tzn byla w niej widoczna nieszczelnosc , tzn dziura ? Wcześniej też miałeś mniejsze ciśnienie właśnie przez tą nieszczelnosc ?
tzn byla w niej widoczna nieszczelnosc , tzn dziura ? Wcześniej też miałeś mniejsze ciśnienie właśnie przez tą nieszczelnosc ?
Ostatnio edytowane przez Farciaż ; 19-10-2010 o 21:15
Hmm , najbardziej męczy mnie to spalanie. Już niech te obroty sobie skacza. Ale spalanie jest na poziomie 15 l lpg , a silnik to 1.8 16v 140km warriator sie odzywa więc powinno być mniejsze spalanie. Ale w praktyce no cóż na 37-38 l gazu robie 240 około , akurat teraz na 220 z tym że było sporo testów że tak powiem tzn stoi i obroty 4-5 tys. Ale gdyby liczyc te 37l/220 to wychodzi prawie 17 l gazu !
zuc mapke i osc-plik,jakie masz dysze??i co z ta nieszczelnoscia masz cos?I ustawienia sterownika a i jeszcze jedna wazna rzscz czy wezyki maja ta sama dlugosc i czy czasem podcisnienie nie jest wwiercone w pierwszy cylinder na kolektorze.Jak mozesz to zuc fotki
Ostatnio edytowane przez piotr54 ; 21-10-2010 o 19:26
Prześle fotki dzisiaj , i przy okazji mam pytanie jak ustawić mapę gazu, chciałbym sam się tym zająć, mam interfejs. Po autokalibracji mam 2 informacje że (czasami że obroty silnika są za duże) no i informacje o dyszach że są niby za duże. Na mapie po autokalibracji mam prawie że prostą linię przy 0.8 , Natomiast mapa wacha się przy 1.6 non stop. Ciśnienie gazu 0.63 paliwa 1.3
Co do paliwa to mój błąd ,to nie paliwo coś innego napewno. Jutro wrzuce fotki z ustawien i map acsynchro.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
A czy przez chiński przepływomierz też może tak być , tzn małe cisnienie ? Właśnie gazownik mi mówił że od przepustnicy do głowicy możliwe że jest gdzieś lewe powietrze, czyli wykręcić kolektor ssący i wymienić wszystkie uszczelki ?
Chińska przepływka będzie miała wpływ na czasy wtrysku PB, ale nie na podciśnienie w dolocie. Tak wysoki MAP jaki masz to albo jak pisałem nieszczelność gdzieś na kolektorze na odcinku między przepustnicą a głowica, ewentualnie źle ustawiony rozrząd.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts