Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Nowa instalacja LPG - muli strasznie

  1. #1
    Omar
    Gość

    Domyślnie Nowa instalacja LPG - muli strasznie

    Witam !

    Założyłem w zeszłym tyg. nowa instalacje LPG - sekwencja

    Alfa 1.6 16V 2001r.

    reduktor - TOMASETTO
    układ - STAG 4
    listwa wtrys. VALTEK z tego co wyczytałem nie zbyt nadawająca sie ze wzgledu chyba na późny moment wtrysku, chyba tak ?

    i teraz mam takie coś ze jadę na benzynie jest ok w momencie przełączenia na gaz następuje tak jakby zwolnienie auta i strasznie zamula go kurcze pedał do dechy i max 110 km/h ,oraz wyskakuje motor system failure czy coś tam , podjechałem do mistrza który mi zakladał ,podlączył tam do swojego komputerka i wyskoczyło nie powiem dokładnie... ale coś z wtryskami .

    Czy przy założeniu gazu, musze koniecznie wymienić świece i przewody zapłonowe ? bo tak chodząc po forum wnioskuję i wydaje mi się że to moze być to ,ale chciałbym się upewnić ,bo po co wydawać kase na marno . Czekam na odp. i ewentualne pokierowanie co mam zrobic

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Omar ; 19-10-2011 o 11:43

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    xxx
    Postów
    94

    Domyślnie

    Do gazu sa zalecane swiece z jednym tym dinksem - zarnikiem. Glowna sprawa to wtryski, sterownik to jeden ch* jaki wrzucimy, wszystkie dzialaja przeciez tak samo. Potem tylko dobre ustawienie na kompie i powinno smigac.

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał Omar Zobacz post
    Czy przy założeniu gazu, musze koniecznie wymienić świece i przewody zapłonowe ?
    Koniecznie nie musisz. Jedynie gdy sa wypalone lub mają przebicie. Jeżeli izolator świecy nosi ślady po przebiciu ( wzdłużne brązowe rysy) należy wymienić, świece i przewód. Przewody polecam BOSCH a świece DENSO Iridium Power ( znacznie lepsze od Platinim)

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    xxx
    Postów
    94

    Domyślnie

    i wywal te wtryski bo to szajs jest

  5. #5
    maryla
    Gość

    Domyślnie

    ja bym zrobiła tak; wtryski i wszystko bym zostawiła i wykonała następujące czynności( wtykaj łeb w kompa macherów lpg): pierwsze należy zrobić kalibrację sprawdź czy jest napisane na koniec kalibracja ok,drugie mogli pomylić kolejność wtrysków jest taka zasada dany wtrysk benzyny to dany wtryskiwacz lpg , stag 4 ma taką funkcje że możesz włączać poszczególne wtryski włącz pierwszy gazowy i zobacz czy pracuje poprawnie jeśli nie zamieniono itd z drugim,trzecim,czwartym.Jeśli to jest ok.Przystąp do ustalenia która świeca lub cewka nie pracuje poprawnie,weź laptopa i zrób próbę drogową załączaj poszczególne cylindry pierwszy itd.Jak ustalisz który cylinder szarpie zamień świecę, przewód i cewkę od innego cylindra który pracował poprawnie przez to sprawdzisz czy to Twój układ zapłonowy czy inst lpg. aleluja .daj znać jak poszło

    ---------- Post added at 11:52 ---------- Previous post was at 11:51 ----------

    ja bym zrobiła tak; wtryski i wszystko bym zostawiła i wykonała następujące czynności( wtykaj łeb w kompa macherów lpg): pierwsze należy zrobić kalibrację sprawdź czy jest napisane na koniec kalibracja ok,drugie mogli pomylić kolejność wtrysków jest taka zasada dany wtrysk benzyny to dany wtryskiwacz lpg , stag 4 ma taką funkcje że możesz włączać poszczególne wtryski włącz pierwszy gazowy i zobacz czy pracuje poprawnie jeśli nie zamieniono itd z drugim,trzecim,czwartym.Jeśli to jest ok.Przystąp do ustalenia która świeca lub cewka nie pracuje poprawnie,weź laptopa i zrób próbę drogową załączaj poszczególne cylindry pierwszy itd.Jak ustalisz który cylinder  szarpie zamień świecę, przewód i cewkę  od innego cylindra który pracował poprawnie przez to sprawdzisz czy to Twój układ zapłonowy czy inst lpg. aleluja .daj znać jak poszło 

    ---------- Post added at 12:00 ---------- Previous post was at 11:52 ----------

    Jeszcze jedno jak chcesz sprawdzić reduktor wydajność to weź laptopa i montażystę wyjedz na drogę w stagu4 na górze prawy róg jest odczyt ciśnienia jak pieprzniesz w pedał do 5tyś na drugim biegu ,trzecim i ciśnienie spadnie maksymalnie o około 0,3 bara od wartości roboczej (w stagu zapiasne jest to również) to ok jeśli bardziej jest problem ale nie koniecznie z reduktorem. Prześpię się ze swoim starym i wypytam go o szczegóły.

  6. #6
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Ot . Baba z jajami.
    ( tylko można pozazdrościć)
    Moja Bella

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Zacznijmy od tego ze waldematy są syfiate, stawiam na źle powiercone dysze, butle zamontowanym do jazdy na wstecznym, i ogólnie za słaby reduktor.
    @Maryla kolega pisze że silnik na Pb pracuje dobrze więc raczej bym nie szukał tutaj problemu choć bym tego nie wykluczył. Ale z racji na specyficzną budowę układu zapłonowego TS'a CF3 sprawdziłbym tylko ogólny stan świec i przewodów (co powinno być wykonane zaraz po zakupie )

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    świece DENSO Iridium Power ( znacznie lepsze od Platinim)
    Rozwiń temat... Teza dość odważna... Poparta testami?
    Dodam że w zestawie denso 4 są "Iridium Power" a 4 "Platinum Power"...
    Ostatnio edytowane przez Winiar00 ; 13-11-2011 o 21:42

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Strasznie muli....Tryb awaryjny.....Mnóstwo błędów
    Utworzone przez Megi_83 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 09-05-2024, 13:20
  2. Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 03-03-2012, 16:57
  3. Nowa instalacja a nie jedzie
    Utworzone przez wejus77 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-01-2010, 16:00
  4. alfa 156 strasznie muli
    Utworzone przez slawek1jan w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 02-09-2009, 10:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory