oczywiście... Jak koła są proste to na oponkach można śmigać latami, chyba, że kapcia pod remizą palisz![]()
oczywiście... Jak koła są proste to na oponkach można śmigać latami, chyba, że kapcia pod remizą palisz![]()
Ja tez sie nie znam...
Powiedzialem im o co chodzi, ze mialem sciete opony. Na komputerze - faktycznie po podlaczeniu sprzetu byly jakies liczby na czerwono.
Dostalem taki wydruk i z tego co widze to wszystko juz miesci sie w normie.
Ale tyłu nik Ci nie sprawdził, tylko przód, kocham takich diagnostów :-) Geometria pełna polega na tym, że Pan najpierw mierzy tył, jak trzeba to koryguje i następnie ustawia przód pod wyniki z tyłu, od wieków tak się powinno ustawiać zbierzność aby auto jeździło prosto do celu :-p ale niewielu ludzi tak robi. Po takim ustawieniu nie ma prawa auto robić 4 śladów co się zdarza i jest to bardziej powszechne niż się wydaję. Większość właśnie zakłada te przyrządziki na przednie i tylne koła i mierzy przednie i mówią że tak ma być Ja osobiście robię geometrię w Bielsku-Białej i kosztuje to około 100zł tyle płaciłem za swoją Bellę. Pan potrafi ustawić wszystko, robi to od 30 lat i ustawia nawet ciężarówki, nie ma "wyspecjalizowanych" sprzętów, ale dla mnie to co robi jak patrzę to jest magik. Bocian może wiesz czy ktoś w pobliżu nas też tak robi, bo jeżdżę 90km na te zabiegi :-) Ale wrażenia są niesamowite na prawdę. Jeżeli ktoś chce to podam numer namiar i adres. Do niego ludzie z Warszawy przyjeżdżają. Na szyldzie ma napis... (geometria aut powypadkowych)
Moja Bella na sprzedaż... http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...gon_2002r.html
Od szaleństw na zakrętach nic takiego nie powinno się wydarzyć. No, chyba że często stawiasz autko na boku, na dwóch oponach.
Nierównomierne zużycie bieżnika opony może być konsekwencją nieprawidłowego ciśnienia w kole lub problemów z geometrią osi pojazdu.
W przypadku, gdy występuje niesymetryczne zużycie zwiększające się od jednego barku opony do drugiego, najprawdopodobniej mamy do czynienia właśnie ze złą geometrią.
Zerknij tez może na ten wpis – opisujemy 5 typów uszkodzeń, popatrz czy któreś z nich pasuje do Twojego problemu:
http://blog.partneropony.pl/index.ph...ycie-bieznika/
--
Partner Opony Polska
Ogólnopolska sieć serwisów ogumienia
http://www.partneropony.pl
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...er_mariot.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...er_manual.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...103_000km.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...spelniaja.html
http://www.forum.alfaholicy.org/33_1...pewnej_q4.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...129-busso.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._q4_busso.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...yla_kolo_.html
https://www.forum.alfaholicy.org/nas..._alisija_.html
https://www.forum.alfaholicy.org/nas...ml#post2222278
Czy jeżeli mam założone w Alfie 147 2002 r z tyłu opony 225x40x18 i są one wytarte od wewnętrznej strony, to wina leży po stronie zbieżności czy opona jest za szeroka i trze o podstawę sprężyny?
Pozdro![]()
Pytanie czy ten element http://moto.allegro.pl/drazek-kierow...037410074.html ma możliwość dostać luz, stukać i mieć wpływ na ścinanie opon?
stawiam na pogiętom felge. Miałem identycznie z tym, że od strony zewnętrznej opony