No i dupa przyszedł mróz i alfa nie odpaliłaNie mam pojęcia co ja boli :/
No i dupa przyszedł mróz i alfa nie odpaliłaNie mam pojęcia co ja boli :/
Szczelność pompy i wtrysków do sprawdzenia. Jak pompa jest choć trochę spocona od ON to trzeba uszczelnić bo to będzie powodem problemów z zapalaniem, a objaw jest taki jak piszesz: "tak jakby nie dostawała paliwa". Jakby odpalała na 3 cylindry ale nie mogła, a za 5-10 próba odpalenia zagada jakby nigdy nic. Im zimniej na zewnątrz tym trudniej odpalić.
Gdybyś planował sprawdzć wtryski bo może, któryś być nieszczelny lub na zimnie zawiesza się to szukaj zakładu gdzie sprawdzą szczelność, a nie tylko dawkę paliwa. Ważne!
Jak masz FES zobacz jakie jest ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem.
Ostatnio edytowane przez jendriu ; 10-12-2010 o 10:42
hehe ja mam ten sam problem tylko 2.0 ts jak jest ciepło pali jak jest zimno to loterja albo zapali albo nie.
U mnie mróz był niewielki i rano zapaliła w sumie OK.
Po 8 godzinach stania na lekkim mrozie zapaliła po 4-5 obrotach wału.
Zrobiłem zapis z FES tutaj
Mnie wydaje się wszystko OK. Co myślicie?
Ostatnio edytowane przez iwok ; 10-12-2010 o 19:21
Kolego a masz może FES-a w pełni po polsku? bo ja niby ściągnąłem polska a mam tylko spolszczone zakładki na pierwszej stronie.. a ten najważniejsze nie być może przez to że to wersja demo.. nigdzie nie mogłem znaleźć pełnej wersji..:/ No i nie wiem czy uda mi się sprawdzić te parametry podczas krecia bo mi się przeważnie rozłącza przy próbie odpalania.. A i jakie powinno być ciśnienie na pompie?
p.s gdybyś miał takiego FES-a to wrzuć na jakiś serwerbyłbym bardzo wdzięczny no i napewno trochę mi to ułatwi diagnozę
![]()
Ostatnio edytowane przez zulek1986 ; 10-12-2010 o 21:24
Witam wkleję zrzuty z FES-a odnośnie pracy układu paliwowego, może któryś z kolegów coś wypatrzy..
To są parametry podczas pracy silnika:
I po zgaszeniu:
![]()
Z góry wielkie dzięki![]()
Ostatnio edytowane przez zulek1986 ; 11-12-2010 o 12:44