Strona 40 z 135 PierwszyPierwszy ... 30313233343536373839404142434445464748495090 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 391 do 400 z 1341

Temat: JTDm - Ciężko pali na nierozgrzanym silniku

  1. #391
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar juhass
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Giulietta MA 2011; Giulia 2021 USA
    Postów
    537

    Domyślnie

    To przy okazji wymień lub doładuj akumulator. Było setki razy- poczytaj.

  2. #392
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2015
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTD-M
    Postów
    88

    Domyślnie

    Matin
    Tez borykalem sie z tym problemem identycznie mam tez z temp.
    Na wiosne wymienie termostat, bledami sypalo jak z rekawa od temp,abs,asr,dpf a skonczywszy na zarowce rejestracji.
    Wszystko przez za slaby aku .
    Zalozylem centre wszystko ustalo ale po 1 dniu znowu blad temp. Fluid i wskazowka na 130c pozniej spada.
    Bylo to jakos w grudniu od tamtej pory cisza.
    Moze czujnik temp wariuje w mrozy...

  3. #393
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    Nie mam
    Postów
    66

    Domyślnie

    Akumulator w moim przypadku ma ok. 10 miesięcy.

  4. #394
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Też miałem z tym problem. Tzn komunikat wyskakiwał raczej sporadycznie. Sprawę rozwiązałem, gdy sukcesywnie wziąłem się na elektrykę w aucie. Wymieniłem przewody masowe, zregenerowałem rozrusznik i wymieniłem regulator napięcia w alternatorze. Potem przez ponad rok, do momentu sprzedaży auta, tego komunikatu już nie widziałem.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  5. #395
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Kinia27
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    WGR
    Auto
    AR 159 SW 1.9 jtdm
    Postów
    428

    Domyślnie

    Temat podobny do mojego problemu więc może ktoś będzie umiał mi pomóc przed odstawieniem jej do fachowca...mechanicy moi nie dają rady

    alfa od mca w posiadaniu, 1.9jtd niestety po 2óch tygodniach padł alternator(wymieniony) teraz jest problem bo nie chce odpalać na zimnym, świece wszystkie sprawdzone, kable i inne pierdółki też, aku nowy, tydzień temu podpieta pod komp, błąd - centralka grzania wstępnego... wymieniony dziś przekaźnik świec żarowych i jest jeszcze gorzej niż było no i zaczęła dziś przy odpalaniu mrugać kontrolka od świec

    Ktoś coś?

  6. #396
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,557

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kinia27 Zobacz post
    Temat podobny do mojego problemu więc może ktoś będzie umiał mi pomóc przed odstawieniem jej do fachowca...mechanicy moi nie dają rady

    alfa od mca w posiadaniu, 1.9jtd niestety po 2óch tygodniach padł alternator(wymieniony) teraz jest problem bo nie chce odpalać na zimnym, świece wszystkie sprawdzone, kable i inne pierdółki też, aku nowy, tydzień temu podpieta pod komp, błąd - centralka grzania wstępnego... wymieniony dziś przekaźnik świec żarowych i jest jeszcze gorzej niż było no i zaczęła dziś przy odpalaniu mrugać kontrolka od świec

    Ktoś coś?
    sprawdz czy daje CI napiecie na kazda ze swiec zarowych przez te kilkanascie sekund po wlozeniu kluczyka (na zimnym silniku). Omomierzem swiece, powinno byc (nie pamietam juz) cos ok 0.9Ohma? jak tu OK, to sprawdz amperomierzem w szereg pomiedzy swiece a kopulke kazdej czy masz prad ok 12-13A w pierwszym momencie po wlozeniu kluczyka, spadajacy do ok 7-8A po rozgrzaniu swiec - to najlepszy test bo testujesz swiece na jakies np mikropekniecia w grzalce, testujesz tez kable/przekaznik I cale sterowanie.

    masz klapy wirowe jeszcze? jesli masz alu kolektor to listwa nie spadla?

    wszelkie odczyty temperatur w MES OK (jak nie masz jeszcze to kup kabelek ELM I sciagnij free wersje MES, za kilkadziesat zl masz niezbedne narzedzie diagnostyczne)

    to samo cisnienie paliwa - chyba cos ok 300Bar ma byc przed zapaleniem auta (tam jest tez chyba wartosc zadana przez computer, porownaj)

    mysle ze warto poczytac chocby ten watek od poczatku I po kolei eliminowac, bo przyczyn moze byc cala masa.
    Ostatnio edytowane przez epsonix ; 25-02-2016 o 17:49

  7. #397
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Kinia27
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    WGR
    Auto
    AR 159 SW 1.9 jtdm
    Postów
    428

    Domyślnie

    ja wiem,że przyczyn może być mnóstwo

    klap wirowych nie ma

  8. #398
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,557

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kinia27 Zobacz post
    ja wiem,że przyczyn może być mnóstwo

    klap wirowych nie ma
    zrob sobie liste rzeczy do sprawdzenia, min te co Ci podpowiedzialem, po reszte doczytaj watek od poczatku. spradzasz po kolei miernikiem I/lub kablelkiem&MESem.
    czesto problem z odpalaniem to wypadkowa paru mniejszych niedomagan, ktore np nie sa oczywistymi problemami ale wychodza np jak jak jest zimniej albo wleje sie gorsze paliwo czy aku sie troche rozladuje (btw, wyczysc klemy I przewod masowy I podladuj aku prostownikiem - na pewno nie zaszkodzi).

  9. #399
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Kinia27
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    WGR
    Auto
    AR 159 SW 1.9 jtdm
    Postów
    428

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    zrob sobie liste rzeczy do sprawdzenia, min te co Ci podpowiedzialem, po reszte doczytaj watek od poczatku. spradzasz po kolei miernikiem I/lub kablelkiem&MESem.
    czesto problem z odpalaniem to wypadkowa paru mniejszych niedomagan, ktore np nie sa oczywistymi problemami ale wychodza np jak jak jest zimniej albo wleje sie gorsze paliwo czy aku sie troche rozladuje (btw, wyczysc klemy I przewod masowy I podladuj aku prostownikiem - na pewno nie zaszkodzi).
    dzięki za pomoc własnie robie liste ten rozrusznik nie daje mi póki co spokoju eh, chciało się nowszej belli to teraz się ma

  10. #400
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    spróbuj oczyścić połączenia masowe oraz połączenie kabla zasilającego przy rozruszniku. Jak się nie poprawi i dalej będzie słabo kręcił to zostaje rozrusznik.

Podobne wątki

  1. Biały dym na nierozgrzanym silniku
    Utworzone przez vtvs w dziale GT
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-11-2015, 22:28
  2. Ciężko pali na zimnym silniku przerywa szarpie
    Utworzone przez murzyncannaba w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-11-2015, 11:37
  3. [159] Alfa 159 1.9 jTDm - nie odpala / ciężko pali / kontrolka świec żarorowych
    Utworzone przez gresko1982 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-03-2015, 13:36
  4. [159] 1.9 JTDm 150km - Ciężko odpala na zimnym silniku
    Utworzone przez Wolfer w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-09-2014, 20:04
  5. Ciężko odpala na zimnym silniku 1.9 jtdm
    Utworzone przez mike87 w dziale GT
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-02-2014, 07:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory