Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 48 z 48

Temat: Sprężarka klimatyzacji - pomoc w diagnozie

  1. #41
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pkogut
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 110KM '01
    Postów
    121

    Domyślnie

    Wymieniłem sprezarke, nie to auto. Alfa odzyskala moc. Na szczęście w środku plyn byl czysty czyli stara padała gdzies poza tłoczkami.

  2. #42
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    Jaką sprężarkę wkladales? Regenerowaną czy używkę? Próbowałeś może obracać tarczą czołową? U mnie jest tak, ze obraca się przez chwile lekko, a potem czuje opór, potem znowu lekko i tak w kółko. Nie wiem czy to normalny objaw, czy w całym zakresie powinna się lekko obracać.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  3. #43
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pkogut
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 110KM '01
    Postów
    121

    Domyślnie

    Używkę kupiłem ale jak sie okazalo w bardzo dobrym stanie. U mnie lekko sie obracala ale jeslidlugo auto stalo. Jak odpaliles i Klime wlaczyles (zrobilo sie ciśnienie) to nie dali sie kręcić. Zreszta od samego paska masz bardO duże obciążenia. A jakie masz objawy?

  4. #44
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Cytat Napisał pkogut Zobacz post
    Używkę kupiłem ale jak sie okazalo w bardzo dobrym stanie. U mnie lekko sie obracala ale jeslidlugo auto stalo. Jak odpaliles i Klime wlaczyles (zrobilo sie ciśnienie) to nie dali sie kręcić. Zreszta od samego paska masz bardO duże obciążenia. A jakie masz objawy?
    Nie chodzi koledze raczej o kręcenie się rolki tylko o opór kiedy kręci ręką wałkiem kompresora.

    Kolego powinien być odczuwalny opór bo kręcąc wałkiem wytwarza się ciśnienie w kompresorze. Choć według mnie opór powinien być jednolity.

  5. #45
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pkogut
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 110KM '01
    Postów
    121

    Domyślnie

    Nie będzie jednolity opór, w szczególności wtedy gdy auto stoi całą noc. Jak zakręcisz sprzęgłem od razu po wyłączeniu silnika (z włączoną klimatyzacją) to odrazu wyczujesz duży opór.
    Ostatnio edytowane przez pkogut ; 31-07-2015 o 07:46

  6. #46
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Przemekkk97
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Nakło nad Notecią
    Auto
    Alfa 156 1.9 JTD 110KM@150KM
    Postów
    506

    Domyślnie

    ku przestrodze ! od początku jadąc alfą z wł. klimą nawiew na full w upały walnęło mi białym :X z kratek nawiewu , tak mocno to chyba nigdy nie hamowałem bieg do bagażnika po gaśnice a tu nic się dzięki Bogu nie paliło teraz się z tego śmieje bo powoli otwierałem maskę żeby nie "dolać oliwy do ognia" kto uważał na fizyce ten wie ale dzięki Bogu ! wyczytałem na forum że nie tylko ja tak zrobiłem okazało się że to przytkany odpływ wody :V takiego stresu jeszcze chyba nie przeżyłem

  7. #47
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    Cytat Napisał pkogut Zobacz post
    Nie będzie jednolity opór, w szczególności wtedy gdy auto stoi całą noc. Jak zakręcisz sprzęgłem od razu po wyłączeniu silnika (z włączoną klimatyzacją) to odrazu wyczujesz duży opór.
    Dzisiaj skorzystałem z okazji i sprawdziłem to Vectrze C, byłem w stanie obracać sprzęgłem jednym paluszkiem, a u mnie niestety trzeba użyć większej siły.

  8. #48
    Użytkownik Świeżak Avatar perlim121
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Madryt
    Auto
    była 156 SW ....teraz Giulietta 2.0 JTDM
    Postów
    179

    Domyślnie

    500 g
    Ostatnio edytowane przez perlim121 ; 03-08-2015 o 10:17

Podobne wątki

  1. Pomoc w diagnozie 2 problemy
    Utworzone przez jedker w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 15-07-2015, 07:44
  2. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 10-12-2014, 22:31
  3. [146] Błąd ECU - pomoc w diagnozie
    Utworzone przez saroo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 02-08-2013, 17:18
  4. 1.9 jtd 105 pomoc w diagnozie Log FES
    Utworzone przez kosik17 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-02-2011, 14:32
  5. Sprzęgło-pomoc w diagnozie.
    Utworzone przez Keeperek w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-06-2010, 18:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory