Temat: Korekty wtrysków

  1. #1731
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał criss Zobacz post
    3 lata temu wymieniłem rozpylacz (brałem od gazparts) bo korekta była na 3-, do tej pory działa poprawnie czyli da sie samemu, nie da sie tylko dla tych co maj 2 lewe ręce lub opieraja się tylko na teorii z pism motoryzacyjnych
    Jak masz w garażu myjkę ultradźwiękową i masz pewność że w Twoim wtryskiwaczu akurat końcówka jest winna. Częściej winny jest inny element.
    Tu masz trochę wiedzy skoro ta z tygodnika motor jest dla Ciebie niewystarczająca:
    https://www.polsl.pl/Wydzialy/RT/ZN_...ykAdamczyk.pdf

  2. #1732
    criss
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał syfon Zobacz post
    Jak masz w garażu myjkę ultradźwiękową i masz pewność że w Twoim wtryskiwaczu akurat końcówka jest winna. Częściej winny jest inny element.
    Tu masz trochę wiedzy skoro ta z tygodnika motor jest dla Ciebie niewystarczająca:
    https://www.polsl.pl/Wydzialy/RT/ZN_...ykAdamczyk.pdf
    czy końcówka siada to łatwo sprawdzić. Akurat końcówka najczęściej pada i do jej wymiany nie potrzeba specjalistycznego sprzętu bo porostu jej sie nie reguluje. Co do działania wtyskiwacza to nie musisz mi nic przytaczać.

  3. #1733
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    No chyba muszę, skoro piszesz to co piszesz.
    Wszyscy zawodowo zajmujący się układami paliwowymi piszą, że najczęściej pada zawór sterujący. A jego nie da się w warunkach garażowych ustawić.
    Możesz nam zdradzić, jak na 100% bez podpięcia wtryskiwacza pod stół diagnostyczny, w aucie sprawdzić że to akurat końcówka jest winna?
    Ostatnio edytowane przez syfon ; 28-12-2015 o 20:03

  4. #1734
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Myjki ultradźwiękowej nie trzeba. Kupuje się końcówkę i po prostu się ją wymienia. Nie trzeba mieć do tego ani narzędzi ani warunków rodem z laboratorium NASA. Nie trzeba też na nowo nadawać IMA. Operacja dziecinnie prosta. Większość przypadków ujemnych korekt to właśnie rozpylacz, gdzie uszkodzona jest końcówka iglicy.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #1735
    criss
    Gość

    Domyślnie

    tyle już w tym temacie juz było pisane i jeszcze tego nie ogarnąłeś? przykro mi dlatego wolę ludziom pomagać przez pw niż później użerać sie z takimi jak ty

  6. #1736
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Myjki ultradźwiękowej nie trzeba. Kupuje się końcówkę i po prostu się ją wymienia.
    Oczywiście że tak też można.
    Jak się ma szczęście i akurat końcówka pada to to się może udać. Ale jest to zabawa na chybił trafił. Dodatkowo rozebrany i wyczyszczony w myjce wtryskiwacz i po złożeniu sprawdzony na stole w całym zakresie obciążenia daje gwarancję, że jest O.K.
    Dodatkowo przy tego typie operacji warto sprawdzić i wyczyścić wszystkie wtryskiwacze.

    - - - Updated - - -
    criss
    Tak jak myślałem. Silny jesteś tylko w pyskowaniu niestety. Na konkretnie zadane pytanie nie umiesz udzielić odpowiedzi.

  7. #1737
    criss
    Gość

    Domyślnie

    ciebie to lepiej olać niż się z tobą użerać. Szczęśliwego nowego roku

  8. #1738
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał criss Zobacz post
    ciebie to lepiej olać niż się z tobą użerać.
    No jestem jak widzisz dociekliwy. Jak ktoś pisze że coś wie, umie to staram się zgłębić tą wiedzę.
    Czasami jak widzisz wychodzi przy tym niewiedza ,, nauczyciela''.

    - - - Updated - - -
    A miało być tak łatwo:-)
    Cytat Napisał criss Zobacz post
    czy końcówka siada to łatwo sprawdzić.

    - - - Updated - - -

    A wyszło tak jak można było przypuszczać.
    Cytat Napisał criss Zobacz post
    tyle już w tym temacie juz było pisane i jeszcze tego nie ogarnąłeś?

  9. #1739
    criss
    Gość

    Domyślnie

    jak końcówka siada to ci sie korekty rozjeżdzają. Co do reszty wtryskiwacza robisz próbę przelewową żeby stwierdzić co się dzieje z górą wtryskiwacza i jej sterowaniem. Jeżeli korekte wtryskiwacza masz bliską zeru a próba przelewowa wykazuje że ten wtryskiwacz oddaje najwiecej mm3 paliwa to wtedy możemy stwierdzić ze siada zawór elektromagnetyczny lub jego sterowanie, to tak w skrócie
    Ostatnio edytowane przez criss ; 28-12-2015 o 20:39

  10. #1740
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2015
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V
    Postów
    133

    Domyślnie

    Panowie może poprostu kolega nie ma na zbyciu 2tysi na regenerację wszystkich wtryskiwaczy a wy się tu kłócicie nie wiadomo po co.

    Wysłane z mojego Lenovo S650

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory