Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 37

Temat: Patent na demontaż kół wałków rozrządu V6

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR 166 3.0 Sportronic 2002
    Postów
    323

    Domyślnie

    Z tego co widzę to wałek zejdzie razem z osłoną? Zdjąłem 3 koła i to chyba najprostsze wyjście, założyć potem zwykły ściągacz i powinno pójść.

  2. #22
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Ja to jakoś z osłoną wytargałem bo nie mogłem od niej którejś tam śrubki odkręcić.

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR 166 3.0 Sportronic 2002
    Postów
    323

    Domyślnie

    Cytat Napisał alterro Zobacz post
    Nie można za bardzo przegiąć z momentem, bo gwinty nie należą do najmocniejszych i już nie raz je musiałem wkręcać sprężynki. Tak, wszystkie stopki przykręca się tak samo.
    No i mnie to spotkało ;/ Wyjąłem wałek, zdjąłem koło, dokręcam tymi 20nm a tu jedna śruba zamiast coraz ciężej, to idzie coraz lżej. Wykręcam, cały gwint nawinięty na śrubę.
    Ciekawe co jeszcze wyjdzie niczym poskładam ten silnik.

  4. #24
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Küsnacht ZH/Warszawa/Puławy
    Auto
    AR 156 3.0 V6 '02
    Postów
    192

    Domyślnie

    Cytat Napisał starykot Zobacz post
    No i mnie to spotkało ;/ Wyjąłem wałek, zdjąłem koło, dokręcam tymi 20nm a tu jedna śruba zamiast coraz ciężej, to idzie coraz lżej. Wykręcam, cały gwint nawinięty na śrubę.
    Ciekawe co jeszcze wyjdzie niczym poskładam ten silnik.
    Rozwiązanie na szybko, przykręć dłuższą śrubą, u mnie pomogło. A docelowo jakaś sprężynka, ja użyłem V-Coila.
    Pozdrawiam,
    Adam

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR 166 3.0 Sportronic 2002
    Postów
    323

    Domyślnie

    Dłuższa śruba nic nie da, cały gwint zerwało. Miękkie te głowice..

  6. #26
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Bo są aluminiowe a gwint zerwało bo pewnie poprzedni sadysta kręcił łapą na czuja. TO nie śruba od koła.

  7. #27
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Küsnacht ZH/Warszawa/Puławy
    Auto
    AR 156 3.0 V6 '02
    Postów
    192

    Domyślnie

    Cytat Napisał starykot Zobacz post
    Dłuższa śruba nic nie da
    Próbowałeś, czy zgadujesz?
    Pozdrawiam,
    Adam

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR 166 3.0 Sportronic 2002
    Postów
    323

    Domyślnie

    Rano przeczytałem Twojego posta i kupiłem o 10mm dłuższą, co z tego jak wkręcam ją i kręci się cały czas. Nie ma gwintu.
    A gwint zapewne wyszedł ze śrubą bo jakiś silnoręki się nad nim pastwił.

    I widzę że nie ten jeden gwint. Zmieniałem simering na wałku od strony grodzi, dokręcam stopkę i znowu dwie śruby czuje jak rwą gwint. Masakra. Helicoil i podobne da radę?
    Ostatnio edytowane przez starykot ; 16-09-2016 o 20:03

  9. #29
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Küsnacht ZH/Warszawa/Puławy
    Auto
    AR 156 3.0 V6 '02
    Postów
    192

    Domyślnie

    Cytat Napisał starykot Zobacz post
    Helicoil i podobne da radę?
    Musi.
    Pozdrawiam,
    Adam

  10. #30
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bussoholik
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 166 2.5 v6 00r CF2 GRIGIO CHIARO.
    Postów
    457

    Domyślnie

    Cytat Napisał starykot Zobacz post
    No i mnie to spotkało ;/ Wyjąłem wałek, zdjąłem koło, dokręcam tymi 20nm a tu jedna śruba zamiast coraz ciężej, to idzie coraz lżej. Wykręcam, cały gwint nawinięty na śrubę.
    Przy rozrządzie robiłem u siebie 4 nowe gwinty od ślizgów wałka. W zestawie z blokadami powinny być dokładane dłuższe śruby ale nikt o tym nie pomyślał i nie ma

    Jedyna sensowna naprawa to wklejenie nowych gwintów.



    Moja 166 CF2 00 v6 2.5 - Link

Podobne wątki

  1. 75 1.8 i.e ustawienie wałków rozrządu
    Utworzone przez JABBY w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 11-03-2015, 20:28
  2. Pożyczę blokady wałków rozrządu
    Utworzone przez amon w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-10-2012, 15:15
  3. [145] BX Uszczelniacze wałków rozrządu
    Utworzone przez msfifty5 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-01-2010, 00:04
  4. blokady wałków rozrządu
    Utworzone przez ziomster w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-12-2009, 15:09
  5. [156] wypożyczę blokady wałków rozrządu do 1.8 ts
    Utworzone przez regaciarz w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 16-04-2008, 23:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory