Strona 4 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 88

Temat: Remont silnika V6 CF3 - przekrecona panewka

  1. #31
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Zaczynasz zadawać takie pytania:


    Cytat Napisał Wygolony Zobacz post
    Co jeszcze mogło ucierpieć? Korbowody?
    Na co nawet fachowiec Ci odpisze - rozbierz silnik to się dowiesz a nie o wróżby pytasz. Albo kup od razu wszystko.



    Cytat Napisał Wygolony Zobacz post
    Jaki zakład obrabiający silniki polecacie?
    Skoro dostałeś już odpowiedź że praktycznie nikt tego nie robił to po co się pytasz gdzie robić?
    Ja słyszałem tylko raz o tym jak ktoś robił wał do V6 kompleksowo i to nie było na tym forum. Tak więc w tej materii nie liczyłbym tu na pomoc. Chyba ze naglę znikąd pojawi się ktoś kto to robił nie oznajmiając na forum.

  2. #32
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    166 3.0 2002
    Postów
    23

    Domyślnie

    No tak, tu sami którzy jeżdżą JTD.

    Pytam o zakład obróbki, bo jak ktoś słusznie wcześniej zauważył w inych markach takie remonty się robi i silniki większe moce znoszą.

    Myślę też o wsadzeniu 3.2, ale chyba trochę zabawy z tym będzie

  3. #33
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafal0717
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nieporęt
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136KM 99r, 166 3.0 V6 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    Spójrz na ceny 3,2 a na ceny 3,0 to raczej stracisz chęci.
    Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
    Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html

  4. #34
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wygolony Zobacz post
    No tak, tu sami którzy jeżdżą JTD.
    Nie zrozumiałeś przesłania
    po prostu te silniki się nie psują (tak w skrócie). Niewielu osobą stało się to co Tobie stąd słaba wiedza w tej materii. A jak już to szła zmiana silnika, nikt nie bawił się w szlify.

  5. #35
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    166 3.0 2002
    Postów
    23

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal0717 Zobacz post
    Spójrz na ceny 3,2 a na ceny 3,0 to raczej stracisz chęci.
    Remont V6 wyjdzie niewiele mniej niż zakup 3.2

    Muszę sprawdzić w EPERze czy wał od thesisa pasuje

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Nie zrozumiałeś przesłania
    po prostu te silniki się nie psują (tak w skrócie). Niewielu osobą stało się to co Tobie stąd słaba wiedza w tej materii. A jak już to szła zmiana silnika, nikt nie bawił się w szlify.
    Chyba też się nie będe bawił w szlify. Pamiętam że jak w 155 tak miałem to mechanik starej daty powiedział mi że wał po szlifie wytrzyma mniej niż fabryczny/nominalny. Poza tym koszt remontu wału około 1500zł + wyważanie korbowodów +/- 100zł sztuka, uszczelki, pierścienie itp.

    Myśle że w 6/7 tys się zamkne

  6. #36
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Majkelek
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 CF2 `2000
    Postów
    589

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wygolony Zobacz post
    Remont V6 wyjdzie niewiele mniej niż zakup 3.2

    Muszę sprawdzić w EPERze czy wał od thesisa pasuje



    Chyba też się nie będe bawił w szlify. Pamiętam że jak w 155 tak miałem to mechanik starej daty powiedział mi że wał po szlifie wytrzyma mniej niż fabryczny/nominalny. Poza tym koszt remontu wału około 1500zł + wyważanie korbowodów +/- 100zł sztuka, uszczelki, pierścienie itp.

    Myśle że w 6/7 tys się zamkne
    Weź pod uwagę, że nie wiadomo w jakim stanie będzie 3.2, które kupisz za właśnie 6/7 tysięcy.

  7. #37
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Kup drugi silnik 3 litrowy wyjdzie taniej a uszkodzony wał w tym silniku to rzadkość.

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    155 155 155
    Postów
    343

    Domyślnie

    A jakby wymienić sam wał + korby?

    155

  9. #39
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arek Zobacz post
    A jakby wymienić sam wał + korby?
    Wymiana samego wału może byc niewystarczająca bo coś spowodowało zatarcie wału i co będziesz szukał pompy olejowej może czegoś jeszcze?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #40
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    155 155 155
    Postów
    343

    Domyślnie

    A jeśli znana by była przyczyna zatarcia? Np zatkany smok pompy oleju, wtedy szukać wału + korb + pompy, ewentualnie całego dołu (bez głowic)

    155

Podobne wątki

  1. Czy to koniec silnika , chyba panewka
    Utworzone przez Mytek w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 04-09-2013, 10:06
  2. Obrócona panewka Wymina silnika .
    Utworzone przez Simens208 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-06-2013, 23:06
  3. Koniec silnika niestety panewka
    Utworzone przez Maximdj1 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-12-2012, 17:51
  4. Potrzebna pomoc. przekrecona panewka 3.0
    Utworzone przez PiotrekDeGie w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-07-2012, 06:38
  5. remont silnika w 1,4 boxer pelen wtrysk remont silnika
    Utworzone przez leito1610 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-04-2007, 07:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory