zego posta, ale myślę, że uzyskam pomoc i komus też pomoge
W alfie159 z silnikiem jtdm8v wprawdzie nie mojej jest problem z odpalaniem taki jak opisywany w tym temacie.
To co zauwazyłem to, że na odpalanie ma wpływ temperatura i prędkośc krecenia rozrusznika.
W moim przypadku problem polega na tym, że jak odepne np. czujnik temp. to problemów z paleniem niema, czy na ciepłym czy na zimnym.
kiedy temp silnika jest w zakresie mnej wiecej 20-35stopni to jest problem z odpalaniem.
jak ma obr powyżej 250 przy rozruchu to tez pali poniżej nie otwiera wtrysków, sprawdzone oscyloskopem
Rozrusznik był wyciągany i przesmarowany pomogło na 2m-ce. wymiana na regenerowany wogóle nie pomogła
podając fałszywą temp dla silnika sprawdzałem kiedy jest problem.
i jest tak, jak podam mu 5 stopni to pali bez problemu, jak 50 tez, jak 25 to jest problem.
Odpala jakby nie na wszystkie cylindry, az w koncu załapie.
cała reszta sprawdzona czyli wtryski cisnienie na listwie,poprawnosc działania czujników
Jesli w Jtdm jest taka mapa rozruchu jak np w vw, to znaczyłoby, że jest niezbyt doskonała.
to by wyjasniało koniec problemów u osób po "chip tuningu"
niestety posiadam jeszze za amało wiedzy, aby samemu znalezc mape rozruchową w sofcie alfy, ale uważam, ze tu moze byc problem
Moze ktos moze potwierdzic moja teorie.
tu przykładowa mapa rozruchowa z tdi aby zrozumiec o co chozi
http://obrazki.elektroda.pl/4357743500_1342376329.jpg
na przykładzie tej mapy potrzeba 280obr przy temp 70 stopni aby wogóle otworzyły sie wtryski
tak jak pisałem, jesli ktos znajdzie mape rozruchu w tym sofcie to wszystko sie wyjasni