Strona 27 z 36 PierwszyPierwszy ... 1718192021222324252627282930313233343536 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 261 do 270 z 351

Temat: Jaki olej do 2.2 jts??

  1. #261
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Niedziel
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Brera SkyView 2.2 jts
    Postów
    82

    Domyślnie

    Czy ten Archoil AR 9100 ma podobne działanie do Ceramizeru?
    Będę niedługo wymieniał olej i zastanawiam się co dolać...
    Pozdrawiam,

    Damian

  2. #262
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    AR9100 ma inne właściwości od ceramizerów.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #263
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Niedziel
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Brera SkyView 2.2 jts
    Postów
    82

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    AR9100 ma inne właściwości od ceramizerów.
    Teraz najważniejsze pytanie co wybrać Dodam, że jestem po wymianie pierścieni. Jakiś dodatek bym wrzucił, gładź cylindra jednak już nie jest taka sama.
    Pozdrawiam,

    Damian

  4. #264
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomek evo
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159 1.9 150 KM
    Postów
    691

    Domyślnie

    Co do 0w40 to Rock Oil Carbon to ze względu na cenę dość ekstremalne rozwiązanie (mam go za 79 zł/l minus zniżka 5% dla forumowiczów jak by co) ale mogę polecić Meguin Super Leichtlauf Driver 0w40. Bardzo dobry olej na bazie PAO jako jeden z nielicznych olejów koncernu Liqui Moly i w ogóle nielicznych na runku :
    http://lejolej.pl/pl/p/Meguin-Super-...ver-0W40-5L/87
    Z 0w40 dobry jest też Neste City Pro 0w40, Shell Helix Ultra 0w40 i Motul X-max 0w40 a także niedoceniany Specol Gold 0w40. Z wyższej półki cenowej jest jeszcze Penrite 10tenths premium 0w40 (całkowicie pao-estrowy). Wszystko to oleje full saps bez normy C3.
    Co do Archoila AR2300 to jest to najlepszy moim zdaniem preparat do czyszczenia silnika na rynku. Po dobrym doczyszceniu AR2300 i krótkim okresie między wymianami mozna pokusić się o stosowanie płukanki rzadziej niż co każdą wymianę. U mnie AR2300 można kupić w mniejszych nieoryginalnych opakowaniach jest więc taniej i cena jest bardziej przystępna i zbliżona do tradycyjnych płukanek a naprawdę warto.
    Archoil AR9100 nie jest typowym ceramizerem ale jego właściwości ochronne są można powiedzieć podobne tzn. zabezpiecza silnik przed zużyciem spowodowanym tarciem. Tyle, że ceramizer to trochę inna technologia nastawiona głownie na "regenerację" zniszczonych powierzchni a Ar 9100 tworzy przede wszystkim warstwę ochronną zmniejszając tarcie i temperaturę na węzłach tarcia. Do tego podnosi TBN i pomaga utrzymywać silnik w czystości. BTW. AR9100 tez mam w opcji w tańszych nieoryginalnych opakowaniach na 4 i 5 l oleju jak by ktoś pytał.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Niedziel Zobacz post
    Teraz najważniejsze pytanie co wybrać Dodam, że jestem po wymianie pierścieni. Jakiś dodatek bym wrzucił, gładź cylindra jednak już nie jest taka sama.
    Najlepiej mix Archoil Ar9100 z Ar9200 lub samo AR9200.

  5. #265
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Niedziel
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Brera SkyView 2.2 jts
    Postów
    82

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomek evo Zobacz post
    Co do 0w40 to Rock Oil Carbon to ze względu na cenę dość ekstremalne rozwiązanie (mam go za 79 zł/l minus zniżka 5% dla forumowiczów jak by co) ale mogę polecić Meguin Super Leichtlauf Driver 0w40. Bardzo dobry olej na bazie PAO jako jeden z nielicznych olejów koncernu Liqui Moly i w ogóle nielicznych na runku :
    http://lejolej.pl/pl/p/Meguin-Super-...ver-0W40-5L/87
    Z 0w40 dobry jest też Neste City Pro 0w40, Shell Helix Ultra 0w40 i Motul X-max 0w40 a także niedoceniany Specol Gold 0w40. Z wyższej półki cenowej jest jeszcze Penrite 10tenths premium 0w40 (całkowicie pao-estrowy). Wszystko to oleje full saps bez normy C3.
    Co do Archoila AR2300 to jest to najlepszy moim zdaniem preparat do czyszczenia silnika na rynku. Po dobrym doczyszceniu AR2300 i krótkim okresie między wymianami mozna pokusić się o stosowanie płukanki rzadziej niż co każdą wymianę. U mnie AR2300 można kupić w mniejszych nieoryginalnych opakowaniach jest więc taniej i cena jest bardziej przystępna i zbliżona do tradycyjnych płukanek a naprawdę warto.
    Archoil AR9100 nie jest typowym ceramizerem ale jego właściwości ochronne są można powiedzieć podobne tzn. zabezpiecza silnik przed zużyciem spowodowanym tarciem. Tyle, że ceramizer to trochę inna technologia nastawiona głownie na "regenerację" zniszczonych powierzchni a Ar 9100 tworzy przede wszystkim warstwę ochronną zmniejszając tarcie i temperaturę na węzłach tarcia. Do tego podnosi TBN i pomaga utrzymywać silnik w czystości. BTW. AR9100 tez mam w opcji w tańszych nieoryginalnych opakowaniach na 4 i 5 l oleju jak by ktoś pytał.

    Najlepiej mix Archoil Ar9100 z Ar9200 lub samo AR9200.
    odbiegając trochę od oleju silnikowego- do skrzyni biegów co będzie lepsze? W skrzyni też mi coś "jeździ"
    Kiedyś używałem ceramizera ale wiadomo czasy się zmieniają i jest większy wybór. Coś z Archoil się nada?
    Pozdrawiam,

    Damian

  6. #266
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar elgritone
    Dołączył
    06 2012
    Auto
    916 / 939 / 955
    Postów
    741

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomek evo Zobacz post
    Co do 0w40 to Rock Oil Carbon to ze względu na cenę dość ekstremalne rozwiązanie (mam go za 79 zł/l minus zniżka 5% dla forumowiczów jak by co) ale mogę polecić Meguin Super Leichtlauf Driver 0w40. Bardzo dobry olej na bazie PAO jako jeden z nielicznych olejów koncernu Liqui Moly i w ogóle nielicznych na runku :
    http://lejolej.pl/pl/p/Meguin-Super-...ver-0W40-5L/87
    Z 0w40 dobry jest też Neste City Pro 0w40, Shell Helix Ultra 0w40 i Motul X-max 0w40 a także niedoceniany Specol Gold 0w40. Z wyższej półki cenowej jest jeszcze Penrite 10tenths premium 0w40 (całkowicie pao-estrowy). Wszystko to oleje full saps bez normy C3.
    Co do Archoila AR2300 to jest to najlepszy moim zdaniem preparat do czyszczenia silnika na rynku. Po dobrym doczyszceniu AR2300 i krótkim okresie między wymianami mozna pokusić się o stosowanie płukanki rzadziej niż co każdą wymianę. U mnie AR2300 można kupić w mniejszych nieoryginalnych opakowaniach jest więc taniej i cena jest bardziej przystępna i zbliżona do tradycyjnych płukanek a naprawdę warto.
    Archoil AR9100 nie jest typowym ceramizerem ale jego właściwości ochronne są można powiedzieć podobne tzn. zabezpiecza silnik przed zużyciem spowodowanym tarciem. Tyle, że ceramizer to trochę inna technologia nastawiona głownie na "regenerację" zniszczonych powierzchni a Ar 9100 tworzy przede wszystkim warstwę ochronną zmniejszając tarcie i temperaturę na węzłach tarcia. Do tego podnosi TBN i pomaga utrzymywać silnik w czystości. BTW. AR9100 tez mam w opcji w tańszych nieoryginalnych opakowaniach na 4 i 5 l oleju jak by ktoś pytał.

    - - - Updated - - -



    Najlepiej mix Archoil Ar9100 z Ar9200 lub samo AR9200.
    Pytanie czy do jts'ów takie oleje to dobre rozwiazanie biorąc pod uwagę problemy z nagarem?

  7. #267
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Bardzo dobre, wystarczy tylko "coś" zrobić z odmą.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #268
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar elgritone
    Dołączył
    06 2012
    Auto
    916 / 939 / 955
    Postów
    741

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Bardzo dobre, wystarczy tylko "coś" zrobić z odmą.
    Piszesz ogolnie o jts'ach czy konkretnie o swoim? Co z tą ósmą nie tak i czy Ty coś z nią robiłeś?

  9. #269
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Piszę cały czas ogólnie. V6, mimo że ma dwie głowice, to zasadę działania taką samą jak moja 4 cylindrowa pyrkawka
    Z odmą to jest nie tak, że jest podłączona do dolotu. Tj. opary oleju z głowicy bezpośrednio wrzucone w dolot (nie wiem jak w V6, ale w R4 wężyk podłączony do kolektora ssącego. I to te pary oleju odpowiedzialne są za nagar na zaworach. Proekologicznie można włączyć w układ separator par lub zamontować filterek na odmie a dolot zaślepić.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  10. #270
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomek evo
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159 1.9 150 KM
    Postów
    691

    Domyślnie

    Cytat Napisał Niedziel Zobacz post
    odbiegając trochę od oleju silnikowego- do skrzyni biegów co będzie lepsze? W skrzyni też mi coś "jeździ"
    Kiedyś używałem ceramizera ale wiadomo czasy się zmieniają i jest większy wybór. Coś z Archoil się nada?
    Do skrzyni AR9100 w ilości 70-100 ml na 1 litr oleju. W niektórych skrzyniach można zastosować też AR9200. Dowiem się jak jest w 2.2 jts.

Podobne wątki

  1. [164] jaki olej do 3.0 v6 12v ?
    Utworzone przez marcin88 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 04-11-2019, 20:26
  2. [164] jaki olej???
    Utworzone przez berciko1 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-06-2013, 20:56
  3. 156 1.9 jtd 105 km jaki olej??
    Utworzone przez hubus20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-09-2012, 18:20
  4. Jaki olej do 156 1.9 16V
    Utworzone przez Cobra w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 25-04-2012, 21:07
  5. [159] Jaki olej
    Utworzone przez grzyb3288 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 20-11-2011, 14:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory