Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 69

Temat: 2.4 136 zamula

  1. #41
    Użytkownik Ogier Avatar Bolec-scnm
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    156 2.4 jtd 136KM 1998r
    Postów
    189

    Domyślnie

    Nie jestem specem, ale z tego co wyczytałem to co 60tyś. km ma prawo się zepsuć/zabrudzić. Jak byś wymieniał to kup Bosch, a nie tak jak ja jakąś podróbke, a póżniej zbędne problemy.

  2. #42
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rolin
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    była AR 166 2.4JTD CF3
    Postów
    371

    Domyślnie

    zrobiłem test, odpiąłem przepływkę i efekt ten sam, nie ma rożnicy czy odpięta czy też podłaczona przy ok 2500obr silnik sie zadlawia. Jakieś pomysły?

  3. #43
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar KULI
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    ZABRZE
    Auto
    2.4 JTD 215Km/458Nm by CINEK
    Postów
    135

    Domyślnie

    no to jak nie ma różnicy to chyba z przepływką coś nie tak

    POzdrawiam KULI

  4. #44
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rolin Zobacz post
    zrobiłem test, odpiąłem przepływkę i efekt ten sam, nie ma rożnicy czy odpięta czy też podłaczona przy ok 2500obr silnik sie zadlawia. Jakieś pomysły?
    Ja tylk powtórzę:
    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Kolego masz coś nie tak ze zmienną geometrią turbiny, więc albo samo sterowanie (zaworek, wężyki, siłownik) albo najzwyczajniej zapieczone kierownice
    Kierownice po odpięciu siłownika moga chodzic lekko, ale samo sterowanie może szwankować, a w szczególności zaworek elektromagnetyczny (jesli go masz, bo nie piszesz jaki silnik)
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #45
    Użytkownik Ogier Avatar Bolec-scnm
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    156 2.4 jtd 136KM 1998r
    Postów
    189

    Domyślnie

    założyłem bosha, problem znikł. trzeba było tak odrazu...

  6. #46
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    bo w tym silniku nie ma zmiennej geometrii turbiny.

  7. #47
    Użytkownik Ogier Avatar Bolec-scnm
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    156 2.4 jtd 136KM 1998r
    Postów
    189

    Domyślnie

    U mnie jest.

  8. #48
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bolec-scnm Zobacz post
    U mnie jest.
    bo we wszystkich AR156 2,4 JTD 136CV CF2 jest , tylko sterowana nadciśnieniem w turbosprężarce (ecu nie ma władzy nad tym, sterowanie full mechaniczne) , dopiero w nowszych 140CV CF3 jest sterowana przez centralkę wtrysku - elektrozaworem VGT


    marianny 2,4 JTD 130CV miewały turba bez geo
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  9. #49
    bletaon1810
    Gość

    Exclamation Pomocy!!! Świeci marchewka!!!

    W mojej alfie 156 2,4jtd która kupiłem 2 tygodnie temu dzieje sie coś niedobrego... Mianowicie wyprzedzałem ostatnio i kiedy na trzecim biegu doszedłem do około 3,5K obr. zaświeciła sie marchewka i auto straciło moc, nie zgasła ani nie szarpneła tylko poprostu przestała przyspieszać nie mam pojecia co sie stało ale tera marchewka zapala sie odrazu po odpaleniu albo jak przekrocze ok 3k obr. Czy to ma zwiazek z mrozem bo ostatnio jest między -10 a -25st? BARDZO PROSZE O POMOC

  10. #50
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał bletaon1810 Zobacz post
    W mojej alfie 156 2,4jtd która kupiłem 2 tygodnie temu dzieje sie coś niedobrego... Mianowicie wyprzedzałem ostatnio i kiedy na trzecim biegu doszedłem do około 3,5K obr. zaświeciła sie marchewka i auto straciło moc, nie zgasła ani nie szarpneła tylko poprostu przestała przyspieszać nie mam pojecia co sie stało ale tera marchewka zapala sie odrazu po odpaleniu albo jak przekrocze ok 3k obr. Czy to ma zwiazek z mrozem bo ostatnio jest między -10 a -25st? BARDZO PROSZE O POMOC
    niewłaściwe ciśnienie doładowania ,
    możliwy problem z zacinającymi się kierownicami spalin w turbinie \ uszkodzony wężyk sterujący geometrią \ problem z gruszką sterującą geometrią \ problem z czujnikiem MAP (najmniej prawdopodobny)

    najlepiej podłącz pod komp diagnostyczny i odczytaj błędy z pamięci
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

Podobne wątki

  1. 147 zamula i gaśnie
    Utworzone przez Żabka1984 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-05-2015, 16:55
  2. [145] Zamula na benzynie
    Utworzone przez mencnar w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-08-2011, 19:38
  3. AR 156 1.9 JTD 105PS zamula.
    Utworzone przez dzony43 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 19:11
  4. Zamula powyzej 4 tys
    Utworzone przez selius w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 28-12-2009, 15:24
  5. [156] Zamula
    Utworzone przez Izabela w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 25-07-2008, 15:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory