Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 42

Temat: Alfa GTV 2.0 V6 TB - kilka pytan

  1. #21
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Cytat Napisał krawat Zobacz post
    Bo my mamy znaki... Co prawda jeśli nie zrzucasz pokryw zaworów to ich nie widzisz
    krawat napisał jak.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukaszb Zobacz post
    Ciekawostka bo w 2.0 TS nawet na wydechu kółko ma lekki ruch. No ale jak bez blokad w 12v sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu?
    Przecież pisałem że znaki!! Matko bosko i córko trzymajcie mnie

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar lukaszb
    Dołączył
    02 2011
    Auto
    Alfa Romeo Gtv '96 2.0 TS
    Postów
    309

    Domyślnie

    Dobra bo tak napisałeś, że się zamotałem, że jak przeskoczy pasek to itak nie zobaczysz. Już wiem, że są znaki na wałku, spoko myślałem, że jest tak jak w 24v

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB
    Postów
    44

    Domyślnie

    Kolejne pytanie, pompa wody lata na pasku rozrzadu?

  5. #25
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Nie, jest napędzana z paska wielorowkowego
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB
    Postów
    44

    Domyślnie

    I co ile trzeba wymieniac ten pasek-pompe? Sorki ze tak pytam ale nie mam instrukcji po polsku aby udalo mi sie jakas po niemiecku z forum sciagnac.

  7. #27
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Pompę wymieniaj razem z wymianą rozrządu. Choć napędza ją pasek wielorowkowy to nie wyjmiesz jej bez zdjemowania paska rozrządu.
    Najlepiej kupuj pompy z metalowym wirnikiem. No chyba, że to Ruville to plastikowy bedzie wytrzymały. Pompy Bugatti też są ok.
    Pasek.. też z wymianą pompy.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  8. #28
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    164 QV 24V '93, 164 Super TB '96, 166 2.5V6 '98, 155 2.0TS 16v '96
    Postów
    509

    Domyślnie

    Wtrącę swoje trzy grosze....
    W v6 TB rozrząd ustawia się tylko i wyłącznie zdejmując pokrywy zaworowe !!! Ustawiając znaki na wałkach ze znakami na mostkach. Natomiast dół silnika ustawiamy zegarem!!!
    Czyli najwyższe położenie tłoka na pierwszym cylindrze.... Tylko z tak ustawionym rozrządem ten silnik będzie właściwie pracował.
    Te silniki nie lubią druciarstwa... ustawiania na farbę i śrubokręt !!! Blokady wałków nie są potrzebne, o ile wogóle występują
    Pamiętajcie o poluzowaniu kół zębatych !!
    Przy zdjętych kapach zaworowych warto zajrzeć na szklanki popychaczy oraz obowiązkowo sprawdzić luzy zaworowe.
    Ostatnio edytowane przez jacoff ; 03-10-2011 o 17:33
    Mam na imię Jacek... i jestem alfaholikiem...
    Powrót do Busso.... w najfajniejszym opakowaniu...

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacoff Zobacz post
    Wtrącę swoje trzy grosze....
    W v6 TB rozrząd ustawia się tylko i wyłącznie zdejmując pokrywy zaworowe !!! Ustawiając znaki na wałkach ze znakami na mostkach. Natomiast dół silnika ustawiamy zegarem!!!
    Co do dołu silnika... Nie ma na kole zamachowym znacznika? Który musi się pokryć ze znaczkiem na otworze w obudowie skrzyni? Poza tym można sprawdzić po czujniku położenia wału korbowego... Tak IMHO

  10. #30
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacoff Zobacz post
    Pamiętajcie o poluzowaniu kół zębatych !!
    A w jakim celu?skoro ustawia się je na znaki.Jest klin na wałku?
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

Podobne wątki

  1. kilka pytan
    Utworzone przez Nooe w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-11-2012, 20:57
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-02-2012, 18:21
  3. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-02-2011, 10:16
  4. Kilka pytan
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 25-12-2010, 09:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory