Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 79

Temat: Problem z Turbiną na A1 - help!

  1. #11
    Użytkownik Świeżak Avatar altexperte
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V oraz 166 JTD 2.4 10V
    Postów
    227

    Domyślnie

    Oczekiwane rośnie. Mierzone leciutko oscyluje wokół 970....

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Jak wdusisz gaz w podłogę to też? Mierzone, oczekiwane mnie nie interesuje.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar altexperte
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V oraz 166 JTD 2.4 10V
    Postów
    227

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Jak wdusisz gaz w podłogę to też? Mierzone, oczekiwane mnie nie interesuje.
    Muszę sprawdzić....

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Możesz jeszcze sprawdzić położenie przepustnicy (klapy). I czy geometria się rusza - chociaż czy zaciąga sztangę.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar altexperte
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V oraz 166 JTD 2.4 10V
    Postów
    227

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Możesz jeszcze sprawdzić położenie przepustnicy (klapy). I czy geometria się rusza - chociaż czy zaciąga sztangę.
    Turbiny w ogóle nie słychać....zaraz sprawdzę resztę....

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

  6. #16
    Użytkownik Świeżak Avatar altexperte
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V oraz 166 JTD 2.4 10V
    Postów
    227

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Możesz jeszcze sprawdzić położenie przepustnicy (klapy). I czy geometria się rusza - chociaż czy zaciąga sztangę.
    Jak butuje to ciśnienie spada do 830 mBar.
    Overboost spada do 61%.

    Otwarcie zaworu przepustnicy 5%, stale nie zależy od obrotów.

    Pozycja pedalu przyspieszenia rączej ok. Odpowiedza.

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar altexperte
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V oraz 166 JTD 2.4 10V
    Postów
    227

    Domyślnie



    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

  8. #18
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Patrzyłeś pod maskę czy fizycznie czegoś nie uszkodziło?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar sickboy
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 159 1.9JTDm 16V Distinctive 2006r
    Postów
    1,106

    Domyślnie

    Sprawdź stopień zatkania DPFa. Czy turbina dawała wcześniej jakieś znaki że się kończy?

    Nero Provocatore - AR159
    Jedna mARka - Jeden Klub - Alfaholicy

  10. #20
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Cos mi sie wydaje ze wrocisz na lawecie
    Silnik po mocnym przygazowaniu nie pracuje duzo glosniej - dudni ?

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

Podobne wątki

  1. [159] problem z turbiną
    Utworzone przez sebol75 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 16-04-2016, 09:24
  2. [156 1.9 JTD] Czy to problem z turbiną ?
    Utworzone przez radiofm w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 22:53
  3. [159] problem z turbiną w 159...
    Utworzone przez Daniel159 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 30-12-2014, 21:08
  4. [159] Problem z turbiną ?
    Utworzone przez gaco2ouf w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 08-03-2014, 10:18
  5. Problem z turbiną
    Utworzone przez scorpion_71 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-06-2013, 15:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory