To bardzo ciekawe co piszesz, bo u mnie wartości są "książkowe", bo by mi go mechanik nie wypuścił z warsztatu - opony 225/50 R17.
Dlatego, każdy przegląd techniczny powinien zawierać badanie geometrii zawieszenia tak jak na SKP, na której od wielu lat robię przeglądy - pojazd z nieprawidłową geometrią, jest zagrożeniem na drodze, zwłaszcza na mokrej i sliskiej nawierzchni - pamiętam dyskusje z mądralami, którzy wypisywali brednie na temat tego, że diagnosta powinien weryfikować to, czy kierownica jest oryginalna, a tu masz, skopana geometria, ale skoro na forum ktoś napisał, że jest ok, to znaczy, że jest ok - jak rozumiem, teraz to forum będzie określało parametry geometrii zawieszenia, ale tylko dla 159, czy może dla wszystkich Alf, albo "idźmy na całość" i określajmy dla całego Stellantisa
Jak mi diagnosta, podczas badania technicznego, zakwestionował tylną geometrię w Peugeocie 3008, to musiałem znaleźć takiego fachowca, który mi to ustawi, a nie opowiadać, że się nie da i, że na forum Peugeota piszą, że tak ma być
P. S.
Proponuję, żeby po ewentualnym "zdarzeniu drogowym", którego nikomu nie życzę, przy składaniu wniosku o likwidację szkody, poinformować ubezpieczyciela, że mieliśmy niezgodne z normami producenta, nastawy geometrii zawieszenia, w którykolwiek parametrze i umotywować to tak, że tak napisane było na forum
