Ja jak swoją ściągałem z Niemiec to też nie miała żadnych oznaczeń z tyłu, tylko z przodu na bokach pod kierunkami znaczki TI były, a w eperze widnieje jako wersja distinctive!!
Ja jak swoją ściągałem z Niemiec to też nie miała żadnych oznaczeń z tyłu, tylko z przodu na bokach pod kierunkami znaczki TI były, a w eperze widnieje jako wersja distinctive!!
mahony2008
U mnie wersja "DISTINCTIVE CF3". Skóry dziurkowane by "MOMO" - podgrzewane, GPS, GSM, xenon, elektryczne oparcie i cała reszta... Brak: pełnej elektryki foteli, sensora deszczu, zmieniarki, nagłośnienia "DSP", elektrycznie składanych lusterek. Ps. Śmieszą mnie ogłoszenia na allegro gdzie różne typki piszą full opcja, bo ma elektr. szyby, lusterka i czasami xenon i skórę....a gdzie cała reszta??? FULL to FULL!
Akutat czterytloczki nie sa we wszystkich v6.Mialem 2.5 i byly zwykle....Ale anomalie wyposazeniowe to prawda.Poprzednia Alfa ta 2,5 miala kremowe skory i plastikowe drewno oraz drewniana kierownice.Navi,zmieniarka a nie miala xenonow,skladanych lusterek,czujnika deszczu.
właśnie z tym wyposażeniem to chyba nie dojdziemy do ładuwygląda że montowali jak im się podobało
Jak już wspominałem moja wersja jest PROGRESSION i mam: Skóry dziurkowane by "MOMO" - podgrzewane, GPS, GSM, xenon, elektryczne i podgrzewane siedzenia, DSP, Navi, zmieniarka, sensor deszczu, elektryczne lusterka.. A brakuje: pamięci w fotelach i elektrycznie składanych lusterek i pewnie coś by się jeszcze znalazło
![]()
A co do ogłoszeń to prawda wpisują full opcja a np xenona brakale dla niektórych skóra, klima i 4 furtki w elektryce to już full
![]()
2003 distinctive cf3 jasna skora i to cos brazowego z mojego punktu widzenia jest to pelna wersja ale przed kupnem nie zwracalem uwagi na wyposazenie kupowalem auto ze wzgledu na silnik i skrzynie manual ,dopiero pozniej sie okazalo ze to full wszystko to co powyzej napisaliscie plus kilka pierdol, z tylu tylko znaczek 166
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Wyposazenie to nie regula ale czterotloczkowe zaciski zawsze byly w V6 i jak sie nie myle to pod koniec produkcji tez w 175KM JTD (ale nie jestem pewien). Mogly czasem nie miec napisu alfa romeo ale zawsze byly te "jebitne". Nie wiem jakim cudem ktos mial V6 ze zwyklymi zaciskami - moze jakis swap byl?
No własnie też mnie to zastanawiało bo wszystkie v6 widziałem z tymi wielkimi zaciskami i z tego co pamiętam to są brembosam się zastanawiałem nad takim swapem do swojego JTD ale trochę ceny są duże:/
Wyposażenie zależało od pierwszego właściciela, Super, Distinctive, Progression to tylko marketingowe określenia pewnej "bazy".
Miałem 2.5 bez wzmocnionych zacisków i 2.4 ze wzmocnionymi. A wersja Super 3.0 miała pneumatyczne fabryczne zawieszenie (w ASO nawet znaleźli kod tej opcji), ale nie miała pełnej elektryki siedzeń...
Po prostu trzeba analizować każdy egzemplarz z osobna.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Rozumiem ze kupujac auto w salonie mozna sobie wybrac kolor, duperelki czy inne dodatki ale zaciski (chyba ze wieksze)? Nie przemawia to do mnie. Poniewaz to producent i projektant decyduje o tym jakie zaciski sa wystarczajace do zatrzymania pojazdu a nie widzimisie klienta. Ok, jeszcze uwierze ze do TS'a ktos zamowil sbie brembo, moze sie dalo. Ale do auta mocniejszego wstawic slabsze zaciski??? Jaki czopek by tak chcial (o ile producent by zezwolil).
Wieksze zaciski nie sa montowane dla picu. To nie gadget.
Kurde nie trybie tego...
Odpowiednia masa + moc daje odpowiednia bezwladnosc. Ta z kolei trzeba wyhamowac. Do tego jest potrzebny odpowiedni moment hamowania. Moment to sila razy ramie. Stad mamy wieksza srednice tarcz a zaciski czterotloczkowe generuja wieksza sile nacisku na jednostke powierzchni. I wszystko jest. Ok. W takim ukladzie jezeli w 2.5V6 ktos ma zwykle zaciski a nie brembo czterotloczkowe to musi tez miec mniejsze tarcze od TS'a. Jak tak to ma diametralnie gorszy moment hamowania. Tarcz wiekszych i zaciskow od TS'a nie moze miec bo nie pasuja do siebie. To w takim razie jest trzeci rodzaj zaciskow? A moze 2.5V6 konstrukcyjnie nie wymaga tak dobrych zaciskow (watpie) a po prostu 99,9% klientow "dokupilo" sobie brembo w salonie. Od tak.
Sorki ze sie tak rozpisalem ale mi sie to nie klei....
Tutaj macie link do ciekawej stronki z rodzajami wyposażenia, specyfikacjami technicznymi itp AR 166. Jest duzo pozycji dostępnych jako "opcjonalne" więc klient mógł sobie wybierać![]()
Dodatkowo jest przecież podział 166 na lata:
1998-2000, 2000-2003, FL 2004 -2007.
Jest tez masa innych "akcesoriów"oto link:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...d-options.html
miłej lektury, ja tam na siłę swoją wersje dopasowałem![]()