A może po prostu za ostro hamujesz na początku i powierzchnia klocka się szkli?? Spróbuj zdjąć klocki i przetrzeć powierzchnię która styka się z tarczą.
A może po prostu za ostro hamujesz na początku i powierzchnia klocka się szkli?? Spróbuj zdjąć klocki i przetrzeć powierzchnię która styka się z tarczą.
Jeśli pomogłem - kliknij na gwiazdkę.
Były dwa typy brembo. Z blaszkami prowadzącymi (te na imbusik) i bez. Piszczenie zazwyczaj jest w tych pierwszych bo te blaszki puchną i klocki ciężko pracują. W tych bez blaszek sprawa jest prosta. Jak są blaszki to jest gorzej i wymaga to już dodatkowej staranności której w warsztatach nie uświadczysz. Przerabiałem to w kilku autach (nie tylko alfa montuje takie) i zawsze to był powód. Najlepiej odkręcić te blaszki i wyczyścić. Ale wiem że nie zawsze się da. Korozja itd. Więc pozostają mniej humanitarne sposoby.
Oliwia ma szczęści że w jej zagłębiu jest kilku mechaników którzy ogarniają temat. Nie tylko tenkolega już wspomniał na początku te osoby.
Zagłębie i Śląsk to nie to samo
Tylko oliwia nie chce zdradzić skąd jest![]()
Ostatnio edytowane przez gonzo ; 11-02-2016 o 08:49
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva