Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 60

Temat: Wysokie korekty pod obciążeniem, brak mocy.

  1. #41
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Nie rezonuje ci pokrywa od silnika, niektórzy z forum zgłaszali dziwne dźwięki przy mocowaniu obudowy rezonatora powietrza, gdzieś jeszcze było o przewodzie paliwa czy też wspomagania gdzie przy wyższych obrotach drgał o elementy sąsiadujące. Na koniec do głowy przychodzi mi to elastyczne łączenie na układzie wydechowym lub aluminiowa pokrywa turbiny.

    Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  2. #42
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał pushq Zobacz post
    Dzisiaj zlogowałem samochód i czuję się zaniepokojony - wszystkie parametry wyglądają książkowo:
    To są prawidłowo zrobione logi na 4 biegu pod obciążeniem czy przygazówka na luzie? Bo z logów wygląda na to drugie. Ciśnienie z butem w podłodze powinno poszybować powyżej 1500bar.

  3. #43
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Ciśnienia są przy przygazówce na luzie.

    Korekty przy bucie na 3 i 4 biegu.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  4. #44
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    No to korekty masz teraz ok chociaż ten problem rozwiązany. Wrzuć auto na hamownie i zobacz czy brakujące konie wróciły.

    Z ciekawości to jeszcze w MES masz opcje zerowania ustawień samo adaptacyjnych. Wyzeruj i sprawdź czy znów praca się poprawi na tydzień.
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 18-02-2017 o 20:17

  5. #45
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    No właśnie mam ochotę to zrobić od jakiegoś czasu, jak również ponowić wpisanie kodów wtryskiwaczy ale mój ELM nie bardzo chce współpracować.

    Czy ten interfejs da radę?:

    http://allegro.pl/kabel-diagnostyczn...668357872.html
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  6. #46
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Raczej nie, ale ten na pewno da radę
    http://allegro.pl/fiat-alfa-romeo-la...901354778.html
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #47
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Ok, kabelek zamówiony.

    Teraz czekam aż przyjdzie i chciałbym przeprowadzić procedurę poniżej. To jest to, co mnie najbardziej nurtuje w tej całej sytuacji - czy ta procedura była zrobiona (nie wiem, czy to było zrobione i wolę się upewnić). Potem będę wprowadzał od nowa kody wtryskiwaczy. I reset ustawień samoadaptacyjnych.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Przechwytywanie.jpg
Wyświetleń:	21
Rozmiar:	69.0 KB
ID:	222335
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  8. #48
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Możesz to zrobić, ale szału się nie spodziewaj
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #49
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Z doświadczenia mówię ci że to nic nie da. Korekty jeśli wszystko jest ok to momentalnie reagują.

    Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  10. #50
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Korekty są w porządku. To dźwięk silnika jest niepokojący.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy do 3000 na luzie, kosmiczne korekty, jazda niemożliwa
    Utworzone przez Budzy w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 16-06-2016, 14:39
  2. Alfa 156 v6 CF3 zbyt wysokie korekty wtrysku
    Utworzone przez lukros w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-10-2015, 20:39
  3. Wysokie obroty na zimnym/brak mocy 2.0TS
    Utworzone przez sobiibos w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 29-08-2014, 08:17
  4. [159] sprzęgło, brak mocy, wysokie obroty
    Utworzone przez zenonx w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 27-05-2014, 19:43
  5. [33] Falowanie obrotów, brak mocy, wysokie spalanie
    Utworzone przez przem_ar33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-04-2009, 18:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory