pomiar pokazal 14V wiec jest ok
pomiar pokazal 14V wiec jest ok
slavol... dobrze powinieneś wiedzieć że nie musi się palić kontrolka żeby mieć niedoładowanie.... to raz. Dwa też powinieneś wiedzieć że akumulator traci swoją wydajność nie tylko ze starości... Ale nie ważne teraz. Wszystko się wyjaśniło i jest ok. O to chodzi na forum żeby wyczerpać temat.
No jasne, nie będziemy drzeć kotów o szczegóły, ale 90% takich przypadków kończy się wymianą aku. a ja wychodzę z założenia że jeżeli ktoś pyta o takie problemy to nie bardzo się zna i po co wdawać się w 10 scenariuszy? Objawy dokładnie opisane i ewidentnie wskazywały - wymiana. Nie uratujesz zasiarczonej baterii w stopniu umożliwiającym dalszą eksploatacje, szczególnie przed zimą. Najważniejsze że alfa zdrowa. I tak będzie wysyp takich problemów (aku+termostat+centralny+szyby)![]()
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...