Masz auto 99r więc sterownik ME2.1 wystarczy odpiąć klemę na 15min, potem procedura stacyjkowa jak to nazywam, następnie jak pisałeś odpalić, niech chodzi na wolnych obrotach aż wiatrak chłodnicy ruszy no i w trasę.
Masz auto 99r więc sterownik ME2.1 wystarczy odpiąć klemę na 15min, potem procedura stacyjkowa jak to nazywam, następnie jak pisałeś odpalić, niech chodzi na wolnych obrotach aż wiatrak chłodnicy ruszy no i w trasę.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
dziękitak zrobię - zobaczymy czy coś to zmieni!
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
No skoro już mam
To sobie sczytałem:
TRA max 242 *komentarz poniżej
FRA high 1.14
FRA low 1.13
po resecie oba FRA 1.00
TRA max 348
* silnik chodził równiutko i gładko TRA było ok. 120, po włączeniu wentylatora zaczął chodzić na 5 cylindrów (takie wrażenie) i TRA skoczyło na 242... to jest właśnie niepokojące - czasem coś mu odbije i chodzi troche jak traktor, czyli mniemam że na 5 cylindrów
dzieje się tak albo rano po odpaleniu (rzadziej), albo jak się mocno zagrzeje (częściej)
Po resecie trudno powiedzieć jak chodzi bo lało okropnie i uważałem na aquaplanningaczkolwiek 2 razy strzelił mi z rury przy odjęciu gazu na jedynce (jakieś 5000 obr)
Rozumiem, że teraz ECU będzie się adaptował przez jakieś 200km?
pozdrawiam,
~tomaz
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Odświeżam temat, bo jestem po adaptacji... jest jakby lepiej, ale bez rewelacji :|
Za to powracam do tematu przepływki, bo znalazłem posta Superjahu007:
http://www.forum.alfaholicy.org/147_...fadiag-49.html
z wartością 617kg/h prawdopodobnie bez obciążenia na moim silniku. Ja bez obciążenia mam 390kg/h... to jak to w końcu jest?
może ma ktoś na 100% sprawną przepływkę i może ją sprawdzić alfadiagiem?
pozdr,
~tomaz
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
OK, odpowiem sam sobie
Przepływka wymienionaJest o niebo lepiej, w zasadzie jest po prostu tak, jak powinno być! W dolnym-średnim zakresie obrotów MAF podaje 15%+ więcej kg/h niż poprzedni. Na maxa jeszcze nie był sprawdzany, ale wrażenia z jazdy są tak oczywiste, że banan nie schodzi mi z twarzy
Dodam jeszcze, że silnik chodzi jakby bardziej "gładko" i nabrał "oddechu/lekkości" - to takie subiektywne wrażenia, ale może komuś pomogą w diagnozie
Wykres z hamowni mam nadzieję zrobić sobie na zlocie, to będzie też potwierdzenie na papierze
pozdrawiam i dzięki wszystkim, którzy mi pomogli!
~tomaz
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Żeby nie zaśmiecać i nie tworzyć bez sensu nowego tematu,mam pytanie: czy możliwym jest aby po półtora roku od wymiany na nową, oryginalną i przejechaniu niespełna 25 tys. km przepływka siadła? Dławi się na zimnym silniku po dodaniu gazu, zero powera - bez grzania rury rzecz jasna, objawy jak przy uszkodzonej!
Ostatnio edytowane przez dasio ; 02-06-2010 o 22:00
Moja przepływka, a właściwie wkład boscha, był uszkodzony od samego początku i przejeździłem tak ponad rok, szukając przyczyn wszędzie indziej, bo "przepływomierz jest w 100% dobry i sprawdzony" - cytat z mechanika (Bosch Service) który to montował.
Poza tym:
- zły filtr powietrza może uszkodzić przepływkę
- może masz nieszczelnośc w dolocie
- może coś się dzieje od strony wydechu
Na twoim miejscu sprawdziłbym 2 pierwsze punkty (łatwo i bez bólu) po czym sprawdził przepływkę.
pozdrawiam,
~tomaz
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Raczej trudno zły filtr założyć. Poza tym jak się rozgrzeje to jest wsio ok, no może poza falowaniem obrotów ale na to już nie mam pomysłu...
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html