Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 42

Temat: Jtd 1.9 105KM ciezko odpala na zimnym silniku

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    156 2.4 150km
    Postów
    442

    Domyślnie

    a sprawdzales swiece multimetrem albo chociaz kabelkie z podanym plusem czy sie bedzie iskrzyc? wg mnie jedna lub wiecej swiec nie domaga do plusowych temp odpali ci super jak bedzie lekki mrozek nie odpalisz wcale

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar komisarz
    Dołączył
    11 2016
    Auto
    156 SW 1.9 16V 150KM '05r DISTINCTIVE
    Postów
    513

    Domyślnie

    Ja tak kiedyś sprawdzałem świece kabelkiem od akumulatora, żarzyła się owszem ale po chwili szpilka wystrzeliła jak z armaty[emoji1] normalnie urwało końcówkę, dobrze że trzymałem to w taki sposób że nie udeżyło teścia

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    156 2.4 150km
    Postów
    442

    Domyślnie

    mozna sprawdzic na silniku uwazajac by nic obok nie dotknac, albo multimetrem jak ktos ma i tez wszystko bedzie jasne

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gcredhot18
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Swieradow-Zdroj/Wrocław Poland
    Auto
    Była 159 SW 1.9 JTDm 2006r. Jest XF 2017. 241KM
    Postów
    910

    Domyślnie

    Spojrzcie w logi.mnie nie wydaje sie zeby to byla wina swiec...dzis zlogowalem auto na zupelnie zimnym motorze(0st.C) i pompa nabila 300bar po okolo 20 sek. krecenia rozrusznikiem.czy to jest spowodwane swiecami? Postaram sie pozniej wrzucic wykres z tego logowania.

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar komisarz
    Dołączył
    11 2016
    Auto
    156 SW 1.9 16V 150KM '05r DISTINCTIVE
    Postów
    513

    Domyślnie

    Ok ale skoro spirala mruga po odpaleniu to coś jest na rzeczy jak już pisałem wyżej

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gcredhot18
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Swieradow-Zdroj/Wrocław Poland
    Auto
    Była 159 SW 1.9 JTDm 2006r. Jest XF 2017. 241KM
    Postów
    910

    Domyślnie

    Ciąg dalszy diagnostyki...a więc...
    Cięzko odpala na zimnym silniku ale odpala,kopci trochę na czarno przy przegazowaniu,na bialo przy odpaleniu i przy 4000 tys obrotow potrafi czasem wywalic "marchewe" i stanąć na srodku ulicy...ale gdy jest ponad pol zbiornika paliwa to zamiast wywalic "marchewe" szarpnie tylko gwaltownie i jedzie dalej jak gdyby nigdy nic(tylko przy wyzszych obr.)Jeden błąd poo380 (swiece lub przekaznik-bardziej to pierwsze) .Dzis znalazlem drugą przyczynę widoczną na zdjęciu ale ciekawi mnie:
    1) czy przelewający wtrysk moze być nie tyle winnym co wspolwinnym w ciezkim odpalaniu?
    2)Dlaczego przy wiekszej ilosci paliwa w baku nie gasnie tylko szarpnie raz i jedzie dalej?(podejrzewam "cos" na pompie w baku-zawor,sitko)



    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    156 2.4 150km
    Postów
    442

    Domyślnie

    po odpaleniu w te temperatury zawsze bedzie dlugo na bialo walic..niestety para wodna sie skrapla w ukladzie

  8. #18
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Cytat Napisał gcredhot18 Zobacz post
    przy 4000 tys obrotow potrafi czasem wywalic "marchewe"
    4000tys obrotów klekotem? przecież on wypluwa siódme poty, nie szkoda ci ?

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gcredhot18
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Swieradow-Zdroj/Wrocław Poland
    Auto
    Była 159 SW 1.9 JTDm 2006r. Jest XF 2017. 241KM
    Postów
    910

    Domyślnie

    Cytat Napisał zieloo007 Zobacz post
    4000tys obrotów klekotem? przecież on wypluwa siódme poty, nie szkoda ci ?
    Nie przesadzajmy...czasem trzeba przepalić motor przy wyprzedzaniu :-)

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gcredhot18
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Swieradow-Zdroj/Wrocław Poland
    Auto
    Była 159 SW 1.9 JTDm 2006r. Jest XF 2017. 241KM
    Postów
    910

    Domyślnie

    Zrobiona próba przelewowa.Diagnoza-pierwszy wtrysk do wymiany. To moze byc przyczyna,szarpania i dymienia.Zauwazylem tez,ze mam wtryskiwacze od wersji 115konnej.nie wiem tylko czy potrzebne jest ich strojenie,bo czasy dawkowania paliwa chyba są inne.Poza tym na 90% swiece tez do wymiany,to tlumaczy ciezkie odpalanie po dlugim postoju...prawie wszystko wyjasnione...tylko te wtryskiwacze...czy trzeba je dostrajać a moze one juz są dostrojone...tylko jak to rozpoznać? Auto jak zapali chodzi rowno zbiera sie dobrze...

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Nie odpala na zimnym silniku
    Utworzone przez May992 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-09-2016, 16:11
  2. [159] ciezko odpala na zimnym silniku P0683, P0520, P0401
    Utworzone przez powerride w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 25-04-2014, 15:43
  3. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 03-11-2013, 09:54
  4. [146] 1.6 8V Boxer - nie odpala na zimnym silniku
    Utworzone przez Vincent30 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-04-2012, 10:21
  5. Gorzej odpala na zimnym silniku.
    Utworzone przez syfon w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 08-07-2011, 23:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory