Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Temat: mechanik chyba cos cuduje

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar borsukmax
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    piotrków trybunalski
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.8 106KW TS
    Postów
    531

    Angry mechanik chyba cos cuduje

    panowie padła uszczelka pod głowica,zaraz potem termostat,pytanie brzmi czy mechanik przy wymianie rozrządu i planowaniu głowicy,wymianie uszczelki musi ściągać termostat,bo na 100 procent podmienił mi termostat,ponieważ 5 lat temu sam wymieniałem termostat na verneta i dawałem na uszczelnienie czerwony silikon ,teraz jest czarny,po drugie vernet nie ma zielonej kropki na obudowie,co do tego zaczął się pocić się silnik,nigdy więcej jeba.... mechaników, w mojej alfie tylko rozrząd idzie do mechanika resztę robię sam ponieważ mogę błąd skasować ,nie słucham wie pan śruba się nie chciała odkręcić wiec 70 zł więcej itd

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    Termostat jest przykręcony do bloku silnika więc nie widzę potrzeby jego zdejmowania.

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    A ja sie pytam w jaki sposob mamy Ci pomoc?i jakiej pomocy oczekujesz?

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Cytat Napisał sleyer3 Zobacz post
    Termostat jest przykręcony do bloku silnika więc nie widzę potrzeby jego zdejmowania.
    Jest przykręcany do głowicy a nie do bloku silnika (a to różnica!!)

    Co nie zmienia faktu, że nie ma potrzeby go zdejmować. Chyba, że do planowania trzeba zdjąć bo może wadzić o coś w maszynie.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Pewnie mechanik oddając głowicę do planowania odkręcił termostat i przez pomyłkę(?) zamontował inny

    Jest 156 2,0 TS, miała być GTV V6 2,0 TB, a jest ... kolejna 156 V6

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Cytat Napisał Aster156 Zobacz post
    Pewnie mechanik oddając głowicę do planowania odkręcił termostat i przez pomyłkę(?) zamontował inny
    Dokładnie, bo z reguły tak się robi i powinno się tak robić. Głowicę do planu oddaje się gołą.

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147
    Postów
    280

    Domyślnie

    Kolego, to trzeba było samemu zrobić rozrząd i głowicę, skoro taki mądrala z Ciebie.

    A Ty wrzucasz wszystkich mechaników do jednego wora i czemu to ma służyć?
    Pewnie mechanik założył Ci inny termostat, a Twój zabrał i założył sobie do swojego poloneza.

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał borsukmax Zobacz post
    panowie padła uszczelka pod głowica,zaraz potem termostat,pytanie ....na 100 procent podmienił mi termostat,ponieważ 5 lat temu sam wymieniałem termostat na verneta ....
    Kolego twój termostat po 5 latach eksploatacji nadawał się tylko do kosza. Nie daje się pod niego żadnego silikonu.... Skoro jak sam piszesz termostat też padł to o co chodzi skoro go wymienił?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar borsukmax
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    piotrków trybunalski
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.8 106KW TS
    Postów
    531

    Domyślnie

    uszczelnia się silikonem wysokotemperaturowym,termostat który założył mechanik na pewno nie jest mój,mój nie posiadał zielonej kropki u góry,dziwny traf ze po wyjechaniu od mechanika od razu nie trzyma temperatury,górny i dolny wąż od razu jest gorący ,czyli termostat cały czas otwarty,czemu po pięciu latach musi być popsuty nie rozumiem

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar www156
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    KR
    Auto
    159 1,9 M-JET 16v
    Postów
    932

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Kolego twój termostat po 5 latach eksploatacji nadawał się tylko do kosza.
    Nie koniecznie raczej przebieg określa śmierć, a nie wiek jeden w 5 lat robi 250 tysi inny 25. Kol borsukmax może używać belli jak ja od święta, a nawet rzadziej.

Podobne wątki

  1. Chyba zatarty...
    Utworzone przez jacekk90 w dziale 156
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 27-07-2013, 10:29
  2. JTD chyba się zapowietrza ?
    Utworzone przez Bedboys w dziale 166
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 10-04-2010, 12:16
  3. Chyba klimatyzacja
    Utworzone przez piotrek1110 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 31-08-2009, 22:55
  4. cos chyba nie tak z ar 155
    Utworzone przez SYSUNIAdq w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-03-2008, 16:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory