Zobaczyć to absolutnie ciężko , włożyłem aparat i robiłem zdjęcia , to co widać na nich jest dla mnie dziwne .....
Zobaczyć to absolutnie ciężko , włożyłem aparat i robiłem zdjęcia , to co widać na nich jest dla mnie dziwne .....
Obiegu płynu chłodniczego raczej nie zaślepiłeś
Niewielkie ubytki płynu nie są groźne. U mnie zawsze jak doleję do MAX to po trasie ubędzie do poziomu 0,5 cm ponad MIN i tak już zostaje. Dla odmiany tutaj, u mnie płynu ubywa przez nieszczelną złączkę na drodze z nagrzewnicy do termostatu. Nie mam na raize czasu się za to zabrać, bo trzeba by trochę płynu spuścić.
To może być pozostałość po odparowanym chłodziwie.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Nie wiem czy mnie się wydaje czy tutaj widać pęknięcie???
Czy ktoś wymieniał tą chłodniczkę EGR?? Zamówiłem już od insigni (piszą na tym forum że pasuje a kosztuje mniej niż połowe od alfy). Jeżeli ktoś się za to samodzielnie zabierał to proszę o jakiś uproszczony manual.......
Proszę o zdjęcie tej złączki jeśli można....
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Miałem taki nalot właśnie na tym kolanku, pod odpowietrznikiem , wymieniłem cały termostat....i póki co nie pomogło, teraz biorę się za chłodniczkę EGR
Wklejam zdjęcie termostatu do mojego silnika, nalot robił sie centralnie pod niebieskim odpowietrznikiem... na tym kolanku właśnie, myślałem że pękło może (nauczony przykładem z golfa 4)
W 1.9 to kolanko i odpowietrznik nie są zintegrowane z termostatem. Ale skoro masz nalot, warto się temu przyjrzeć.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Termostat już wymieniłem nalotu nie ma, natomiast płyn ubywa, mam już chłodniczkę EGR i postaram się to sam podmienić, może pomoże jak nie to nie wiem.......
Mam nowy korek zbiorniczka (original) nowy termostat, płyny są w porządku, pozostanie pompa wody , forumowicze piszą że nawet po 10 000 leje, a rozrząd miałem robiony przy 120 k teraz mam 170 k. Ktoś jeszcze pisze o chłodnicy nie wiem gdzie są jeszcze jakieś charakterystyczne punkty do sprawdzenia....
Co do termostatu to on jest łączony bo widać w środku rurkę jedną w drugiej
Ostatnio edytowane przez kedzior303 ; 03-12-2014 o 21:30