Wleje sprawdze przelewy przed i po tzn korekty wtrysków ocenie co i jak i dam znac
Wleje sprawdze przelewy przed i po tzn korekty wtrysków ocenie co i jak i dam znac
Jesli chodzi o Valvoline jest to firma ktora opracowala pierwszy olej do silnikow w 1866 a po osmiu latach zostala pierwsza zarejestrowana firma produkujaca srodki smarne!!! wiec jesli czepiamy sie pochodzenia to raczej zadna firma nie pochwali sie lepsza... a co do tych ''cudownych'' srodkow to przeciez to tylko rozpuszczalniki a nie jakies cuda...
Mowiac o rozcienczalnosci to producent podaje ""max na 75l'' czyli w moim mniemaniu jak zalejesz na 50l to masz troche mocniejszy roztwor i troche latwiej bedzie rozpuscic wieksze osady a przeciez silnik zaworow nie wyplujeminus jest taki ze starczy na krocej, wiec ja bym raczej polecal zeby jednak usuwac osad dluzej ale powoli czyli najlepiej zalac dwa razy pod rzad na pelny bak, a potem regularnie co kilka tyskm.
A co do Valvoline to w UK jest to cholernie droga firma i ciezko dostac ich srodki, slabo z dystrybucja bo ludzie z reguly kupuja najtansze lub w sredniej cenie produkty...
Pozdrawiam![]()
No i jak tam testy Panowie ktoś sprawdzał na kompie wtryski? Ja po przejechaniu 500km z wlanym valvoline maxlife namacalnie nie odczułem żadnych różnic przed i po. Nie mam jak sprawdzić tego w cyferkach bo nie posiadam interfejsu.
Się podepnę pod temat w oczekiwaniu na wyniki
Ja ze swojego doświadczenia powiem, że mi pomógł STP. Tak w wersji dla PB w Volvo V40 2.0 , Dodge Stealth RT/TT, jak i w wersji ON w przypadku obecnej Alicji oraz takiej samej wersji Alicji syna.
Teraz profilaktycznie leję ten środek zgodnie z tym co podaje producent.
Z resztą dzisiaj nawet o tym pisałem w podobnym wątku http://www.forum.alfaholicy.org/147/...tml#post909277
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Naobiecywaliście i gdzie te wyniki testów? Mam nadzieję, że to nie oznacza, że Wasze Alfy przeszły po tych zabiegach w stan spoczynku (wiecznego)![]()
Mi korekty poprawiły się po dłuższym stosowaniu http://www.forum.alfaholicy.org/foru...y_pigulce.html i to znacznie lepiej zadziałało niż stosowany przeze mnie STP. Na drugim wtrysku miałem 1,19, a obecnie mam 0,37. I teraz jest to najgorszy wynik z moich czterech "plujek"Po trzech miesiącach stosowania. Chociaż na samym początku różnic w korektach nie było. Występowała tylko łagodniejsza, cichsza praca. Cokolwiek o tym myśleć, to działa. To słychać i czuć
![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Stosuję ten środek :
http://www.liquimoly-sklep.pl/pl/p/O...ml-i-1L-1L/280
Już o nim pisałem, co wywołało falę krytyki ( wcześniejsze posty z tego tematu), korekty wtrysków miałem w granicach 1 - 1,5 , a teraz najgorszy wtrysk ma 0,35. Oczywiście zrobiłem próbę przelewową żeby to potwierdzić i jest naprawdę dobrze.
https://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=2379156 1.9 JTD 8V 2005 http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=1757
159 1.9 8V JTDm 2008 DPF out 136 KM 320 Nm http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=872
159 2.4 JTDm 2006 DPF out+ wirus 229KM 520 Nm http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=1287159 2.4 JTDm 210KM Ti 2008 DPF,EGR out+wirus https://drive.google.com/folderview?...2s&usp=sharingGiulia 2.2 JTDM
Nie mam DPF-a. Ale z tego co czytałem nie jako przy okazji, to ludzie stosują go do silników z DPF-em i nie ma z tym żadnego problemu. Pisało to chyba gdzieś na stronie Peugeota ( http://www.peugeot-klub.pl/index.php...1858#msg401858 ) lub na stronie Avensis'a (http://avensis.info/viewtopic.php?f=69&t=11501) Na pewno na niemieckiej stronie forum Mercedesa ale urla nie mam zapisanego. Ci ostatni mieli nawet wyniki przeprowadzonych na ich zlecenie badań naukowych.
Pamiętam, że ważne jest aby nie był to syntetyk, bo chodzi o temperaturę spalania. Musi być w granicach temperatury ON.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
https://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=2379156 1.9 JTD 8V 2005 http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=1757
159 1.9 8V JTDm 2008 DPF out 136 KM 320 Nm http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=872
159 2.4 JTDm 2006 DPF out+ wirus 229KM 520 Nm http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=1287159 2.4 JTDm 210KM Ti 2008 DPF,EGR out+wirus https://drive.google.com/folderview?...2s&usp=sharingGiulia 2.2 JTDM