Sprawdź jeszcze masę silnika, plecionka albo zwykły kabel od minusa do obudowy sprzęgła. Często śniedzieją złącza i cuda z czujnikami się dzieją, łącznie z objawami słabego aku..
Sprawdź jeszcze masę silnika, plecionka albo zwykły kabel od minusa do obudowy sprzęgła. Często śniedzieją złącza i cuda z czujnikami się dzieją, łącznie z objawami słabego aku..
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
Ja miałem akumulator 60 Ah z 2007r.......teraz na próbe wstawiłem 70Ah-młodszy i lepszy i na razie jest okoby to było to xD
![]()
Ostatnio edytowane przez krzys-krzys ; 21-06-2009 o 23:15
Jednak lipaDziś znów problem się powtórzył najpierw będe mierzył napięcie podczas rozruchu a jak będzie ok to stawiam na czujnik położenia wału xD
---------- Post dodany o godzinie 15:48 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 14:09 ----------
Bardzo prosze opiszcie gdzie się znajduje czujnik wału?? xD Musze wymienić a nie wiem który toPomocy!! silnik 1.9 JTD/105km
Nikt nie wie gdzie on jest??![]()
Z tego co pamiętam, to czujnik jest bliżej prawej strony silnika, jak stoisz przed otwartą maską, dobrze jakbyś miał dostęp do kanału
W silniku TS 2.0 czujnik położenia wału jest tuż obok rozrusznika. Służy do określenia położenia, w którym następuje zapłon mieszanki.
Do czego taki czujnik miałby służyć w silniku diesla 1.9JTD?
Dla silinika benzynowego opis masz tu:
http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...meo_156_a.html
Można go wyszukać ręką po zdjęciu przepustnicy. Trudno jest zrobić zdjęcie, bo mimo zdjęcia przepustnicy od góry go nie widać - jest na wysokości tyłu rozrusznika i wchodzi w obudowę silnika. Jeśli oporność czujnika na zimnym silniku mierzona w żółtej wtyczce nad kolektorem ssącym jest większa niż 900 omów, to już jest źle. Początkowa faza uszkodzenia czujnika to normalne uruchomienie zimnego silnika i brak możliwości uruchomienia rozgrzanego. Po drodze "marchewa" przy schodzeniu do wolnych obrotów.
Rzecz w tym, że tego nie ma w silniku diesela.
Ostatnio edytowane przez salfist ; 22-06-2009 o 22:49