Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 46

Temat: Błąd check engine - obwód pompy paliwa, wyregulowany

  1. #31
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    159 1.9 JTDm 16V 150 KM 2008 r.
    Postów
    226

    Domyślnie

    Gdybyś się do nich wybierała, to możesz tak rozwiązać temat, że zostawisz auto w weekend i odbierzesz w kolejny. Maciek ma warsztat przy domu, więc wszystko jest do dogadania. Pozdrawiam, daj znać jak postępuje naprawa.

  2. #32
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Swoją drogą niezła reklama dla forumowego speca...

  3. #33
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Skoro ma pomóc, to nie widzę problemu.
    Możesz też podjechać do Będzina do Darka- cudotwórca jeżeli chodzi o Alfy. Nie wiem tylko jak u niego z terminami..
    Mogę Ci na PW podesłać jego komórkę, żeby nie robić ,,zbędnej'' reklamy.
    Pozdrawiam.
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  4. #34
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał quba Zobacz post
    Swoją drogą niezła reklama dla forumowego speca...
    Przeczytaj co ta dziewczyna robiła. Ma złych doradców i tyle. Oddała auto na podniesienie mocy do v-tech, auto przechodziło w tryb awaryjny i dopiero po paru miesiącach oddała na reklamacje (już nawet nie wiem czy jej zwrócono pieniądze czy zapłaciła za korektę komu innemu). Auto od początku ma problemy z układem zasilania i to widać. Czy to kwestia pompy, czujnika, regulatora czy wiązki – jeszcze nie wiadomo. Jak dobrze rozumiem w Autka.pl wymieniła regulator + wymiana końcówek (skoro korekty były poza zakresem to jest to zasadne). Do tego w międzyczasie korekta beznadziejnego chiptuningu. Awaria dalej występowała, to trzeba było drążyć temat u jednego mechanika, a nie jeździć od jednego do drugiego i dać się naciągnąć... (vide nie zdjęcie zaślepki EGR po wgraniu seryjnego programu i dziwienie się że są błędy EGR...) Także Natalko, bez urazy, ale wracaj na reklamację do tych mechaników którzy zaczęli zabawę przy układzie zasilania i tyle. Niestety common rail ma tą przypadłość, że jak coś się psuje to jest drogie. A przebieg 120 kkm jest imho wątpliwy, ale to temat na osobną dyskusję.

    Podsumowując: do usunięcia jest tylko jedna sprawa – błędy P0091 i P0092, one od początku są przyczyną problemów. Być może agresywny chip tuning przyspieszył zgon któregoś z elementów układu paliwa.

    Cytat Napisał kamal Zobacz post
    Ja na twoim miejscu wybrałbym kierunek => http://cinsoft.pl/
    Marcin nie uznaje wymiany końcówek wtrysków bez ich przekodowania – więc jeśli była taka naprawa to nakaże wymianę ich na nowe.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 19-08-2015 o 19:25

  5. #35
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Warszawa/Katowice
    Auto
    Alfa 156
    Postów
    20

    Domyślnie

    Przyjmuję krytyke na klatę ale do autka.pl juz napewno nie pojade. Najpierw stwierdzili, ze wtryski sa do wymiany (w sumie jeden rzekomo lał ale zalecili wymiane wszystkich 4 szt), blad po jakims czasie powrocil. Ponownie pojechalam do nich wlasnie na reklamacje to uznali ze teraz jest to wina regulatora... Po wymianie regulatora dalej byla usterka... Czy mialbys zaufanie do takich mechanikow ?? Do takich co kaza Ci wymienic pół auta a usterka dalej bedzie ?? Co mam reklamowac ? Ze wymienili mi czesci ktore byc moze byly sprawne ? Ja tego nie stwierdze bo niestety nie znam sie na mechanice pojazdow... Tym panom juz podziekowalam i nie mam zamiaru do nich wracac tym bardziej, ze to handlarze alf zarazem i nie mam zadnej gwarancji ze nie poprzekladaja sprawnych czesci z mojego auta do tych co beda robione jako "bezwypadkowe".... Co do przebiegu to wyjasniam ze auto bylo w leasingu przez 5 lat, jest ksiazka serwisowa a wczesniej przed zakupem po nr vin sprawdzalam przebieg i historie w Polinarze, gdzie maja dostep do takich informacji. Mechanicy z Saskiej okazalo sie byc na tyle uczciwi, ze po 2 dniach sprawdzania, rozkrecania auta powiedzieli w prost, iz nie znaja przyczyny usterki bo "to moze byc wszystko" i nie kazali placic. Trzeci mechanik to znajomy ktory serwisowal moje wczesniejsze auto ale tez niestety wymiękł... Szukam zatem dalej i jestem wdzieczna za jakiekolwiek porady i kontakty. Przeciez tu nie chodzi o reklame Kazka czy Zdziśka tylko kazdy poleca swojego mechanika i ja przynajmniej nie widzę w tym nic zlego, tymbardziej ze o to prosilam. Jutro podjade do jednego warsztatu, przedstawie problem i propozycje usterek o ktorych mi tu piszecie i zobaczymy czy mi pomogą... Chociaz jestem zdania, ze dobry fachowiec sam powinien wiedziec co nalezy sprawdzic w takich przypadkach...


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  6. #36
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Nie do końca jest tak jak piszesz. Dobry fachowiec wie, że diagnostyka silnika z common rail przeważnie nie jest tak prosta i oczywista, jak się z boku wydaje. I niestety czasem trzeba zaryzykować.
    Tu masz kolejną podpowiedź http://www.forum.alfaholicy.org/159_...ml#post1680623
    Kiedyś też czytałem o przypadku wadliwego czujnika ciśnienia paliwa. Jednak bez podmianki nie dowiesz się, czy to jego wina. Najlepiej znaleźć kogoś, kto pozwoli na "pożyczkę" osprzętu z jego silnika.
    Ostatnio edytowane przez magil ; 20-08-2015 o 07:43
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #37
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Warszawa/Katowice
    Auto
    Alfa 156
    Postów
    20

    Domyślnie

    Bardzo dziękuję. Jak widać przyczyn moze byc baaardzo wiele i nie jest to takie oczywiste... Byc moze jest to jakas drobnostka ktora daje popalic ale samo dobranie się, rozebranie autka czy czesci moze byc bardziej kosztowne niz sama część [emoji6] jak tylko cos bede wiedziec to napiszę, oby bylo się czym chwalić


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  8. #38
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Warszawa/Katowice
    Auto
    Alfa 156
    Postów
    20

    Domyślnie

    I jestem wdzieczna za kazdą podpowiedź !!


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  9. #39
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Może być też tak, że masz uszkodzone kilka elementów. Ktoś kiedyś lał słabe paliwo i popsuł to i tamto. Nie wiem też czy agresywny tuning mógłby uszkodzić pompę wysokiego ciśnienia (np. wymagając większego ciśnienia paliwa? czy to możliwe?). Ja początek problemu widzę w v-tech.

  10. #40
    Użytkownik Embrion Avatar ForzaItalia
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Kraków zasadniczo
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS
    Postów
    3

    Domyślnie

    Cytat Napisał Natalka159 Zobacz post
    Bardzo dziękuję. Jak widać przyczyn moze byc baaardzo wiele i nie jest to takie oczywiste... Byc moze jest to jakas drobnostka ktora daje popalic ale samo dobranie się, rozebranie autka czy czesci moze byc bardziej kosztowne niz sama część [emoji6] jak tylko cos bede wiedziec to napiszę, oby bylo się czym chwalić
    Pełna diagnostyka komputerowa przede wszystkim.

Podobne wątki

  1. [159] Zapaliła się kontrolka check engine FES pokazał błąd P0480. Czy to częsty przypadek?
    Utworzone przez Wodzu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 20-03-2023, 15:28
  2. [159] Czujnik ciśnienia różnicowego DPF - błąd check engine
    Utworzone przez alfister w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 97
    Ostatni post / autor: 22-08-2022, 18:52
  3. [159] 1.9 JTDm Have engine check - błąd na komuterze: czujnik położenia wału korbowego
    Utworzone przez pastipiter w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 07-11-2014, 19:04
  4. Błąd P1176 i kontrolka check engine. 3.2 V6 2003
    Utworzone przez ilith w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-02-2013, 18:11
  5. Check Engine - błąd mieszanki
    Utworzone przez sebott w dziale 147
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 22-01-2012, 15:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory