Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Rozładowany akumulator - bardzo ciężko pracujący układ kierowniczyład

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar paweldante
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.2 JTS
    Postów
    323

    Domyślnie Rozładowany akumulator - bardzo ciężko pracujący układ kierowniczyład

    Cześć wszystkim. Wracam sobie dzisiaj z treningu, odpalam moją Bellę, chce skręcić w prawo żeby wyjechać z parkingu iiiii.....nie dało się skręcić kołami!!!Podkreślam żę rano wszystko było ok!!Myślę sobie "No to, straż miejska zablokowała koło...". Wychodzę, patrzę, nic...Myślę sobie, "KURW% wspomaganie się zjebsuło"...Ale świeci mi się kontrolka akumulatora (auto mam pół roku i zawsze idealnie). Ale odpalić się da wręcz na przysłowiowy dotyk więć coś jest chyba nie tak...Panowie, co jest grane?

  2. #2
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie

    Straciłeś pewnie napęd (pasek) urzadzeń pomocniczych.
    Nie ma ładowania, wspomagania itd.
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar paweldante
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.2 JTS
    Postów
    323

    Domyślnie

    Co w takim razie zrobić?

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    do mechanika z nia i pasek załozyc, chyba ze sam potrafisz bo ciezko bedzie ja tak zaciagnąc

  5. #5
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wadowice
    Auto
    156 1.9 JTD 115KM
    Postów
    182

    Domyślnie

    Otwórz pokrywę silnika i zobacz czy masz pasek na miejscu (po lewej stronie silnika patrząc z przodu ) jesli nie ma paska to sie pewnie zerwał lub spadł. Jeśli spadł to przed założeniem trzeba dokładnie sprawdzić koła pasowe i znaleźć przyczynę spadnięcia,jeśli urwany to kupujesz nowy i zakładasz (ciężko ale da się z góry założyć)

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar paweldante
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.2 JTS
    Postów
    323

    Domyślnie

    Wielkie dzięki Panowie, problem rozwiązany. Tak jak pisaliście, pasek...spadł...po prostu spadł. Mechanik sprawdził wszystkie napinacze, rolki, wszystko idealnie śmiga. Nasek nie jest nawet delikatnie naderwany, wygląda jak nowy...Więc jaki z tego morał? Alfa ma duszę jeszcze raz dzięki, 3majcie się!!

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Morał jest taki, że trzeba dokładnie sprawdzić, co było powodem spadnięcia paska.
    Pasek sam z siebie nie ma prawa spadać.
    Może masz rozwulkanizowane koło pasowe, a mechanik tego nie zauważył.

  8. #8
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie

    Własnie miałem to napisać. Jakaś przyczyna tego,że pasek spadł musiała być.
    To nie ćiśnienie żeby spadało samo z siebie
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  9. #9
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wadowice
    Auto
    156 1.9 JTD 115KM
    Postów
    182

    Domyślnie

    Jeszcze raz sprawdź rolki i koła pasowe...sam od siebie nie powinien spaść! Pasek lepiej kup nowy. Zobacz czy nie "chodzi,bije" po rolkach na włączonym silniki. Nie ma co bagatelizować tej sprawy bo może drugim razem spaść w kierunku rozrządu i narobić większych szkód a nawet zerwać pasek rozrządu a dalej to już chyba nie muszę pisać czym to grozi.

    Pozdrawiam

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Cytat Napisał ogi27 Zobacz post
    a nawet zerwać pasek rozrządu a dalej to już chyba nie muszę pisać czym to grozi.

    Pozdrawiam
    Aby wyrządzić jakiekolwiek szkody rozrządowi, musiałby najpierw odkręcić plastikową osłonę rozrządu, także rozrząd raczej jest bezpieczny.

Podobne wątki

  1. Rozładowany nowy akumulator
    Utworzone przez Marco21 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-12-2014, 11:25
  2. [159] Akumulator rozładowany po miesiącu...
    Utworzone przez Ariel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-02-2014, 14:14
  3. [MiTo] rozładowany akumulator
    Utworzone przez soszino w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-09-2013, 09:40
  4. rozładowany akumulator przez noc
    Utworzone przez mstr w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 02-05-2013, 06:42
  5. [145] rozładowany akumulator
    Utworzone przez bob3229 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-09-2010, 17:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory