a ktos wie ktore cylindry chodza parami do ustawienia rozrzadu ??
a ktos wie ktore cylindry chodza parami do ustawienia rozrzadu ??
Ja tez zrobie maly OT.Orientuje sie ktos z jaka sila powinna byc dokrecana pokrywa zaworow w 2.5V6?Jest na to jakas norma zeby nie zniszczyc uszczelki?
Update:
Dzis pomierzylem panewki glowne i korbowodowe + informacja dla chetnych jest mozliwosc wsadzenia panewek glownych z Alfy 164 2.0 TS , sa minimalnie ciasniejsze, szersze i maja szerszy kanal olejowy wiec dla walu po ilus kilometrach jak znalazl!
a w miedzy czasie znalazlem kolejna niespodzianke od poprzednika i jego swity partaczy!!!!
To zdjecie wnetrza magistrali olejowej bloku:
cos nie tak? otoz to bylo w srodku blokujac olej w 80-90% dla 5 i 6 tloka i panewki glownej:
i co o tym sadzicie?![]()
Zaczyna to wyglądać jak silnik, a nie spawana kupa zlomu
Pozbyłeś się już kamienia? W głowicy widzę dalej rudo, więc pomysł upadł?
Na którym cylindrze zjadło tą panewkę? Może jednak jest jakiś związek między złomem w magistrali a złomem zamiast panewki?
Rudawy kolor zostanie, usunalem naprawde duzo tego kamienia ;] Panewke wylalo na 3 cylindrze wiec jest duze prawdopodobienstwo ze to byla przyczyna przegrzania z tym ze lozysko glowne bylo cale a tez powinno dostac w dupeTen silnik skladal naprawde jakis Pan.Edzio bo nawet 2 korbowody byly zalozone na odwrot...