Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: alfa 156 strasznie muli

  1. #1
    slawek1jan
    Gość

    Domyślnie alfa 156 strasznie muli

    Witam posiadam alfe 156 i zauwarzyłem że strasznie zamula na niskich obrotach zwłaszcza jak urochomię klimę przeważnie tak do 3 tys. obrotów póżniej jakoś idzie Mam silnik 2.0ts ale jak ruszam z jedynki i jest tak na 1 tys.obrotów i wcisne jej gaz do samej podłogi to niemal stoi w miejscu i nic dopiero jak osiągnie te 3 tys wtedy zaczyna się dopiero kręcić.Mam także bmw 1.6 o mocy 105 \KM i zdaje mi sie żę z wolnych obrotów idzie o wiele lepiej mimo różnicy 50 km na niekorzyść co możę być nie tak z mojom alfą.

  2. #2
    hocken
    Gość

    Domyślnie

    A długo masz ta alfe który rok? Na zimnym silniku jest to normalne. Moje auto jedzie dopiero kiedy się trochę rozgrzeje na zimnym silniku wycieła by mnie babcia na wózku.
    Poza tym jak chcesz ciąć auta na switlach musisz zmienic styl jazdy i zacząć jęzdzic na wysokich obrotach jest dość trudne na początku i nienaturalne.
    No ale jak już opanujesz to można poszaleć nawet moja 1.6
    Ostatnio edytowane przez hocken ; 28-08-2009 o 15:52

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    samochód z którego roku
    - a powody to takie
    1. przepływomierz
    2. świece, kable W.N.
    3. sonda lambda
    4. wariator
    5. termostat
    6. fałszywe powietrze
    - a co komputer na te dolegliwości alfy
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    slawek1jan
    Gość

    Domyślnie

    To tak rok 2000 komputer nie swieci sonda była i przepływomierz była wymieniana objawy nasilają się po włączeniu klimy.Nie chodzi mi o to aby ruszyc z piskiem czy coś no ale jak chce ruszyć na skrzyżowaniu jak stoje no to z klimatyzacją idzie jak maluch dopiero jak się wkręci do 3 tys to idzie
    Ostatnio edytowane przez slawek1jan ; 28-08-2009 o 19:20

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    Nie wiem czy aż tak powinna mulić, ale nie pocieszę cię - te auta chyba tak mają... też się przesiadłem z BMW (2.0) gdzie z 800obr auto czuć było że się rozpędza, to po przesiadce z początku jeździło się w ogóle koszmarnie - zwłaszcza jak się chciało przed kimś zdążyć wyjechać.... tak jak mówisz 1000obr, bieg 1 BUT! i prawie nic, teraz troche się przyzwyczaiłem, ale nadal cięzko przywyknąć do kręcenia auta tak wysoko w celu ruszenia.
    Ja mając nadzieję poprawy wymieniłem, sonde, wariator, przepływomierz,wyczyściłem przepustnice - wszystko oryginały, robiłem reset parametrów, wymieniłem świece i niestety przyspieszenie na niskich obrotach się nie poprawiło.
    Ostatnio edytowane przez RogerIZ28 ; 28-08-2009 o 19:31

    diesel power http://je.pl/qeuy

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Niestety silniki T.S. jadą dopiero wtedy, kiedy poczują obroty, a kiedy do tego dołożymy obciążenie sprężarką klimy to już wogóle można zapomnieć o ruszaniu poniżej 2.500 obr/min. Klima zabiera nawet 15KM.
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    komputer to nie świeci, jak zapali lampke MIL to już jest gruba sprawa.
    - "- a co komputer na te dolegliwości alfy".
    - raczej myslałem o badaniu diagnostycznym lub podłączeniu pod komputer diagnostyczny i zobaczeniu parametrów adapatacyjnych.
    - jak nie podadzą parametrów adaptacyjnych to szkoda płacić za usługę.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #8
    maserati
    Gość

    Domyślnie

    U mnie też występuję zjawisko "włączyłem klimę, nie prowokujcie mnie Fiaty 126p..." :]

    Dla mnie za mnie to nieporozumienie. Szukam cały czas rozwiązania i jestem pewien, że tak nie może być.
    Nawet jeśli kima zabiera 15 KM to jeszcze jest tego trochę.

    Jeżdżę często Pandą 1.1 i powiem Wam, że klima nie robi na niej wrażenia..

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - włączenie klimatyzacji powinno skutkowac zwiekszeniem czasu wtrysku od 0.8 - 2 msek.
    - nie powinny wzrosnąć obroty.
    - czemu przy tych swoich bolaczkach aut, nie podajecie parametru TRA , to by wszytko wyjaśniło a tak to tylko narzekania aby tylko Fiata 125 p nie było w poblizu.
    - właściciele audi jak ich coś boli w aucie, to zaraz włączaja VAG-a a my tylko marzudzimy.
    - oj alfiarze.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #10
    ViP Pirat drogowy Avatar szamacz
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR GT 1.9 jtd
    Postów
    261

    Domyślnie

    Temat zamulenia alfy na niskich obrotach jest raczej równoznaczny ze słowem Twin Spark :] Ja jak kupiłem swoja alfę to od razu zacząłem wymieniać wszystko po kolei, sądząc żę coś jest nie tak - wymieniony rozrząt, wariat, świece, przepływka, kable, resety kompa... - efekt prawie zero różnicy, ostatnio dziadek na światłach przycisnął Micre to musiałem się pocić żeby Alfa wkręciła się na obroty bo by mi wyciął i zajechał drogę :/
    To co się liczy w życiu to szybkie dziewczyny i piękne samochody...

    AR 156 2.0 TS - była i jest dalej w rodzinie
    AR GT 1.9 jtd powered by Rperformance

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Strasznie muli....Tryb awaryjny.....Mnóstwo błędów
    Utworzone przez Megi_83 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 09-05-2024, 13:20
  2. ALfa 156 1.9 JTD strasznie dymi.
    Utworzone przez yatsek w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 19-07-2017, 20:07
  3. Alfa strasznie dymi V6
    Utworzone przez GregoR w dziale 166
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 13-11-2014, 06:02
  4. Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 03-03-2012, 16:57
  5. Nowa instalacja LPG - muli strasznie
    Utworzone przez Omar w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-11-2011, 21:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory