Czy któryś z kolegów miał by do udostępnienia ( chwilowa podmiana do sprawdzenia ) sterownik silnika do V6 TB ?
Rafał, może Ty masz ?
No i najprawdopodobniej poszukuje takowego do kupienia.
Czy któryś z kolegów miał by do udostępnienia ( chwilowa podmiana do sprawdzenia ) sterownik silnika do V6 TB ?
Rafał, może Ty masz ?
No i najprawdopodobniej poszukuje takowego do kupienia.
sprawdze i dam znac w niedziele wieczorem
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...er_mariot.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...er_manual.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...103_000km.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...spelniaja.html
http://www.forum.alfaholicy.org/33_1...pewnej_q4.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...129-busso.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._q4_busso.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...yla_kolo_.html
https://www.forum.alfaholicy.org/nas..._alisija_.html
https://www.forum.alfaholicy.org/nas...ml#post2222278
Czy to możliwe aby V6 TB miało ten sterownik: http://motoallegro.pl/show_item.php?item=2448015640 - bo niby to jest do 2.0 16V ale jakimś cudem takowy jest u mnie ?
- - - Updated - - -
Wedle tej strony możliwe: http://www.megatec.gr/ALFAROM.htm ????
to jest podstawowy sterownik wtryskow ml4.1 (http://www.pelicanparts.com/bmw/tech...ME-Numbers.txt)
w 164 V6 turbo jest jeszcze dodatkowy modul rozszerzajacy ez212k. jak jest w TB to akurat nie wiem, bo ta wersja jakoś mnie najmniej interesuje
jak szukasz po numerze boscha to jest git. może taki być.
ja mam np. mam wersje ml4.1 0261200108, która była takze w AR 75 w dokladnie takiej samej wersji softu (porównywalem wsady).
napisz czego dokładnie szukasz i dlaczego?
Ostatnio edytowane przez flup ; 01-07-2012 o 19:11
będziesz miał porównanie, ale nie sadze żeby nagle komp ci sie spitolil. to kawał starej dobrej elektroniki.
Auto spuszcza ciśnienie bo jest w trybie awaryjnym, wywala błąd spalania detonacyjnego:
Wedle zaleceń egzaminera wszystko zostało zrobione, została ostatnia wskazówka czyli wymień sterownik. Czujniki są nowe.
przyczyna jest zewnętrzna - jeśli czujniki są ok to albo nie maja połączenia z ecu albo działają poprawnie tylko występuje jedna z wielu przyczyn spalania stukowego. nie ma bolca, żeby ML4.1 chodził w trybie awaryjnym jako niesprawny.
jedna z przyczyn jest np: zbyt wysoki stopień sprezania.
Niestety kicha, bez zmian.