Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 46

Temat: problem z obrotami silnika

  1. #11
    Farciaż
    Gość

    Domyślnie

    tzn byla w niej widoczna nieszczelnosc , tzn dziura ? Wcześniej też miałeś mniejsze ciśnienie właśnie przez tą nieszczelnosc ?
    Ostatnio edytowane przez Farciaż ; 19-10-2010 o 21:15

  2. #12
    Farciaż
    Gość

    Domyślnie

    Hmm , najbardziej męczy mnie to spalanie. Już niech te obroty sobie skacza. Ale spalanie jest na poziomie 15 l lpg , a silnik to 1.8 16v 140km warriator sie odzywa więc powinno być mniejsze spalanie. Ale w praktyce no cóż na 37-38 l gazu robie 240 około , akurat teraz na 220 z tym że było sporo testów że tak powiem tzn stoi i obroty 4-5 tys. Ale gdyby liczyc te 37l/220 to wychodzi prawie 17 l gazu !

  3. #13
    piotr54
    Gość

    Domyślnie

    zuc mapke i osc-plik,jakie masz dysze??i co z ta nieszczelnoscia masz cos?I ustawienia sterownika a i jeszcze jedna wazna rzscz czy wezyki maja ta sama dlugosc i czy czasem podcisnienie nie jest wwiercone w pierwszy cylinder na kolektorze.Jak mozesz to zuc fotki
    Ostatnio edytowane przez piotr54 ; 21-10-2010 o 19:26

  4. #14
    Farciaż
    Gość

    Domyślnie

    Prześle fotki dzisiaj , i przy okazji mam pytanie jak ustawić mapę gazu, chciałbym sam się tym zająć, mam interfejs. Po autokalibracji mam 2 informacje że (czasami że obroty silnika są za duże) no i informacje o dyszach że są niby za duże. Na mapie po autokalibracji mam prawie że prostą linię przy 0.8 , Natomiast mapa wacha się przy 1.6 non stop. Ciśnienie gazu 0.63 paliwa 1.3

  5. #15
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,536

    Domyślnie

    Cytat Napisał Farciaż Zobacz post
    Ciśnienie gazu 0.63 paliwa 1.3
    Gazu to za małe ale skąd te ciśnienie paliwa?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  6. #16
    Farciaż
    Gość

    Domyślnie

    Co do paliwa to mój błąd , to nie paliwo coś innego napewno. Jutro wrzuce fotki z ustawien i map acsynchro.

  7. #17
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    Gazu to za małe ale skąd te ciśnienie paliwa?

    Zapewne chodziło po MAP i ciśnienie gazu, jak MAP=0,63 to lewe powietrze czyli nieszczelny kolektor.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #18
    Farciaż
    Gość

    Domyślnie

    A czy przez chiński przepływomierz też może tak być , tzn małe cisnienie ? Właśnie gazownik mi mówił że od przepustnicy do głowicy możliwe że jest gdzieś lewe powietrze, czyli wykręcić kolektor ssący i wymienić wszystkie uszczelki ?

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Chińska przepływka będzie miała wpływ na czasy wtrysku PB, ale nie na podciśnienie w dolocie. Tak wysoki MAP jaki masz to albo jak pisałem nieszczelność gdzieś na kolektorze na odcinku między przepustnicą a głowica, ewentualnie źle ustawiony rozrząd.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #20
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,536

    Domyślnie

    Cytat Napisał Farciaż Zobacz post
    A czy przez chiński przepływomierz też może tak być , tzn małe cisnienie
    A bosch nie robi w chinach?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. Dziwny problem z obrotami silnika
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 08-05-2015, 12:49
  2. [155] Problem z obrotami i pracą silnika
    Utworzone przez genius288 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-04-2013, 20:41
  3. Problem z obrotami silnika
    Utworzone przez pawelmotylek w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-12-2012, 09:58
  4. 1.8 TS Problem z obrotami silnika.
    Utworzone przez Trix w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-03-2012, 21:46
  5. [156] problem z obrotami silnika 2.0 T.S.
    Utworzone przez kusiek95 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 29-01-2008, 09:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory