Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 46 z 46

Temat: problem z obrotami silnika

  1. #41
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotr54 Zobacz post
    O ile moja mapka jest ok to mapsensor na wolnych obrotach[860obr/min]ma 0.35 okolo.Ale mam pytanie do kolegow jakie powinien miec czasy wtrskow na PB moj silnik?W tej chwili mam okolo 2.1 do 2.3.
    MAP masz na dobrym poziomie, czyli głowica szczelna, rozrząd OK, lewego powietrza nie ssie. Co do czasu wtrysku na wolnych obrotach jest OK, twój silnik ma sterowanie wtryskiwaczy półsekwencyjne i krótsze czasy wtrysków niż wersje 16V na w pełni sekwencyjnym sterowaniu wtrysku PB.

    Popraw/doreguluj mapę i tyle. Ewentualnie sprawdź jak trzyma reduktor ciśnienie przy dużych obciążeniach i co pokazuje, sonda lambda na WOT.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #42
    Farciaż
    Gość

    Domyślnie

    Rozrzad zrobiony, warriator tez. Teraz to nie alfa to jest boing !! Naprawde lata nieziemsko. . Dobra ale do rzeczy , kumpel mi swoja mape z 2.0 wgral, calkowicie inaczej chodzi, czasy wtrysków były chójowe. Az mnie wysmial, no teraz tylko nieszczelnosc znalesc. Obroty juz trzyma takze jestem w pol zadowolony.

  3. #43
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Farciaż Zobacz post
    Rozrzad zrobiony, warriator tez. Teraz to nie alfa to jest boing !! Naprawde lata nieziemsko. .
    To już teraz wiesz dlaczego się czepiałem że masz nie sprawny mechanicznie silnik
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #44
    Użytkownik Ogier Avatar mahony2008
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Wałcz
    Auto
    Fiat Stilo 1.9jtd była alfa 166 3.2 TI 2004
    Postów
    166

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Wkrętki w kolektorze na klej do gwintów/epoksyd osadzone
    Ja mam takie pytanko jakiego kleju używacie do wkrętek w kolektor? Jest jakiś specjalny ? Ja robiłem na LOCTITE niebieski zapomniałem jakie jest oznaczenie będzie trzymał ?
    mahony2008

  5. #45
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Przeważnie kleje LOCTITE, a czy ten słabszy do połączeń rozłączalnych czy ten na stałe to mało ważne, ważne aby wpuścić krople w otwór z gwintem, do tego krople na gwint wkrętki i dopiero wkręcać, wtedy masz 100% pewność szczelności.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #46
    Użytkownik Ogier Avatar mahony2008
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Wałcz
    Auto
    Fiat Stilo 1.9jtd była alfa 166 3.2 TI 2004
    Postów
    166

    Domyślnie

    Dzięki GrzesiekK. Tak właśnie zrobiłem to powinno być szczelne!!
    mahony2008

Podobne wątki

  1. Dziwny problem z obrotami silnika
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 08-05-2015, 12:49
  2. [155] Problem z obrotami i pracą silnika
    Utworzone przez genius288 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-04-2013, 20:41
  3. Problem z obrotami silnika
    Utworzone przez pawelmotylek w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-12-2012, 09:58
  4. 1.8 TS Problem z obrotami silnika.
    Utworzone przez Trix w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-03-2012, 21:46
  5. [156] problem z obrotami silnika 2.0 T.S.
    Utworzone przez kusiek95 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 29-01-2008, 09:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory