Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Temat: Powazny Problem z "KEY CODE"

  1. #1
    Wasiel
    Gość

    Domyślnie Powazny Problem z "KEY CODE"

    witam panowie jestem tutaj nowy szukam caly czas rozwiazan do takiego problemu jak poryty znak "CODE"

    mianowicie byla wymieniana glowica w alfie 156 1.8 TS z 1999 roku .
    autko zgaslo okazalo sie ze poszla glowica wiec zostala wymieniona alee..
    po zmontowaniu wszystkiego pojawil sie problemik nie mozna odpalic autka poniewaz zapala sie kontrolka code z kluczykiem i lipa koniec ..

    posiadam tylko dwa czerwone kluczyki bez alarmu i nic wiecej z tego poniewaz auto bylo kupywane z Belgi takze mam tylko te dwa kluczyki i co teraz robic bo juz zielonego pojecia nie mam
    dodam to ze samochod stoi juz w warsztacie ponad 3 tygodnie i ciekawe ile jeszcze tam postoi bardzo bym was prosil o pomoc ...

  2. #2
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    karty kodowej oczywiście nie ma ??








  3. #3
    Wasiel
    Gość

    Domyślnie

    nie nie posiadam ani karty kodowej ani klucza matki poprostu przy kupnie dostalem tylko 2 czerwone kluczyki nic wiecej

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - podstawowa sprawa ROK PRODUKCJI tego wehikułu.
    - możliwe rozwiazania ( teoretyczne ponieważ nie znamy roku produkcji).

    1. wymontowac puszkę immo, niech elektronik zczyta zawartośc 93C56, podamy PIN CODE. ( pod warunkiem że puszka sprawna.).
    2. zakupić stare ECU na alegro, wyzerować ( jak ktoś potrafi, w ZRÓ TO SAM jest przepis , lub wysyłka do mnie ), odłączyć puszkę immo i zainstalować stare-wyzerowane ECU.
    3. ECU z auta trzymamy na wszelki wypadek.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 04-08-2010 o 20:03
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #5
    Wasiel
    Gość

    Domyślnie

    bubu napisalem ze rok produkcji jak na poczatku 1999 rok tej alfy immo mysle ze jest w pozadku bo do czasu padniecie silnika wszystko chodzilo w jak najlepszym pozadku a co do zczytania mysle ze w mojej zapchlonej dziurze nie znajde az takiego fachowca zeby mi zczytal cos z immo


    napisz mi cos blizej z czytaniem tej zawartosci
    Ostatnio edytowane przez Wasiel ; 04-08-2010 o 10:46

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - przepraszam masz rację szukałem roku produkcji, tak jak to jest przyjęte na tym forum w podpisie, a tam nie ma.
    - czyli dla 1999 roku ważne to wszystko co napisałem.
    - ale pisałem też szukaj elektronika, ponieważ trzeba mieć programator ISP + klips.
    - jak nie znajdziesz to pisz na PW, chętnie pomogę, tylko ja z Wrocławia i wtedy trzeba by zdemontowac i wysłać do mnie puszkę.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #7
    Wasiel
    Gość

    Domyślnie

    ok bubu postaram sie znalesc kogos co posiadaa przedewszystkim zna sie na ISP i klipsy chociarz to taka dziura ze moze ma a nie wie jak tego uzyc jesli nic nie znajde to wysle wtedy dla ciebie

    a te awaryjne odpalanie to tez bez kart nidy rydy?
    wiesz pytam bo nie mam bladego pojecia cieszylem sie fajnym autem a tu bum jakis code i teraz zalamka nawet nie wiem co jest 5 co robic itd.

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - a robiłes to w dobrym warsztacie, znającym sie na alfach.
    - bo jeśli nie to może być tak jak podejrzewam, że mechanicy zaczeli od + klemy akumulatora i poszło po elektronice.
    - jesli tak było to zawartość puszki nic nie da, w tym przypadku tylko zakup starego ECU.
    - trzymam kciuki że tak nie było.
    - bo warto spróbować.
    - tylko zebys dobrze zrozumiał, po dumpie z puszki otrzymamy tylko PIN CODE do awaryjnego uruchomienia samochodu i podjechania do serwisu aby zaprogramowali klucze.
    - druga opcja z wymiana ECu daje to że nie masz immobilizera i tez nalezy zaprogramowac od nowa klucze.
    - jak coś nie jasne, pytaj !!!!

    - dobrze robi dumpy T-box firmy TMW. ( myśle że to nie reklama firmy, tylko udzielenie informacji dla potrzebującego.
    - karta kodowa to obecnie 200 zł w ASO.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #9
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2010
    Auto
    MPK
    Postów
    109

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    karta kodowa to obecnie 200 zł w ASO.
    Nawet odrobine mniej, bo 190,20 brutto. Plus ewentualne kodowanie 2 kluczy 80,01 PLN.

  10. #10
    Wasiel
    Gość

    Domyślnie

    Xenocyd:
    ewentualne kodowanie 2 kluczy 80,01 PLN.



    gdzie tyle biora ?? jakis konkretny namiar?

    bubu
    to praktycznie dzieki odczytaniu z puszki codu odpale awaryjnie by skierowac sie do servisu na kodowanie kluczykow tak?

    a wymiana ecu da mi to ze nie bede mial immo wiec odpale auto normalnie ale takze bede musial jechac do servisu aby kodowac kluczyki dobrze zrozmumialem?
    Ostatnio edytowane przez Wasiel ; 04-08-2010 o 16:53

Podobne wątki

  1. [146] Kontrolka "kluczyk code" i "marchewka".
    Utworzone przez Kuba5093 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-01-2013, 17:08
  2. [159] Komunikat "System Code" na wyswietlaczu miedzy zegarami
    Utworzone przez Falcon40 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-04-2012, 08:21
  3. Problem... nie odpala... miga dioda z kluczykiem "code".
    Utworzone przez Michu89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-12-2011, 13:25
  4. Problem z kontrolką ,,code".
    Utworzone przez tomcio18 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 05-11-2011, 07:41
  5. Problem z odpaleniem "alfa CODE" :(
    Utworzone przez sSnajper99PC w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-04-2009, 16:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory