Dzięki za pomoc. Pożyczyłem miernik i sam doszedłem już do ładu![]()
Tak na gotowo:
Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
Dzięki za pomoc. Pożyczyłem miernik i sam doszedłem już do ładu![]()
Tak na gotowo:
Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
To dobrze. Na foto wygląda fajnie.
Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
Chodzi o to, że w razie zwarcia na LED-ach pójdzie też zasilanie stacyjki i w trasie może być lipa. Póki działa to jest OK.
W przypadku zastosowania przekaźnika zwarcie na dziennych nie będzie miało żadnych konsekwencji dla właściwości jezdnych auta
Na zdjęciu dzienne wyglądają spoko.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Szukałem i znalazłem dwa +12 po stacyjce w skrzynce bezpieczników.
1.gruby pomarańczowy napięcie na nim znika od razu po wyjęciu kluczyka lub zgaszeniu silnika jeżeli był włączony
2.gruby pomarańczowy z białym paskiem napięcie na nim znika po 6-7 sekundach po wyjęciu kluczyka
Od czego te przewody?
Witam,
chciałbym skorzystać z Twojego rozwiązania. Mógłbyś wobec tego zrobić fotę podłączenia się z zasilaniem bądź zdjęcie z zaznaczeniem przewodów, które wskazujesz w swoim poście. Chodzi o dokładne wskazanie przewodów: pomarańczowego i pomarańczowego z białym paskiem. Z góry dziękuję, będę zobowiązany
Że to niby są dzienne? Przecież to ledwo w dzień widać. Pomijając kwestię legalności...