Strona 25 z 48 PierwszyPierwszy ... 151617181920212223242526272829303132333435 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 250 z 475

Temat: Rozrząd 2.2 JTS (P0013,P0014,P0015,P0016, rozciągnięty łańcuch, brak mocy)

  1. #241
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lord8
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Giulia Ti
    Postów
    293

    Domyślnie

    Mówisz o tym metalowym? dziwne , który rok autka masz? ile dałeś za tck120?

  2. #242
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2,0T Brera 2,2 JTS, Alfa Romeo GT 2,0 JTS oaz AR 156 1,8 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Za zestaw po rabatach ok 450 zł , TCK5 to koszt ok 600 zł. Oczywisci po rabatach. Co do ślizgu chodzi o ten ktory jest bezpośrednio pod pokrywa zaworów , tak jest metalowy. Rocznik 2006 AR Brera przebieg 104 tys.

    Różnica była w rozstawie otworów na śruby oraz w wysokosci

  3. #243
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lord8
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Giulia Ti
    Postów
    293

    Domyślnie

    Dzisiaj wyjechałem od mechanika, do zestawu TCK120 musiałam dokupić uszczelkę pod pokrywę zaworów. Wcześniej wyminą oleju. Błąd P))16 znikł, Autko zrobiło troszkę więcej dynamiczne niż było przed. Zestaw 490zł uszczelka 117zł.
    Autko zrobione i śmiga ,Resztę podzespołów w silniku oki. Cała filozofia z rozrządem do 2.2 JTS.

  4. #244
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Nic tylko się cieszyć
    Cytat Napisał songokudj Zobacz post
    Co do ślizgu chodzi o ten ktory jest bezpośrednio pod pokrywa zaworów
    Cytat Napisał songokudj Zobacz post
    Różnica była w rozstawie otworów na śruby oraz w wysokosci
    Chciałbym wyjaśnić sprawę - elementy są zbudowane inaczej niż oryginalne, ale złożone do kupy pasują? Nie musiałeś zostawiać jakichś starych na swoim miejscu?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  5. #245
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lord8
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Giulia Ti
    Postów
    293

    Domyślnie

    Potwierdzam górny ślizg metalowy nie pasuje,po oględzinach stwierdziliśmy ze stary jest mało co wytarty, autko ma 83tys km wiec został założony stary ślizg metalowy.Na przyszłość taki ślizg oryginał w Alfie czy w Fiacie kosztuje 55zł można zainwestować i dokupić jeszcze uszczelkę pod pokrywę,A tez można napisać do producenta o pomyłce.

  6. #246
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2,0T Brera 2,2 JTS, Alfa Romeo GT 2,0 JTS oaz AR 156 1,8 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Tak z perspektywy to frustrujące jest to, że wiele osób się udziela w temacie rozrządu do 2,2JTS ale właściwie dopiero na własnym przypadku wiem co nie pasuje z zestawu. Chyba że czegoś nie doczytałem, ale przed zakupem pytałem się kilka razy.
    Poza tym jak bym wiedział to pewnie ten ślizg bym też kupił wcześniej. Nie mniej przyjechałem już ok 2,5 tys. km wszystko ok.

  7. #247
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lord8
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Giulia Ti
    Postów
    293

    Domyślnie

    [QUOTE=songokudj;1618152]Tak z perspektywy to frustrujące jest to, że wiele osób się udziela w temacie rozrządu do 2,2JTS ale właściwie dopiero na własnym przypadku wiem co nie pasuje z zestawu.

    Jak nie zrobi rozrządu na własnym samochodzie to nie wie co pasuje a co nie pasuje- nie rozumiem Twojego stwierdzenia.Jeżeli czegoś nie wiem to nie pisze a nie polemizuje.

  8. #248
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2,0T Brera 2,2 JTS, Alfa Romeo GT 2,0 JTS oaz AR 156 1,8 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Lord to zobacz ile osób wypowiada sie na forum w tym temacie i juz robiło rozrzad . Większość właśnie na zestawach FAI i chyba poza jednym postem nic nie napisała ze cos nie pasuje. Choć zazwyczaj wynikało to z faktu ze wstawiali do mechaniora odbierali i nara. Poza tym skoro ktoś zadaje pytania i potem rozwiązuje proble mógłby napisać co i jak. Bo problemów jest masa ale rozwiązań jak na lekarstwo.

  9. #249
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Mechanicy mogli się nie przyznać i montować stare ślizgi.

    Dobrze wiedzieć :-)

    Mechanicy mogli się nie przyznać i montować stare ślizgi.

    Dobrze wiedzieć :-)
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  10. #250
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lord8
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Giulia Ti
    Postów
    293

    Domyślnie

    Rozmawiałem na temat rozrządu z mechanikiem który który mi to robił a on pracuje tam gdzie pracuje i dużo tego robii i na 99% przypadków to rozciągnięty łańcuch.Dlatego jak tylko pojawia się w/w błędy zaraz jechać i robić sam łańcuch + napinacz, podstawowy rozrząd.Bo jak się jeździ długo na rozciągniętym łańcuchu to potem koła+ wariatory drugi łańcuch i wtedy mogą się zrobić spore koszta.A można się do tego przygotować i zrobić to na oryginalnych częściach w granicach 500zł, Łańcuch +napinacze kupić w stanach a ślizgi u nas w kraju i bedzie na częściach oryginalnych GM. Takze dla tych których czeka rozrząd to pomału sobie kupować ze stanów jedna paczka zera cła
    I cieszyć sie jazdą idzie lato

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. [159] jts P0014
    Utworzone przez noel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 03-04-2017, 20:29
  3. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  4. [159] Brak mocy i błąd p0016
    Utworzone przez daffi0808 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 15-01-2015, 12:21
  5. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory