Po Liqui Moly miałem najlepsze efekty.
Po Liqui Moly miałem najlepsze efekty.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
magil napisz ile mniej wiecej trzeba zaplacic za LM 2T
Czarna 159 SW Czarnego http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._czarnego.html
no oznaczenie tez wrzuc jak mozesz
Czarna 159 SW Czarnego http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._czarnego.html
Ja lałem Liqui Moly 1052 i kosztował nie całe 40zł (nie pamiętam) Ale jakoś nie zauważyłem różnicy. Teraz mam coś takiego:
Wszystko wyłączone, obroty ok 2000. Spalanie w normie.
Ostatnio edytowane przez stawu ; 16-09-2014 o 11:44
Alfa Romeo 146 1.4 TS '98, 156 1.8 TS '00, 159 1.9 JTDM '05
Bieg jałowy, silnik rozgrzany do temp. optymalnej (ok 90*C) i wszelkie obciążenia wyłączone. I trzeba mieć na uwadze, że olej 2T zajechanych wtryskiwaczy nie naprawi
Używałem właśnie tego LM 1052, to jest półlitrowe opakowanie. I wlewałem tak mniej więcej 300-350 ml na cały zbiornik.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
zacierające się rozpylacze olej 2T może rozluźnić
Witam. Jeśli chodzi o preparaty do paliw to polecam ceramizer do diesla. Wszystko znajdziecie na www.ceramizer.pl Sprawdzony sposób i powiem że niejeden był zadowolony.
Że też ludzie się na to łapią....
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF