No właśnie nie dymi
Dzisiaj w ogóle nie mogłem odpalić, ale to chyba akumulator... Podepnę go potem pod prostownik to zobaczę.
No właśnie nie dymi
Dzisiaj w ogóle nie mogłem odpalić, ale to chyba akumulator... Podepnę go potem pod prostownik to zobaczę.
Jest: Jaguar XF 3.0 V6
Były: Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115 KM => Hyundai Coupe FX 2.0 (RD2) => Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 => Honda Accord VI 2.0 VTEC => BMW 118d E87
Junak 126
Zacznij od początku, podłącz kompa i sorawdź błędy, musiało coś wywalić jak nawet odpalić nie chce. Może to słynny czujnik położenia wału.
Nie bardzo mam możliwość podpięcia go pod kompa.
Zszedłem przed chwilą do auta, żeby podpiąć akumulator do prostownika. Najpierw jednak spróbowałem odpalić auto. Co ciekawe, alfa odpaliła bez najmniejszego problemu. Po jakiś dodałem gazu, prawie bez reakcji silnika, obroty wzrosły minimalnie, bardzo powoli. Po kilku sekundach (juz po odjęciu gazu) jakby totalnie stracił moc, obroty zaczęły spadać, zaczęło go dusić aż zgasł. Potem już nie odpalił.
Prostownik pokazuje, że trochę prądu w akumulatorze jest.
Jak dla mnie pewne jest tylko to, że akumulator nie ma tu nic do rzeczy. Natomiast co jest nie tak, nie mam zielonego pojęcia... jutro będę dzwonić do mechanika, zobaczymy co powie. Ja się boję co tam siadło...
Jest: Jaguar XF 3.0 V6
Były: Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115 KM => Hyundai Coupe FX 2.0 (RD2) => Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 => Honda Accord VI 2.0 VTEC => BMW 118d E87
Junak 126
Odezwij się do jakiegoś na alfoholika z okolicy podepnie zczyta błędy i nie zedrze jak mechanik. Ale kto bogatemu zabronił ;p
Był u mnie kolega tomio (dzięki jeszcze raz), ale żadnych błędów nie pokazało. Jeśli to czujnik położenia wału, to tragedii nie ma. Jutro będę dzwonić do mechanika.
Znalazłem gdzieś informację, że o ile w TS wymiana tego czujnika to jest 15 minut roboty, o tyle w JTD już tak dobrze nie jest. Ma ktoś jakieś fotki, gdzie go znajdę i jak się do niego zabrać?
Jest: Jaguar XF 3.0 V6
Były: Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115 KM => Hyundai Coupe FX 2.0 (RD2) => Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 => Honda Accord VI 2.0 VTEC => BMW 118d E87
Junak 126
Byłem u mechanika. Okazało się, że przyczyną całego nieszczęścia był zapchany egr
Jest: Jaguar XF 3.0 V6
Były: Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115 KM => Hyundai Coupe FX 2.0 (RD2) => Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 => Honda Accord VI 2.0 VTEC => BMW 118d E87
Junak 126
To dobrze, że nic poważnego belli nie dolega, pozbądź się tego EGR-a, bo w przyszłości jeszcze nie raz Ci się da w kość.
AR 159 SW, 09r, Distinctive Q-Tronic, 1.9 JTDm 16V była, Opel Insignia ST jest
ja u siebie przepalilem na autostradzie i na jakis czas narazie pomoglo, jezdze juz 3tyg :p