Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: alfa 156 strasznie muli

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - nie zgodzę sie z przedmówca, mam takie prawo.
    - to wcale nie jest prawda że TS to od razu mulenie.
    - prawda jest taka, że swoje problemty zgłaszają ludzie ktrórzy mają problemy i to ich widać na forum.
    - reszta szczęśliwych posiadaczy nie ma problemów i nie ma ich , ani ich tematów na forum.
    - czy można pisać, że mi wszystko działa , co najmniej dziwnie by brzmiało.
    - ktos kiedyś poprosił na forum o podanie poprawnych czasów wtrysku, wyprzedzenia zapłonu, i co ?
    - nie było odpowiedzi ponieważ Ci którzy nie mają problemów, nie zgrywaja, logują takich parametrów, bo i po co jak wszytko działą.
    - nie raz musiałam alfie dawać po hamulcach z samego rana, aby za szybko nie jechała.
    - po rozgrzaniu samochód sprawny technicznie nie ma prawa mulić, nie mieć mocy.
    - ale uwaga SPRAWNY TECHNICZNIE.
    - jak masz przepływomierz za 120 zł, sondę lambda za 90 zł uniwersalną, wariator regenerowany, świece komplet za 120 zł to możesz sobie ponarzekać.
    - naturalnie te ostatnie stwierdzenie nie dotyczy przedmówcy, to takie moje osobiste spostrzeżenie po rozmowie z nowym nabywcą alfy.
    - " a czemu kupiłes alfe ? , no bo to był najtańszy samochód na giełdzie ".
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 31-08-2009 o 18:51
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #12
    ViP Pirat drogowy Avatar szamacz
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR GT 1.9 jtd
    Postów
    261

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - nie zgodzę sie z przedmówca, mam takie prawo.
    - to wcale nie jest prawda że TS to od razu mulenie.
    - prawda jest taka, że swoje problemty zgłaszają ludzie ktrórzy mają problemy i to ich widać na forum.
    - reszta szczęśliwych posiadaczy nie ma problemów i nie ma ich , ani ich tematów na forum.
    - czy można pisać, że mi wszystko działa , co najmniej dziwnie by brzmiało.
    - ktos kiedyś poprosił na forum o podanie poprawnych czasów wtrysku, wyprzedzenia zapłonu, i co ?
    - nie było odpowiedzi ponieważ Ci którzy nie mają problemów, nie zgrywaja, logują takich parametrów, bo i po co jak wszytko działą.
    - nie raz musiałam alfie dawać po hamulcach z samego rana, aby za szybko nie jechała.
    - po rozgrzaniu samochód sprawny technicznie nie ma prawa mulić, nie mieć mocy.
    - ale uwaga SPRAWNY TECHNICZNIE.
    - jak masz przepływomierz za 120 zł, sondę lambda za 90 zł uniwersalną, wariator regenerowany, świece komplet za 120 zł to możesz sobie ponarzekać.
    - naturalnie te ostatnie stwierdzenie nie dotyczy przedmówcy, to takie moje osobiste spostrzeżenie po rozmowie z nowym nabywcą alfy.
    - " a czemu kupiłes alfe ? , no bo to był najtańszy samochód na giełdzie ".
    na pewno masz dużą część racji w tym bubu, jednak jechałem już kilkoma alfami i każda z nich była zamulona do 3tys. Jeśli ten silnik tak nie powinien mieć, to w takim razie proszę kogoś kto ma sprawnego TSa o przewiezienie, bo nie uwierze dopóki nie zobacze :]
    z drugiej strony moja alfa jak jest nie dogrzana też ciągnie ostro na 1 i 2 biegu bez dodawania gazu. Problem zaczyna się kiedy chcesz jej dać po garach a ona jakby się jeszcze ze snu nie obudziła Co do ostatniej wypowiedzi, zgadzam się z Tobą całkowicie, bo nie sposób znaleźć drugi taki samochód jak Alfa za tak niską cene
    To co się liczy w życiu to szybkie dziewczyny i piękne samochody...

    AR 156 2.0 TS - była i jest dalej w rodzinie
    AR GT 1.9 jtd powered by Rperformance

  3. #13
    ViP Pirat drogowy Avatar szamacz
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR GT 1.9 jtd
    Postów
    261

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - nie zgodzę sie z przedmówca, mam takie prawo.
    - to wcale nie jest prawda że TS to od razu mulenie.
    - prawda jest taka, że swoje problemty zgłaszają ludzie ktrórzy mają problemy i to ich widać na forum.
    - reszta szczęśliwych posiadaczy nie ma problemów i nie ma ich , ani ich tematów na forum.
    - czy można pisać, że mi wszystko działa , co najmniej dziwnie by brzmiało.
    - ktos kiedyś poprosił na forum o podanie poprawnych czasów wtrysku, wyprzedzenia zapłonu, i co ?
    - nie było odpowiedzi ponieważ Ci którzy nie mają problemów, nie zgrywaja, logują takich parametrów, bo i po co jak wszytko działą.
    - nie raz musiałam alfie dawać po hamulcach z samego rana, aby za szybko nie jechała.
    - po rozgrzaniu samochód sprawny technicznie nie ma prawa mulić, nie mieć mocy.
    - ale uwaga SPRAWNY TECHNICZNIE.
    - jak masz przepływomierz za 120 zł, sondę lambda za 90 zł uniwersalną, wariator regenerowany, świece komplet za 120 zł to możesz sobie ponarzekać.
    - naturalnie te ostatnie stwierdzenie nie dotyczy przedmówcy, to takie moje osobiste spostrzeżenie po rozmowie z nowym nabywcą alfy.
    - " a czemu kupiłes alfe ? , no bo to był najtańszy samochód na giełdzie ".
    na pewno masz dużą część racji w tym bubu, jednak jechałem już kilkoma alfami i każda z nich była zamulona do 3tys. Jeśli ten silnik tak nie powinien mieć, to w takim razie proszę kogoś kto ma sprawnego TSa o przewiezienie, bo nie uwierze dopóki nie zobacze :]
    z drugiej strony moja alfa jak jest nie dogrzana też ciągnie ostro na 1 i 2 biegu bez dodawania gazu. Problem zaczyna się kiedy chcesz jej dać po garach a ona jakby się jeszcze ze snu nie obudziła Co do ostatniej wypowiedzi, zgadzam się z Tobą całkowicie, bo nie sposób znaleźć drugi taki samochód jak Alfa za tak niską cene
    To co się liczy w życiu to szybkie dziewczyny i piękne samochody...

    AR 156 2.0 TS - była i jest dalej w rodzinie
    AR GT 1.9 jtd powered by Rperformance

  4. #14
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    " a czemu kupiłes alfe ? , no bo to był najtańszy samochód na giełdzie ".
    Alfę kupuję się sercem nie głową !

    Zapomina się, że to jest kobieta i trzeba o nią dbać - a potrafi się odwdzięczyć lepiej niż nie jedna żona/kochanka/dziewczyna .

    To nie golf, audi czy bejca...

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Wesolatempra
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawa - Żoliborz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD (115+) '01 oraz AR 156 SW 2.4 (150+) '02
    Postów
    367

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - jak masz przepływomierz za 120 zł, sondę lambda za 90 zł uniwersalną, wariator regenerowany, świece komplet za 120 zł to możesz sobie ponarzekać.
    Nie do końca się zgadzam.

    Świece nawet te za 100zł kpl. (Brisk) potrafią być przyzwoite. Wariator regenerowany - jeśli regeneracja polegała na wymianie zestawu naprawczego za 10zł (jakaś blaszka, czy sprężynka), to faktycznie jest to godne politowania. Ale można chyba lepiej zregenerować?
    Sonda uniwersalna - pełna zgoda - moim zdaniem prawie 100% szans, że nie będzie działać.
    Przepływomierz. Bosch jest za 250zł, MM za 200zł. Reszta nie działa, czyli jak ktoś dał 120zł, to raczej nie pojedzie na tym...

    Ale sama myśl słuszna! Kierowanie się tylko ceną przy doborze części jest po prostu głupotą.

    Co do "mulenia" na niskich obrotach... To normalne, że słabiej się zbiera z dołu. Taki to silnik, jest całkiem elastyczny, ale to nie silnik elektryczny! Lekkie "mulenie" w dolnej partii obrotów można uznać za normalne i nie ma się co nad tym specjalnie rozwodzić.

    Innym problemem jest "mulenie" na zimnym silniku, ale to raczej nie "mulenie", a "spadochron" trzymający samochód by się nie rozpędził...
    "Mikołaj jak są ograniczenia, to zawsze sobie jedynkę z przodu dopisuje... ale i tak się ledwo wyrabia "

    Moje ex:
    Fiat Tempra 1.6 LPG '95, AR 156 1.8 TS + LPG '98, Opel Vectra C 2.2 DTI '03
    Moje aktualne:
    AR 156 1.9 JTD '01 - będzie na sprzedaz
    AR 156 SW 2.4 '02 - juz kupiona, się szykuje do jazdy.

    Polecam żaluzje od sąsiada: rolety warszawa

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Strasznie muli....Tryb awaryjny.....Mnóstwo błędów
    Utworzone przez Megi_83 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 09-05-2024, 13:20
  2. ALfa 156 1.9 JTD strasznie dymi.
    Utworzone przez yatsek w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 19-07-2017, 20:07
  3. Alfa strasznie dymi V6
    Utworzone przez GregoR w dziale 166
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 13-11-2014, 06:02
  4. Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 03-03-2012, 16:57
  5. Nowa instalacja LPG - muli strasznie
    Utworzone przez Omar w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-11-2011, 21:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory