Nie ma sensu naprawiać. Mi posłużył może z 3 tyś km i potrzebna była wymiana. A 900 PLN poszło.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Nie ma sensu naprawiać. Mi posłużył może z 3 tyś km i potrzebna była wymiana. A 900 PLN poszło.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Nie wiem ile z tych 900 to regeneracja ale pamiętaj że uszczelki idą out itd... Więc tu 50 tam 70 i się uzbiera [emoji6]
Na interenecie jakiś facet się ogłasza ale regeneracja od 1300 do 1900 wiec sporo . A pytanie jeszcze do was - kupować samemu i niech wymienia mechanik ( wyjdzie wszystko około 3300 ale bez gwarancji ) czy doplacić 900 zł i w ASO za 4200 z gwarancja na 2 lata
Moduł znajdziesz za 2500-2700 + wymiana. Jeśli masz fv na wymianę z tego co wiem masz gwarancję na moduł. Przynajmniej jak kupowałem to mi tak powiedzieli [emoji6]
Napisz/zadzwoń do Wojtka z Jata, kupiłem ciut taniej i powiedział że jest normalna gwarancja [emoji6] przynajmniej półtora roku temu
Nikt Ci tego nie zagwarantuje, ale szanse są.
w.czainski@jata.com.pl
tel: 513-192-386
Z modułami jest tak, że jeden wytrzyma 200 kkm, a inny 40 kkm. dużo zależy od jakości stosowanego oleju i czystości silnika, oraz częstej wymiany. Głównym problemem powodującym awarie MA jest syf w silniku spowodowany kiepskim olejem. W większości przypadków zatykają się kanały hydrauliki, co w konsekwencji powoduje luzy mechanizmu i uszkodzenia mechaniczne elementów. Nie każdy MA niestety nadaje się do naprawy, a czasem, kiedy auto jest/było serwisowane w ASO zgodnie z ich zaleceniami, nawet wymiana nie gwarantuje bezawaryjnej eksploatacji.
Trafiła mi się Julka z nierówną pracą silnika 3000 km po wymianie MA na nowy w ASO, jak sie okazało, nie został wymieniony przy tym olej, ponieważ przy tym przebiegu nie było takiej konieczności. Wymiany oczywiście zgodnie z zaleceniami producenta. To jest jakiś dowcip normalnie. Dodam, że auto było flotowe![]()
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y