Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Alfa 166 3.0 v6 brak prądu. Kręci ale nie odpala.

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 v6 modelowo 2004r.
    Postów
    2

    Domyślnie Alfa 166 3.0 v6 brak prądu. Kręci ale nie odpala.

    Witam!
    Korzystam z tego forum już od dłuższego czasu jako niezarejestrowany. Zawsze było mi bardzo pomocne i zawsze znajdowałem rozwiązanie, gdy miałem jakiś problem z Alfą. Ale teraz, po przewertowaniu podobnych tematów niestety nie znalazłem odpowiedzi, wiec postanowiłem utworzyć temat.
    Jak jeszcze jesteśmy na wstępie to się przedstawie. Nazywam się Jan, a problem dotyczy mojej (notabene już trzeciej) Alfy Romeo 166, rocznik 2003 (po lifcie), 3.0 v6 automat + gaz... Postaram się najpełniej opisać sytuacje. Ale do rzeczy.

    Głównym problemem jest prawie całkowity brak prądu, po i przed przekręceniem stacyjki, ale jak jeszcze mocniej przekręce kluczyk to rozrusznik chodzi (oczywiście nie odpala), taka ciekawostka. Stacyjka nie jest uszkodzona, przekaźnik działa, bezpieczniki sprawdzone, akumulator też sprawny, brak niefabrycznych rozwiązań typu jakiś dokładany alarm, wiązka kabli na pierwszy rzut oka też ok.

    Jakie są objawy(przed i po przekręceniu stacyjki): ICS nie działa (czarny ekran),kontrolki przy liczniku zgaszone, nawiew nie działa, światła postojowe, pozycyjne, mijania, drogowe nie działają, awaryjne nie działają, nie można podłaczyć się do komputera (brak zasilania), wycieraczki nie działaja.

    Działa natomiast rozrusznik, centralny zamek, klakson, fotel elektryczny, lampki w środku i bagażniku i przez chwilę szyby jak się otworzy i zamknie z pilota ale tylko przy zamkniętych drzwiach, po ich otwarciu szyby stoją dęba.

    Kolejną ciekawostką jest to, ze gdy w momencie zamykania drzwi z kluczyka, szybko przekręcę stacyjkę to wszystkie funkcje życiowe wracają w rytm mrygających kierunkowskazów (Takie dwa, trzy impulsy i wszystko gaśnie)

    Nie mam pomysłu o co może chodzić :/ a stało się to podczas jazdy. Nagle "duup", odbiorniki pogasły, wskazówki w liczniku się zatrzymały. A wcześniej wszystko poprawnie działało... Może istotny będzie fakt, że dosłownie z 15-20 minut wcześniej odpalałem z kabli samochód kolegi, i może jakieś spięcie poszło, ale to by mi natychmiast zgasł. Nie wiem.

    Serdecznie prosze o poradę bardziej doświadczonych kolegów.

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar motogold
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Łebcz
    Auto
    alfa 166 2,4 jtd 1999/alfa 166 2,4 2003 150km
    Postów
    1,456

    Domyślnie

    A napięcie na rozgałęźniku przy silniku(obok zbiorniczka hamulca) jakie jest?Takie same jak bezpośrednio na aku?

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 v6 modelowo 2004r.
    Postów
    2

    Domyślnie

    Wrócę jutro z pracy to sprawdzę.

    Cytat Napisał motogold Zobacz post
    A napięcie na rozgałęźniku przy silniku(obok zbiorniczka hamulca) jakie jest?Takie same jak bezpośrednio na aku?
    Tak, napięcie jest takie same, bez względu na położenie kluczyka w stacyjce.
    Ostatnio edytowane przez Spasuda ; 03-03-2015 o 21:19

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Kolego poniżej paczka poglądowych schematów całego zasilania w samochodzie. Szukaj po kolei gdzie gubi sie napięcie. W razie pytań / problemów pisz.
    Attached Files Attached Files
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Posprawdzaj jeszcze połączenia masowe....
    --------------------------------------------------
    GARAŻ FORT MOKOTÓW Warszawa
    --------------------------------------------------
    Zapraszamy wieczorami i w weekendy
    Najlepiej dzwonić po 18.

    facebook: https://www.facebook.com/garazfm/

    Paweł
    pawel.kelpinski@gmail.com
    tel. 600 513 727

    Benek
    ben2_21@tlen.pl
    tel. 791 376 152

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar motogold
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Łebcz
    Auto
    alfa 166 2,4 jtd 1999/alfa 166 2,4 2003 150km
    Postów
    1,456

    Domyślnie

    Doszedłeś kolego,co było przyczyną?

Podobne wątki

  1. Alfa kręci nie odpala :(
    Utworzone przez Reason w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 10-10-2015, 10:07
  2. Alfa kręci nie pali pompa nie dostaje prądu.
    Utworzone przez evomarkos w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-02-2014, 16:28
  3. Nie odpala i brak prądu na desce V6
    Utworzone przez yoozef w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-12-2012, 17:29
  4. Alfa kręci ale nie odpala?
    Utworzone przez wojti w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 26-05-2012, 13:45
  5. [156] Kręci kręci odpala po entym razie 1.9JTD
    Utworzone przez cZiKen w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-02-2012, 16:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory