a sprawdzales swiece multimetrem albo chociaz kabelkie z podanym plusem czy sie bedzie iskrzyc? wg mnie jedna lub wiecej swiec nie domaga do plusowych temp odpali ci super jak bedzie lekki mrozek nie odpalisz wcale
a sprawdzales swiece multimetrem albo chociaz kabelkie z podanym plusem czy sie bedzie iskrzyc? wg mnie jedna lub wiecej swiec nie domaga do plusowych temp odpali ci super jak bedzie lekki mrozek nie odpalisz wcale
Ja tak kiedyś sprawdzałem świece kabelkiem od akumulatora, żarzyła się owszem ale po chwili szpilka wystrzeliła jak z armaty[emoji1] normalnie urwało końcówkę, dobrze że trzymałem to w taki sposób że nie udeżyło teścia
mozna sprawdzic na silniku uwazajac by nic obok nie dotknac, albo multimetrem jak ktos ma i tez wszystko bedzie jasne
Spojrzcie w logi.mnie nie wydaje sie zeby to byla wina swiec...dzis zlogowalem auto na zupelnie zimnym motorze(0st.C) i pompa nabila 300bar po okolo 20 sek. krecenia rozrusznikiem.czy to jest spowodwane swiecami? Postaram sie pozniej wrzucic wykres z tego logowania.
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Ok ale skoro spirala mruga po odpaleniu to coś jest na rzeczy jak już pisałem wyżej
Ciąg dalszy diagnostyki...a więc...
Cięzko odpala na zimnym silniku ale odpala,kopci trochę na czarno przy przegazowaniu,na bialo przy odpaleniu i przy 4000 tys obrotow potrafi czasem wywalic "marchewe" i stanąć na srodku ulicy...ale gdy jest ponad pol zbiornika paliwa to zamiast wywalic "marchewe" szarpnie tylko gwaltownie i jedzie dalej jak gdyby nigdy nic(tylko przy wyzszych obr.)Jeden błąd poo380 (swiece lub przekaznik-bardziej to pierwsze) .Dzis znalazlem drugą przyczynę widoczną na zdjęciu ale ciekawi mnie:
1) czy przelewający wtrysk moze być nie tyle winnym co wspolwinnym w ciezkim odpalaniu?
2)Dlaczego przy wiekszej ilosci paliwa w baku nie gasnie tylko szarpnie raz i jedzie dalej?(podejrzewam "cos" na pompie w baku-zawor,sitko)
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
po odpaleniu w te temperatury zawsze bedzie dlugo na bialo walic..niestety para wodna sie skrapla w ukladzie
Zrobiona próba przelewowa.Diagnoza-pierwszy wtrysk do wymiany. To moze byc przyczyna,szarpania i dymienia.Zauwazylem tez,ze mam wtryskiwacze od wersji 115konnej.nie wiem tylko czy potrzebne jest ich strojenie,bo czasy dawkowania paliwa chyba są inne.Poza tym na 90% swiece tez do wymiany,to tlumaczy ciezkie odpalanie po dlugim postoju...prawie wszystko wyjasnione...tylko te wtryskiwacze...czy trzeba je dostrajać a moze one juz są dostrojone...tylko jak to rozpoznać? Auto jak zapali chodzi rowno zbiera sie dobrze...
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka