razem prędzej czy później problem powrócił. Mimo to możesz w ciemno stosować się do porad kolegi, jeśli tylko coś się dzieje podobnego.
Temat znany w kilku przypadkach, ale ta jedna 159 jest masakrycznie uparta i nie chce się poddać.
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Czujnik odpięty, wtyczka taka brudnawa trochę w środku. Wypsikane kontaktem i jeszcze nie podłączone. Po 15 będę wracał z pracy wiec zobaczymy czy będzie poprawa po tej operacji
EDIT
Wtyczka czujnika podłączona dodatkowo nalałem ponad 30l paliwa premium i na chwile obecną jest dużo lepiej. Nie ma już tak częstego szarpania że prawie waliłem w szybę ale coś jednak nie do końca mi pasuje. Zrobiłem dopiero 15km po tej operacji więc też trudno mi się do końca wypowiedzieć czy sukces czy nie.
Ostatnio edytowane przez p.maiki ; 12-06-2014 o 15:38
Pozdrawiam
Michał (p.maiki)
Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014
U mnie było dokładnie to samo, po odpięciu wtyczki było dużo lepiej choć na krótko. Ja bym stawiał, że czujnik pada.
Ja od wczoraj jeżdżę na nowym czujniku i jest dobrze. Jesteś z Wawy, w przyszłym tygodniu planuję (nie wiem jak wyjdzie) być w stolicy to moglibyśmy się spotkać i wstawilibyśmy mój nowy czujnik u Ciebie i zrobili kilka kilometrów testowych. Jak szarpanie by nie występowało to mamy winowajcę.
ris wymiana filtra to kolejny trop na chwile obecną poobserwuje jak teraz będzie.
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie oraz podpowiedzi jak tylko coś się wyjaśni to dam znać
Pozdrawiam
Michał (p.maiki)
Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014