Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 45

Temat: Remont 3.0 V6

  1. #21
    odysik2
    Gość

    Domyślnie

    a ktos wie ktore cylindry chodza parami do ustawienia rozrzadu ??

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Skierniewice
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2.5 V6 2000r., jest Giulietta QV, jest Stelvio 280 KM
    Postów
    360

    Domyślnie

    Ja tez zrobie maly OT.Orientuje sie ktos z jaka sila powinna byc dokrecana pokrywa zaworow w 2.5V6?Jest na to jakas norma zeby nie zniszczyc uszczelki?

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał mourning Zobacz post
    Orientuje sie ktos z jaka sila powinna byc dokrecana pokrywa zaworow w 2.5V6?
    Momenty dokręcania znajdziesz w eLearn

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał odysik2 Zobacz post
    a ktos wie ktore cylindry chodza parami do ustawienia rozrzadu ??
    Juz mowilem ze w v6 do ustawiania rozrzadu sluza blokady a tak to przeciez masz swiece wykrecone wiec widac przeciez? GMP ustawia sie do 1 cylindra
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Skierniewice
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2.5 V6 2000r., jest Giulietta QV, jest Stelvio 280 KM
    Postów
    360

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Momenty dokręcania znajdziesz w eLearn
    to akurat wiem tylko ze ten ktorego posiadam dziala dobrze tylko w jezyku wloski,w angielskim jakies bledy wyskakuja a po polsku to w ogole nie chce chodzic.A moze ma ktos jakas wersje sprawna?

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Tak jak mowilem:

    Korba :



    a dzis dotarly pierscienie:

    Genetics makes the champions, want to compare?!

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Update:

    Dzis pomierzylem panewki glowne i korbowodowe + informacja dla chetnych jest mozliwosc wsadzenia panewek glownych z Alfy 164 2.0 TS , sa minimalnie ciasniejsze, szersze i maja szerszy kanal olejowy wiec dla walu po ilus kilometrach jak znalazl!




    a w miedzy czasie znalazlem kolejna niespodzianke od poprzednika i jego swity partaczy!!!!

    To zdjecie wnetrza magistrali olejowej bloku:




    cos nie tak? otoz to bylo w srodku blokujac olej w 80-90% dla 5 i 6 tloka i panewki glownej:





    i co o tym sadzicie?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Po "krotkiej" przerwie wracamy na sale operacyjna:

    Dzis postanowilem z ciekawosci ogladnac stary filtr oleju wyglada wysmienicie!;D






    a tu juz postep wal juz siedzi, tuleje rowniez + 24 nowe zawory i prowadnice







    Genetics makes the champions, want to compare?!

  9. #29
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Zaczyna to wyglądać jak silnik, a nie spawana kupa zlomu

    Pozbyłeś się już kamienia? W głowicy widzę dalej rudo, więc pomysł upadł?
    Na którym cylindrze zjadło tą panewkę? Może jednak jest jakiś związek między złomem w magistrali a złomem zamiast panewki?

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Rudawy kolor zostanie, usunalem naprawde duzo tego kamienia ;] Panewke wylalo na 3 cylindrze wiec jest duze prawdopodobienstwo ze to byla przyczyna przegrzania z tym ze lozysko glowne bylo cale a tez powinno dostac w dupe Ten silnik skladal naprawde jakis Pan.Edzio bo nawet 2 korbowody byly zalozone na odwrot...
    Genetics makes the champions, want to compare?!

Podobne wątki

  1. [159] 159 2.4 JTD remont
    Utworzone przez lukash0 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-01-2016, 16:15
  2. Remont v6 3.0
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-07-2013, 19:46
  3. Remont V6
    Utworzone przez Damian1989 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 11-11-2012, 01:09
  4. [145] Remont
    Utworzone przez przezsjak w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 20-03-2011, 09:19
  5. remont silnika w 1,4 boxer pelen wtrysk remont silnika
    Utworzone przez leito1610 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-04-2007, 07:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory