Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: 156 Przekładka silnika 2.5 zamiast 2.0

  1. #1
    bbrys
    Gość

    Domyślnie 156 Przekładka silnika 2.5 zamiast 2.0

    Witam,
    padł mi silnik i będę musiał kupić drugi. Oryginalnie Alfa miała 2.0TS i ciekawy jestem czy można w miare bezproblemowo włożyć tam 2.5 V6 ?

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Przełożyć się da, ale w przypadku 156 2.0 TS gdy chcesz włożyć V6 podwoisz przynajmniej wartość auta kosztami przekładki, za dużo do przerobienia jest.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Tak jak Grzesiekk pisze.
    Taniej wyjdzie cie remont obecnego silnika, o ile nie wyszła korba bokiem
    Obecnie przekładamy u nas silnik ze 156 2.4 JTD do budy po 156 V6 i troche zabawy jest. Najlepiej mieć całego kompletnego dawce, ale pozostaje pytanie czy się opłaca.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Zacznijmy od tego co stało się z silnikiem?

  5. #5
    bbrys
    Gość

    Domyślnie

    Cos strzelilo po odpaleniu. Nie ma kompresji w cylindrach. Dziury w tłokach. Kolektor ssący do wymiany, pierscienie, gladzie cylindrowe masakra, "głowica do roboty" - to są słowa mechanika.

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał bbrys Zobacz post
    Cos strzelilo po odpaleniu. Nie ma kompresji w cylindrach. Dziury w tłokach. Kolektor ssący do wymiany, pierscienie, gladzie cylindrowe masakra, "głowica do roboty" - to są słowa mechanika.
    Daj ten silnik komuś innemu do weryfikacji. Taki mix to by był jakby Ci pasek przeskoczył/pekł przy dużej prędkości lub poszedł płyn w komorę spalania ale nie przy odpalaniu.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    sokólsko lubuskie
    Auto
    Alfa Romeo 156 SCENIC
    Postów
    51

    Domyślnie

    koledzy mają racje duzy koszt.Zmiana komputera skrzyni biegów nawet amory trzeba zmienić bo od ts sa słabsze.szkoda roboty .

  8. #8
    bbrys
    Gość

    Domyślnie

    Samochód oddałem do mechanika (specjalizuje się w AR) który często jest polecany na tym forum oraz na alfaclub. Pasek podobno nie przeskoczyl. Jutro jadę to obejrzeć więc będę wiedział wszystko dokladnie, mam też nadzieję że coś pomożecie
    Ostatnio edytowane przez bbrys ; 26-01-2012 o 00:00

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał bbrys Zobacz post
    Cos strzelilo po odpaleniu. Nie ma kompresji w cylindrach. Dziury w tłokach. Kolektor ssący do wymiany, pierscienie, gladzie cylindrowe masakra, "głowica do roboty" - to są słowa mechanika.
    Leglem w gruzach heheheh to chyba moj przypadek to pikus
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    Leglem w gruzach heheheh to chyba moj przypadek to pikus
    A co się stało z twoją Alfinką?
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


Podobne wątki

  1. przekładka silnika z 2.0 na 1.6
    Utworzone przez Bartek1992 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-05-2018, 20:04
  2. [155] przekładka silnika ze 164
    Utworzone przez andrzej1980 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-06-2013, 22:16
  3. [155] Przekładka silnika z 16V na 8V
    Utworzone przez Marysn w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 31-03-2011, 19:27
  4. przekładka silnika
    Utworzone przez karolek1100 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-09-2010, 22:12
  5. przekładka silnika
    Utworzone przez kawonczyk2312 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-08-2010, 16:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory