Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 30

Temat: JTS - nagła dziwna praca silnika

  1. #21
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Testowałeś ceramizer?

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar matezoma
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    166 3.2
    Postów
    852

    Domyślnie

    Tutaj jeszcze naprawy i koszt: http://www.forum.alfaholicy.org/156/..._dzwiek-2.html .

    W sumie gdyby nie dzisiejsza historia z nagłym dziwnym zachowaniem silnika byłoby ogólnie OK. Pozostał mi wciąż problem wycieku płynu chłodniczego. W przyszłym tygodniu zaleje barwnik UV do płynu. Póki co mechanik obstawia uszczelkę pod głowicą, ale ja jak ostatnio popatrzyłem to w okolicach magistrali wodnej silnik na kurzu nosi ślady zacieków. Zobaczymy.

  3. #23
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Ja nie wierzę w tą uszczelkę. TO byloby cos strasznie dziwnego, dalej Ci znika chłodziwo?

    Może mechanior uszczelkę gdzieś zgubił i na silikon dał? Albo jest pewien uszczelki, bo o czymś Ci nie powiedział. Ale to spiskowa teoria na miarę smoleńska.

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Tomekkk
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 SW 1,9JTDm Q-Tronic
    Postów
    395

    Domyślnie

    Kolego, jeżeli telepie, nierówno pracuje i nie ma mocy, do tego wywala błąd na infocenter piszcząc cały czas to masz padniętą cewkę. U mnie tak było, padła cewka na 1szym cylindrze. Początkowo raz na jakiś czas chodził nierówno, drżała buda i nie miał mocy, a raz wracając do domu na zakręcie nagle zaczął piszczeć i ledwo jechać (jakby miał max z 90km). Cewka zmieniona i hula aż miło (koszt 280zł oryginalna Boscha). Sprawdź też świece, na to JTS też jest dosyć czuły. Polecam platynowe Beru, są dużo tańsze od NGK, a jak na razie nie odczuwam różnicy (130zł za komplet w intercarsie dałem, gdzie za NGK chcieli 350zł).

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar matezoma
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    166 3.2
    Postów
    852

    Domyślnie

    Swiece mam ngk platynowe. Jakbym wiedzial o cenie tych beru to bym wlasnie je wzial :l

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar matezoma
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    166 3.2
    Postów
    852

    Domyślnie

    Czy cos takiego będzie spełniało te same funkcje co kabel? http://moto.allegro.pl/elm-327-bluet...025273538.html . Taki bajer na USB wydaje się fajny

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Nie do końca te same, bo z poduszkami i absem się nie połączysz przy jego użyciu. Chyba że dokupisz kolejne przejściówki od viakena...
    Poza tym ELM BlueTooth nadaje się jeśli chcesz go zabudować na stałe do złącza diagnostycznego. A w 156 tego nie zrobisz bo osłony nie założysz.
    Mimo wszystko polecam Ci kabel, bo transmisja parametrów jest lepsza przewodem niż BT - zwłaszcza do pomiarów dynamicznych.

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar matezoma
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    166 3.2
    Postów
    852

    Domyślnie

    Ja chcę żeby było prosto, inżynierem nie jestem Jak coś wyskoczy to chcę odczytać co to za błąd i przekazać tutaj z prośbą o pomoc i ewentualnie skasować. Żeby mechanikowi d*** nie zawracać co chwilę. Komórkę z androidem mam dlatego zaciekawił mnie ten BT Ale jeśli mówisz, że kabel lepszy to wezmę kabel.
    Wracając to problemów szarpania/nierównej pracy - dziś jeździłem i wszystko ok. Ale też i nie przekraczałem 3500obrotów, co wczoraj się zdarzyło i wtedy zaczęły się problemy. Obroty mogły na to wpłynąć czy zwykły przypadek? Jakieś zmienne fazy rozrządu czy cuś ?

  9. #29
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Kupuj ten pierwszy kabel co podałem. Działa ze wszystkim, zawsze i wszędzie. Te wynalazki na bluetooth - daruj sobie, to jak nakładka na penisa ;P

  10. #30
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomekkk Zobacz post
    Kolego, jeżeli telepie, nierówno pracuje i nie ma mocy, do tego wywala błąd na infocenter piszcząc cały czas to masz padniętą cewkę. U mnie tak było, padła cewka na 1szym cylindrze. Początkowo raz na jakiś czas chodził nierówno, drżała buda i nie miał mocy, a raz wracając do domu na zakręcie nagle zaczął piszczeć i ledwo jechać (jakby miał max z 90km)
    Miałem tak samo z tą różnicą że to był trzeci cylinder.
    Moja Bella

Podobne wątki

  1. Dziwna praca silnika :/
    Utworzone przez ArturR_1975 w dziale 156
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 15-09-2015, 20:08
  2. dziwna praca silnika
    Utworzone przez PLASTICZ w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 16-07-2014, 20:28
  3. Dziwna praca silnika 1.9 JTD
    Utworzone przez Długi1987 w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 20-03-2014, 11:34
  4. dziwna praca silnika 2.5
    Utworzone przez kamien007 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-03-2010, 15:50
  5. Dziwna praca silnika 2.0 TS 97r
    Utworzone przez dropas w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 24-08-2009, 07:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory