Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: [156] dławienieszarpanie na wysokich obrotach

  1. #11
    provokator
    Gość

    Domyślnie

    "jest taka opcja ze pompa paliwa za mało podaje i na wysokich obrotach brak paliwa?"
    Martini ja tak miałem ale na lpg gdy miałem niezbyt dobrze ustawiony, po ponownym ustawianiu i indywidualnym doborze parametrów dla poszczególnych zakresów obrotów wszystko jest ok i ciągnie do samego końca, ale tak jak mówię - było to w przypadku LPG

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    dzisiaj robiłem testy przepływomierza, poniewaz ktoś podawał że odpięcie przepływomierza powoduje gasnięcie silnika i nie można tak testowac przepływomierz w TS a tylko w JTD.


    - warunki testu: silnik zimny z nocy, po odpięciu przepływomierza i uruchomieniu silnika ECU wskoczyło odrazu na poprawne obroty 840 obr/min.
    - check engine ( marchewka ) zapalone, autko rusza i wcale nie gaśnie i tak ma być.
    Po to jest tryb serwisowy aby mozna było dojechać do warsztatu.
    Próby przyspieszania to żadna rewelacja ale jakoś jedzie i się nie dławi.
    Przepływomierz pokazuje 408 kg/h i bład P0100.
    Jeszcze jeden mit obalony.

    -

    -

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kubacik
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    Jest 156 JTD 16 V SW i 2.5 V6 SW była Berlina 156 2.5 V6
    Postów
    235

    Domyślnie

    witam
    jak się okazało padła przepływka. we wkładzie jest też czujnik temp powietrza w dolocie więc obydwa przypuszczenia się potwierdziły i przepływka i czujnik. powiem tylko ,że po podpięciu przepływki z opla corsy 1.2 silnik odzyskał pełen zakres obrotow oczywiście na stanowisku warsztatowym , czyli bez obciążenia. nie zależało mi bo wiedziałem , że przepływka jest już dogorywającym truposzem a widoczny był nalot na drucikach - sadza czy kurz , więc dla checy ( czytaj by poszerzyć doświadczenie ) przemyłem ją delikatnie czystym spirolkiem i ponownie zapiąlem do auta. jak się okazało dokonałem jej eutanazji bo odrazu wywaliła checka ( świeczkę ) na liczniku i auto odpaliło , ale już ledwo zipiało i było czuć z wydechu smrod niedopalonej benzyny . tej metody więc nie polecam do naprawy przepływek.
    miłośnikom pancerwagonow powiem tylko , że przyczyną agonii przepływki nie jest wada fabryczna Alfy , tylko wyjątkowo niechlujne i ... brak słow , wymienienie filtra powietrza. Gość , ktory wymieniał filtr nie dokręcił w ogole pokrywy puszki filtra ( do ktorej wkręcona jest przepływka) . Latała jak gowno w przerębli . Silnik ciągnął powietrze poza filtrem . Po 2 tyg. takiej jazdy partactwo zebrało żniwo. Przesłanie : Alfa uber alles . Bosch - najsłabsze ogniwo ( w połączeniu z Polską fachową siłą roboczą ) - auto jeżdziło nie na elektronice tylko na mechanice , nawet z walnietą przepływką było szybsze od przeciętnie poruszających się łopli i golfow. Problemy jakie miałem z tym autem były wyłącznie spowodowane elektroniką , ktora jest pochodzenia niemieckiego. Nic innego się nie psuje.
    jeszcze jedno na forum pojawiła się informacja , że do silnika 2.5 i 3.0 pasuje wkładka z opla astry załączam zdjęcie mojej oryginalnej wkładki i link do aukcji na allegro z przepływką oryginalną Bosch za 370 pln to jest najniższa cena jaka wyłowiłem sprawdzając rownież inne zamienniki . minimum w serwisie to 1000 PLN :shock: - poj..bani .

    http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=318124811

    Chciałbym oddać jeszcze szacun panu Krzysiowi z Bosch Service w Czeladzi . Młody , ale bardzo rzeczowy diagnosta. Polecam innym kolegom z okolicy.
    pozdrawiam

  4. #14
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2007
    Auto
    Giulietta 1,4 170km
    Postów
    72

    Domyślnie

    i u mnie okazało się że padła przepływka.
    róznica w jezdzie kolosalna.założyłem do testu przepływke bosch o 281 002 309 i jak na razie spisuje się dobrze. teraz stoje przed dylematem czy może zostać ta,czy
    jednak zakupić 0 280 218 019.

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    a możesz podac dokładnie kiedy załozyłeś ten przepływomierz.
    - interesuje mnie kiedy silnik zamuli po zmianie przepływomierza.

    -

  6. #16
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2007
    Auto
    Giulietta 1,4 170km
    Postów
    72

    Domyślnie

    założyłem wczoraj.jutro muszę oddać.

    Cytat Napisał bubu321
    interesuje mnie kiedy silnik zamuli po zmianie przepływomierza.
    co masz na myśli?
    zła przepływka?

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    w 1.6 z 98 roku cos było namieszane z przepływomierzami, symbol podany przez ciebie 0 280 218 019 pasuje do tego modelu.
    - był chyba cały temat z przepływomierzem w roli głownej, autor SG0240.

  8. #18
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    kubacik czy moglbys napisac to w dziale zrob to sam .tz opis jaka przeplywka itd w sumie twoj post po drobnych korektach moglbys wkleic caly. taka informacja pozwoli innym uniknac bledow.pozdrowienia
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. 1.6 ts szarpanie na wysokich obrotach
    Utworzone przez juro8191 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-03-2016, 14:27
  2. problem na wysokich obrotach
    Utworzone przez Anita w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-11-2012, 08:36
  3. Biały dym na wysokich obrotach
    Utworzone przez Kali_33 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-09-2010, 14:40
  4. nie ma mocy na wysokich obrotach
    Utworzone przez misza190 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-07-2009, 22:12
  5. [145] Problem na wysokich obrotach
    Utworzone przez Freako w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-09-2008, 07:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory