Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 74

Temat: Alfa 156 górne wahacze "custom made"

  1. #61
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    chętnie wysłucham twoich wywodów, bo są porażające
    Moje już przedstawiłem.. uznałeś je za naciąganie do swojej wersji.. i tu wychodzi sedno sprawy.. punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.. moje są dla Ciebie naciągane.. a dla mnie Twoje z tym że walnąłeś babę i że to niby byłaby wina kogoś z przeciwka bo na pewno na wideorejestratorkach będzie widać jakie ten ktoś miał reflektory i jaki snop światła rzucały.. Była Twoja wina bo gapiłeś się na przeciwną stronę drogi zamiast przed siebie i pewnie doszłoby jeszcze że nie dostosowałeś prędkości do warunków na drodzę więc wiesz g*wno byś udowodnił

    Także to co trzeba było jest tu udowodnione.. że pewności kto był/będzie/jest winien zdarzenia/wypadku nigdy nie wiadomo od razu.. a już na pewno nie decydują o tym modyfikacje że "o tu jest modzone to Twoja wina"..

    Pzdr w temacie

    @Marcin_M
    No fakt są jakieś zestawy już ale jednak to nie rozwiązuje problemu padających w wahaczach sworzniach a założeniem miały być wymienne sworznie..
    Ostatnio edytowane przez wheelerwasp02 ; 05-08-2014 o 17:34
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  2. #62
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Tak wiem, ale i tak bardziej w temacie niż dyskusja o nielegalnych lampach.
    Tak wogole to fajne te d2 sa? Mam w sumie w planach zakup gwinta średniej klasy...

  3. #63
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Ta pozatym wszystkie "SAMy" jakie się w szopach budują i potem są normalnie rejestrowane to zabójcy na kołach w których się wszystko urywa. Poczytajcie jak ludzie budują kit cary jakich wzorców uzywają i jak sami konstruują wahacze cale zawieszenie itd. I to przechodzi cała procedurę rejestracyjną bez problemu. Demonizujecie i grubo przesadzacie. Ja mniej ufam chinskim wahaczom jak customowemu wynalazkowi. Bo idac waszym tokiem myslenia jak pęknie wam chinol to gdzie po homologację się zgłosicie???
    Do tego jeszcze dochodzi cała scena customowych motocykli - Ci też dołaczają do grona zabojców??
    Ostatnio edytowane przez Teddy84 ; 05-08-2014 o 18:03

  4. #64
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Marcin, zauważasz różnicę między zawieszeniem w alfie a takim, gdzie amortyzator jest mocowany do zwrotnicy? popatrz, pomyśl, przeanalizuj, zobacz co da pochylenie amortyzatora i wtedy się wypowiadaj...

  5. #65
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Panowie... temat był o zaprojektowaniu wahaczy a nie o wywodach czy to jest prawilne i bezpieczne czy nie, więc zakończcie dyskusję w tym kierunku. Ja wciąż czekam na konkrety.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  6. #66
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie Alfa 156 górne wahacze "custom made"

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    Marcin, zauważasz różnicę między zawieszeniem w alfie a takim, gdzie amortyzator jest mocowany do zwrotnicy? popatrz, pomyśl, przeanalizuj, zobacz co da pochylenie amortyzatora i wtedy się wypowiadaj...
    No pochylenie amora nie da nic. Aleeee, przesunięcie mocowania gornego wahacza pochyli koło. Przyjrzałem sie tym d2 i to tylko rysunek pogladowy. Troche ściema.
    Albo wahacz z ruchomym sworzniem.
    Wracając do tematu - czy ten custom bedzie tez mieć regulowany sworzeń?
    Ile bedzie kosztować?

  7. #67
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    Ta pozatym wszystkie "SAMy" jakie się w szopach budują i potem są normalnie rejestrowane
    Chyba z tą "normalną" rejestracja to od jakiegoś czasu się zmieniło.

    Co do wahaczy - jest już jakiś projekt?

  8. #68
    Użytkownik Świeżak Avatar Savak
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    okolice Poznania
    Auto
    AR 159 1.9 JTDM 16V - była, AR156 2.5 V6
    Postów
    174

    Domyślnie

    Ja pierdzielę, jest fajny temat a teraz 3 strony bicia piany... Masa625, jak masz wątpliwości i chcesz o tym pogadać załóż nowy temat "Homologacja customów". I proszę admina o przeniesienie wywodów nie na temat tamże.

  9. #69
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Wystarczy policzyć proste siły działające na auto w czasie hamowania/skręcania itp. a potem użyć np. Ansys-a.

    Jeśli chodzi o rejestrację samów to warunki są bardziej restrykcyjne ale nadal można zarejestrować auto które się samemu zbudowało i nie trzeba mieć pełnej homologacji. Co ciekawe np. w UK te przepisy są jeszcze mniej restrykcyjne.
    Ostatnio edytowane przez Krusz ; 06-08-2014 o 04:01

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  10. #70
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Chyba z tą "normalną" rejestracja to od jakiegoś czasu się zmieniło.

    Co do wahaczy - jest już jakiś projekt?
    Zaostrzyli trochę przepisy ale jak wszystko w Polsce zakrawa to lekko o paranoje co widać nawet na forum. Ludzie wożą SAMy do Niemiec tam je legalizują (zdajemy sobie sprawę mniej więcej jak wyglądają przeglądy w Polsce a jak w Niemczech - gdzie nawet zderzak z laminatu ma mieć TUV - chociaż oczywiście są od tego wyjątki w każdą stronę) a następnie gotowe pojazdy "sprowadzają" z zagranicy.

Podobne wątki

  1. [159] Katalog felg pasujących na zaciski Brembo: "duże" 2.4, 3.2, "małe" 1.9 polift)
    Utworzone przez Ciacho13 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 15-07-2020, 11:04
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 20:10
  3. Zlot Ogólnopolski "Alfaholicy" 2013 - Tor "Kielce" (Miedziana Góra)
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 703
    Ostatni post / autor: 21-08-2013, 19:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory