Strona 3 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 101

Temat: Oznaczenie wersji "Super"

  1. #21
    Użytkownik Ogier Avatar mahony2008
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Wałcz
    Auto
    Fiat Stilo 1.9jtd była alfa 166 3.2 TI 2004
    Postów
    166

    Domyślnie

    Ja jak swoją ściągałem z Niemiec to też nie miała żadnych oznaczeń z tyłu, tylko z przodu na bokach pod kierunkami znaczki TI były, a w eperze widnieje jako wersja distinctive!!
    mahony2008

  2. #22
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    439

    Domyślnie

    U mnie wersja "DISTINCTIVE CF3". Skóry dziurkowane by "MOMO" - podgrzewane, GPS, GSM, xenon, elektryczne oparcie i cała reszta... Brak: pełnej elektryki foteli, sensora deszczu, zmieniarki, nagłośnienia "DSP", elektrycznie składanych lusterek. Ps. Śmieszą mnie ogłoszenia na allegro gdzie różne typki piszą full opcja, bo ma elektr. szyby, lusterka i czasami xenon i skórę....a gdzie cała reszta??? FULL to FULL!

  3. #23
    ALFAWORLD
    Gość

    Domyślnie

    Akutat czterytloczki nie sa we wszystkich v6.Mialem 2.5 i byly zwykle....Ale anomalie wyposazeniowe to prawda.Poprzednia Alfa ta 2,5 miala kremowe skory i plastikowe drewno oraz drewniana kierownice.Navi,zmieniarka a nie miala xenonow,skladanych lusterek,czujnika deszczu.

  4. #24
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar zulek1986
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bystrzyca Kłodzka, Londyn
    Auto
    Alfa 156 1.9JTD 2004r oraz Volvo S90 2017
    Postów
    327

    Domyślnie

    właśnie z tym wyposażeniem to chyba nie dojdziemy do ładu wygląda że montowali jak im się podobało Jak już wspominałem moja wersja jest PROGRESSION i mam: Skóry dziurkowane by "MOMO" - podgrzewane, GPS, GSM, xenon, elektryczne i podgrzewane siedzenia, DSP, Navi, zmieniarka, sensor deszczu, elektryczne lusterka.. A brakuje: pamięci w fotelach i elektrycznie składanych lusterek i pewnie coś by się jeszcze znalazło
    A co do ogłoszeń to prawda wpisują full opcja a np xenona brak ale dla niektórych skóra, klima i 4 furtki w elektryce to już full

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    2003 distinctive cf3 jasna skora i to cos brazowego z mojego punktu widzenia jest to pelna wersja ale przed kupnem nie zwracalem uwagi na wyposazenie kupowalem auto ze wzgledu na silnik i skrzynie manual ,dopiero pozniej sie okazalo ze to full wszystko to co powyzej napisaliscie plus kilka pierdol, z tylu tylko znaczek 166
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  6. #26
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Wyposazenie to nie regula ale czterotloczkowe zaciski zawsze byly w V6 i jak sie nie myle to pod koniec produkcji tez w 175KM JTD (ale nie jestem pewien). Mogly czasem nie miec napisu alfa romeo ale zawsze byly te "jebitne". Nie wiem jakim cudem ktos mial V6 ze zwyklymi zaciskami - moze jakis swap byl?

  7. #27
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar zulek1986
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bystrzyca Kłodzka, Londyn
    Auto
    Alfa 156 1.9JTD 2004r oraz Volvo S90 2017
    Postów
    327

    Domyślnie

    No własnie też mnie to zastanawiało bo wszystkie v6 widziałem z tymi wielkimi zaciskami i z tego co pamiętam to są brembo sam się zastanawiałem nad takim swapem do swojego JTD ale trochę ceny są duże:/

  8. #28
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Wyposażenie zależało od pierwszego właściciela, Super, Distinctive, Progression to tylko marketingowe określenia pewnej "bazy".
    Miałem 2.5 bez wzmocnionych zacisków i 2.4 ze wzmocnionymi. A wersja Super 3.0 miała pneumatyczne fabryczne zawieszenie (w ASO nawet znaleźli kod tej opcji), ale nie miała pełnej elektryki siedzeń...
    Po prostu trzeba analizować każdy egzemplarz z osobna.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  9. #29
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Rozumiem ze kupujac auto w salonie mozna sobie wybrac kolor, duperelki czy inne dodatki ale zaciski (chyba ze wieksze)? Nie przemawia to do mnie. Poniewaz to producent i projektant decyduje o tym jakie zaciski sa wystarczajace do zatrzymania pojazdu a nie widzimisie klienta. Ok, jeszcze uwierze ze do TS'a ktos zamowil sbie brembo, moze sie dalo. Ale do auta mocniejszego wstawic slabsze zaciski??? Jaki czopek by tak chcial (o ile producent by zezwolil).
    Wieksze zaciski nie sa montowane dla picu. To nie gadget.
    Kurde nie trybie tego...
    Odpowiednia masa + moc daje odpowiednia bezwladnosc. Ta z kolei trzeba wyhamowac. Do tego jest potrzebny odpowiedni moment hamowania. Moment to sila razy ramie. Stad mamy wieksza srednice tarcz a zaciski czterotloczkowe generuja wieksza sile nacisku na jednostke powierzchni. I wszystko jest. Ok. W takim ukladzie jezeli w 2.5V6 ktos ma zwykle zaciski a nie brembo czterotloczkowe to musi tez miec mniejsze tarcze od TS'a. Jak tak to ma diametralnie gorszy moment hamowania. Tarcz wiekszych i zaciskow od TS'a nie moze miec bo nie pasuja do siebie. To w takim razie jest trzeci rodzaj zaciskow? A moze 2.5V6 konstrukcyjnie nie wymaga tak dobrych zaciskow (watpie) a po prostu 99,9% klientow "dokupilo" sobie brembo w salonie. Od tak.
    Sorki ze sie tak rozpisalem ale mi sie to nie klei....

  10. #30
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Tutaj macie link do ciekawej stronki z rodzajami wyposażenia, specyfikacjami technicznymi itp AR 166. Jest duzo pozycji dostępnych jako "opcjonalne" więc klient mógł sobie wybierać
    Dodatkowo jest przecież podział 166 na lata:
    1998-2000, 2000-2003, FL 2004 -2007.
    Jest tez masa innych "akcesoriów" oto link:

    http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...d-options.html

    miłej lektury, ja tam na siłę swoją wersje dopasowałem

Podobne wątki

  1. AR GT Distinctive JTD - "zadbana/super stan" / Warszawa
    Utworzone przez Radeon w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 12-12-2012, 15:53
  2. AR 147 1.9 JTDm z "Super Alfy" - pytanie o tapicerkę
    Utworzone przez Adalbrecht w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-02-2011, 20:53
  3. Poszukuje "kopii zapasowej" pełnej wersji AlfaDiag
    Utworzone przez r_e_b_e_l w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 06-08-2008, 22:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory