Strona 13 z 15 PierwszyPierwszy ... 3456789101112131415 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 144

Temat: Tylna wycieraczka i kontrolka paliwa w MITO żyją własnym życiem...

  1. #121
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Geordie
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta
    Postów
    383

    Domyślnie

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    Na temat styków nic nie kojarzę ale Jola pisze że wycieraczka raczej się sama włącza, a nie przerywa podczas pracy. Przyczyna to może zakłócenia we wspomnianym już body albo coś z krańcówką w samym mechanizmie (trzebaby zerknąć na schemat czy tam przychodzi jakiś stały plus który mógłby przypadkowo (przy zwarciu itp) wyzwalać ruch).
    Co do wężyka spryskiwacza-nie wiem czy to masz na myśli ale faktycznie jest temat rozpinającej się złączki na podszybiu co skutkuje wylewaniem płynu pod auto a nie na tylną szybę.
    Tak, to chyba jednak chodziło o tą rozpinającą się złączkę. Sądziłem, że może ma to jakiś wpływ na działanie mechanizmu samej wycieraczki.

  2. #122
    Jola
    Gość

    Domyślnie

    [QUOTE=metan;780441]Na temat styków nic nie kojarzę ale Jola pisze że wycieraczka raczej się sama włącza, a nie przerywa podczas pracy. Przyczyna to może zakłócenia we wspomnianym już body albo coś z krańcówką w samym mechanizmie (trzebaby zerknąć na schemat czy tam przychodzi jakiś stały plus który mógłby przypadkowo (przy zwarciu itp) wyzwalać ruch).
    Co do wężyka spryskiwacza-nie wiem czy to masz na myśli ale faktycznie jest temat rozpinającej się złączki na podszybiu co skutkuje wylewaniem płynu pod auto a nie na tylną szybę.

    Tak @metan, tylna wycieraczka uruchamia mi się teraz regularnie wraz z przekręceniem kluczyka w stacyjce...

  3. #123
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    No to masz full awtomat. A tak na serio to prawdopodobnie jakieś zakłócenie sygnału na wejściu BC.
    W miciaku podobnie jak i innych autach włącznik wycieraczek itp nie załącza konkretnego obwodu jak kiedyś, a podaje sygnał do BC. Sygnałem tym jest poziom rezystancji co umożliwia na jednym kabelku przesłanie kilku stanów włącznika. Żeby zapobiec stanom nieustalonym wszelkie włączniki w stanie wyłączonym mają coś w stylu "podciągania"czyli rezystancję wymuszającą pewien stan logiczny. Gdy to zawodzi układ wariuje przy zakłóceniach nawet takich radiowych . Drugi prawdopodobny temat to sam BC robiący co chce mimo poprawnych sygnałów na wejściu o czym już było. Może to głupi test ale spróbuj w tym schowku koło drzwi umieścić komórkę a następnie na nią zadzwoń - niewykluczone że włączy się to i owo.
    Najlepsze co panowie z serwisu mogą zrobić to wyczaić który klocek układanki szwankuje ale to wymaga przyłożenia się do tematu.
    Ostatnio edytowane przez metan ; 30-01-2012 o 22:29

  4. #124
    Jola
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    Drugi prawdopodobny temat to sam BC robiący co chce mimo poprawnych sygnałów na wejściu o czym już było. Może to głupi test ale spróbuj w tym schowku koło drzwi umieścić komórkę a następnie na nią zadzwoń - niewykluczone że włączy się to i owo.
    @metan to jest dobra myśl
    Jestem po coraz większym wrażeniem Twojej wiedzy i profesjonalizmu Dałeś mi takie korepetycje z elektryki samochodowej, że jutro w ASO, jak wyjadę z tymi tekstami, to panowie się mocno zdziwią szczególnie, jak coś poplączę

  5. #125
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Jak jest tam elektryk który ogarnia temat ponad to co mówi mu procedura w elearnie to zauważy że poplątałaś. A jak taki mało zaangażowany to i tak się nie połapie :-).
    Ale odnośnie wycieraczek trzy tematy: test włącznika zespolonego -pomiar rezystancji pomiędzy pinami 4 i 10 na włączonym i wyłączonym, (w szczegolności na wyłaczonym powinno być jakieś 2 kiloomy choć to wartość domniemana przeze mnie jako analogia do wajchy wycieraczek przednich którą miałem przyjemność mierzyć)
    test samego BC wyzwalanie komend, podatność na zakłócenia (trudny temat zważając na ich sposób pracy)
    test samego mechanizmu/krzywki czy tam się coś dziwnego nie zwiera (choć to mniej prawdopodobne)
    Pozatym wspomniane wtyczki itp styki
    Ostatnio edytowane przez metan ; 30-01-2012 o 22:48

  6. #126
    Jola
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki za wszystkie wskazówki Ciekawe jak się mnie jutro pozbędą Postaram się męczyć do skutku, żeby wszystko sprawdzili. Naprawdę żałuję, że nie mieszkasz bliżej wawy

  7. #127
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jola Zobacz post
    Dzięki za wszystkie wskazówki Ciekawe jak się mnie jutro pozbędą Postaram się męczyć do skutku, żeby wszystko sprawdzili. Naprawdę żałuję, że nie mieszkasz bliżej wawy
    Powodzenia i zdaj relację.
    A gdybyś była gdzieś przelotem w okolicach Kato to daj znać- może uda się spotkać na techniczno-towarzyską kawę.

  8. #128
    Jola
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    Powodzenia i zdaj relację.
    A gdybyś była gdzieś przelotem w okolicach Kato to daj znać- może uda się spotkać na techniczno-towarzyską kawę.
    Dzięx, na pewno napiszę, jaki werdykt został wydany w sprawie mojej pieszczochy
    Dzięki też za zaproszenie, jeśli będę w okolicach Kato, na pewno się odezwę. Zapraszam również do Wawy, nawet gdybyś był przejazdem, daj znaka koniecznie

    ---------- Post added at 23:54 ---------- Previous post was at 23:46 ----------

    mam nadzieję, że ACTA nie odetnie nam nagle kontaktu

  9. #129
    Jola
    Gość

    Domyślnie

    Kochani, jak obiecałam, zdaję relację z dzisiejszego dnia serwisowego ...no cóż, posiedziałam ok. 4 godz. u Bołtowicza..., bo auta zastępczego nie było... Własnie dotarłam do pracy i pierwsze, co robię, to piszę do Was
    Tylna wycieraczka, to jak twierdzą, to spalony silniczek (nie jest wymieniony, bo trzeba go zamówić, koszt ok. 360 zł + robocizna). Ogrzewanie to była sprawa sprężnia klimy, ponoć rozłączyły się jakies styki..., cos połączyli i na razie jest ciepło... na moje przeziębienie w sam raz..., brudny był też filtr przecwpyłkowy, więc go wymienili. Podobno też mógł mieć wpływ na nadmuch. Ponoć też pomarowali mi całe zawieszenie i ma teraz nie stukać i nie trzeć. Ponadto zabuliłam za diagnostykę silnika, to już dla własnego spokoju... Dzisiejsza 'przyjemnosć' trochę mnie kosztowała... Jedno, co na razie czuję, to ciepło w aucie

    Reszty sprawdzić dzis nie zdążyli..., więc pewnie będzie wkrótce kolejna relacja...

    Pozdrawiam Was gorąco i jszcze raz dziękuję za pomoc i wsparcie duchowe!!!

  10. #130
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jola Zobacz post
    Kochani, jak obiecałam, zdaję relację z dzisiejszego dnia serwisowego ...no cóż, posiedziałam ok. 4 godz. u Bołtowicza..., bo auta zastępczego nie było... Własnie dotarłam do pracy i pierwsze, co robię, to piszę do Was
    Tylna wycieraczka, to jak twierdzą, to spalony silniczek (nie jest wymieniony, bo trzeba go zamówić, koszt ok. 360 zł + robocizna). Ogrzewanie to była sprawa sprężnia klimy, ponoć rozłączyły się jakies styki..., cos połączyli i na razie jest ciepło... na moje przeziębienie w sam raz..., brudny był też filtr przecwpyłkowy, więc go wymienili. Podobno też mógł mieć wpływ na nadmuch. Ponoć też pomarowali mi całe zawieszenie i ma teraz nie stukać i nie trzeć. Ponadto zabuliłam za diagnostykę silnika, to już dla własnego spokoju... Dzisiejsza 'przyjemnosć' trochę mnie kosztowała... Jedno, co na razie czuję, to ciepło w aucie

    Reszty sprawdzić dzis nie zdążyli..., więc pewnie będzie wkrótce kolejna relacja...

    Pozdrawiam Was gorąco i jszcze raz dziękuję za pomoc i wsparcie duchowe!!!
    Czyli jeśli mają rację to zero trafień, ale to dobrze bo to co wyszło to sprawy mniejszego kalibru.
    Czyli ogrzewanie działało i chłodziła klima jednocześnie??
    Co do silniczka (choć to dziwne) na allegro jest tyle rozbitków że możesz to wychaczyć sporo taniej jeśli chce Ci się bawić w szukanie.( tak na szybko widzę najtaniej za 39 pln) sporo tego w przedziale do 100 pln trzebaby potwierdzić nr części,
    A odnieśli się jakoś do wariowania wskaźników, braku machnięcia wskazówkami itp ?
    Ostatnio edytowane przez metan ; 31-01-2012 o 15:29

Podobne wątki

  1. Wskaźnik paliwa żyje własnym życiem...
    Utworzone przez Andrzej78500 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-09-2014, 22:42
  2. wycieraczki żyją własnym życiem
    Utworzone przez lukas1983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-08-2014, 13:51
  3. 2,4 JTD - obroty nie falują, ale żyją swoim życiem.
    Utworzone przez CinQss w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 09-03-2014, 20:34
  4. Pytanie o żyjący własnym życiem wskaźnik paliwa.
    Utworzone przez jankes1979 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 29-05-2013, 15:48
  5. [146] Wycieraczki żyją własnym życiem :)
    Utworzone przez Karol88 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-05-2009, 06:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory